odgovor reklamacije sa telenor portala

odgovor reklamacije sa telenor portala

offline
  • Pridružio: 08 Jan 2009
  • Poruke: 35
  • Gde živiš: BG SFRJ

Citat:Subject:Reklamacija korisnika sa portala
Postovani


prijavu uznemiravanje, ukoliko se isto vrsi putem propustenih poziva, je potrebno izvrsiti licnim odlaskom u Telenor predstavnistvo kom prilikom biste kolegama na uvid podneli aparat sa evidentiranim propustenim pozivima (minimum pet) i licnu kartu.


Srdacan pozdrav,

Sluzba reklamacija
Korisnicki servis
Telenor d.o.o.
tel: +381 63 9863
fax: +381 63 311311
e-mail: [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
Zagrljaj



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 724 korisnika na forumu :: 7 registrovanih, 2 sakrivenih i 715 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: kybonacci, Mldo, NorthWind, PrincipL, stalja, UAV operator, Đurđevdan