2525 servis koji krade

2525 servis koji krade

offline
  • Pridružio: 16 Avg 2007
  • Poruke: 315
  • Gde živiš: Srbija

Korisnik sam Telenora. Zadnji racun koji mi je stigao sadrzi neke dodatne usluge u iznosu od 600 din.
Zvao sam korisnicki servis Telenora i kazu da sam poslao poruke na 2525. Siguran sam da nikakve poruke nisam poslo na ovaj broj. Sta da radim? Da li je jos nekom stiglo ovako nesto i kako da se odbranim za sledeci mesec.
Pozdrav



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 17 Feb 2017
  • Poruke: 2

Ja sam korisnik MTS mreže, post pejd. već nekoliko meseci imam problema sa MTS zbog tog servisa. Obratila sam se RATELu i oni su mi malo pomogli. Šema je ovakva, CENTILI vam šalje poruke i dan i noć da bi ih se odkačili vi pritisnete odjavu 2525. Tada oni negde u mreži mob. telefonije to registruju kao da ste se prijavili za usluge sa dodatnom vrednošću i počnu još žešće da šalju i onda je jedna poruka 180 dinara. Fazon je u tome što vi ne možete ništa da vidite na svom on line nalogu. A oni vas pasu, obmanjuju i varaju. Mene su optužili da sam tražila pozadine za telefon i dečije igre. Onda su me ubedjivali da mi je to uradilo dete, ili neko drugi u kući. Ja imam 60 godina, sama živim sa kućnim ljubimcima. Tražila sam specifikaciju troškova sa prikazom usluga koje su mi nakačili. Naravno to nikad nisam dobila.
Onda su se opsetili da mi oproste dugove, puj pike ne važi, eto izašli su mi u susret. GUZ - Glavom U Zid sada smo jarani Ziveli .
Igra još uvek traje, već sedmi mesec...



offline
  • Pridružio: 16 Mar 2008
  • Poruke: 1567
  • Gde živiš: Novi Sad

Drugarica je imala taj problem, nazvali smo MTS, zamolili operatera da to ukine i tu je bio kraj price. Od tada sve ok.

offline
  • Pridružio: 17 Feb 2017
  • Poruke: 2

Sve je dobro kad se dobro završi. Moja prijateljica (65g) postala je žrtva iste prevare, MTS - CENTILI ... račun joj je jedan mesec bio 2.500 a drugi 1.500 više. Penzionerka...Najbolje je tražiti specifikaciju troškova, ne onu što se dobija na poledjini računa već sistematsku. Treba se obratiti RATELU, a i za 3G usluge koje nisu ugovorene, a MTS ih redovno naplaćuje.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 891 korisnika na forumu :: 14 registrovanih, 2 sakrivenih i 875 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: babaroga, darkojbn, Georgius, kybonacci, Mercury, Mi lao shu, nenad81, nikoladim, oldtimer, Primus17, procesor, tmanda323, user96, vathra