Ako si sve ovako odradila, onda mogu da budu sledeci problemi:
Ako je postpejd
1) ako je broj uzet skoro, tj. nisu prosla 3 meseca onda ne mozes jer ti nije ukljucen roaming, tek kada platis prva 3 racuna moci ces,
2) ako je prekoracio za trenutni mesec dozvoljeni limit
3) moguce da je neko zakrcenje, pa probaj kasnije.
Pripejd
1) jedino je resenje da nazoves i da zatrazis da ti omoguce, ovo na nekim brojevima nije potrebno, na novijim brojevima mislim da jeste, imao sam slican problem.
2) moguce da je guzva u saobracaju.
meni se na postpejdu nikada nije desilo da imam bilo kakav problem sa dopunom a svakog meseca iskoristim maksimalno koliko mogu.
za 64
postpejd
IZNOS_DOPUNE <razmak> BROJ_TELEFONA
Primer: 150 0641234567
Po slanju poruke dobija se povratna poruka sa broja 8787 u sledećem formatu:
TID XX zamenite sa DA za potvrdu i vratite na 8787 (TID je identifikacioni broj transakcije)
Primer: 70000012956251 XX – Za potvrdu dopune od 165,00 za broj 381641234567,
zamenite XX u ovoj poruci sa DA i vratite je na 8787.
Predviđeno vreme za koje je potrebno poslati potvrdnu poruku je sedam minuta, posle čega će
transakcija biti prekinuta i korisniku će stići poruka sledeće sadržine:
|