Ja sam korisnik MTS mreže, post pejd. već nekoliko meseci imam problema sa MTS zbog tog servisa. Obratila sam se RATELu i oni su mi malo pomogli. Šema je ovakva, CENTILI vam šalje poruke i dan i noć da bi ih se odkačili vi pritisnete odjavu 2525. Tada oni negde u mreži mob. telefonije to registruju kao da ste se prijavili za usluge sa dodatnom vrednošću i počnu još žešće da šalju i onda je jedna poruka 180 dinara. Fazon je u tome što vi ne možete ništa da vidite na svom on line nalogu. A oni vas pasu, obmanjuju i varaju. Mene su optužili da sam tražila pozadine za telefon i dečije igre. Onda su me ubedjivali da mi je to uradilo dete, ili neko drugi u kući. Ja imam 60 godina, sama živim sa kućnim ljubimcima. Tražila sam specifikaciju troškova sa prikazom usluga koje su mi nakačili. Naravno to nikad nisam dobila.
Onda su se opsetili da mi oproste dugove, puj pike ne važi, eto izašli su mi u susret. sada smo jarani .
Igra još uvek traje, već sedmi mesec...
|