odgovor reklamacije sa telenor portala

odgovor reklamacije sa telenor portala

offline
  • Pridružio: 08 Jan 2009
  • Poruke: 35
  • Gde živiš: BG SFRJ

Citat:Subject:Reklamacija korisnika sa portala
Postovani


prijavu uznemiravanje, ukoliko se isto vrsi putem propustenih poziva, je potrebno izvrsiti licnim odlaskom u Telenor predstavnistvo kom prilikom biste kolegama na uvid podneli aparat sa evidentiranim propustenim pozivima (minimum pet) i licnu kartu.


Srdacan pozdrav,

Sluzba reklamacija
Korisnicki servis
Telenor d.o.o.
tel: +381 63 9863
fax: +381 63 311311
e-mail: reklamacije@telenor.rs
Zagrljaj



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1280 korisnika na forumu :: 54 registrovanih, 3 sakrivenih i 1223 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., aleksandarbl, aramis s, babaroga, Ben Roj, bojankrstc, bufanje, cavatina, ccoogg123, cenejac111, croato, Denaya, djordje92sm, djuradj, doloress, dragan_mig31, draganca, Excalibur13, Frunze, havoc995, ikan, Insan, ivan1973, JOntra, Kenanjoz, Kibice, kikisp, kolle.the.kid, kunktator, Leonov, loon123, mackenzie, Magistar78, MB120mm, Metanoja, Mi lao shu, Miki01, mikrimaus, Mirage 2000N, MrNo, oldtimer, Panter, pein, predragc, Ripanjac, Romibrat, saputnik plavetnila, Simon simonović, tubular, Udvar, VJ, voja64, wulfy, zdrebac