Poslao: 07 Nov 2006 20:46
|
offline
- Pridružio: 09 Sep 2003
- Poruke: 230
- Gde živiš: Beograd
|
Vec tri nedelje ne radi provera stanja, ni preko sms-a, ni preko 788 (potpuno nedostupan broj).
Cekajuci da servis proradi juce mi je stigla poruka i, gle cuda, racun mi je 50% veci nego za prosli mesec.
Naravno servis jos uvek ne radi, iako je ranije za presek stanja bilo potrebno maksimum 5 dana.Danas je 7.
Bezobrazluk, a sto je najgore nemamo izbora.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 07 Nov 2006 20:52
|
offline
- Acid_Burn
- Moderator foruma
- Glavni moderator foruma Zabava
- Hellraiser
- Demon to some. Angel to others
- Pridružio: 07 Jan 2005
- Poruke: 25503
- Gde živiš: Beneath the Black Sky
|
Foki :: Bezobrazluk, a sto je najgore nemamo izbora.
Naravno da imate izbor....predjite na 063..jeste da se provera stanja placa kod Telenora ali taj toliko hvaljeni beslpatni servis 064 za proveru stanja u koji se svaki korisnik 064 kune nije ni za onu stvar...
|
|
|
|
Poslao: 07 Nov 2006 20:54
|
offline
- Catrin
- Legendarni građanin
- master analiticar zastite zivotne sredine
- Pridružio: 20 Avg 2005
- Poruke: 3473
- Gde živiš: Beograd
|
Foki ::Vec tri nedelje ne radi provera stanja, ni preko sms-a, ni preko 788 (potpuno nedostupan broj).
Cekajuci da servis proradi juce mi je stigla poruka i, gle cuda, racun mi je 50% veci nego za prosli mesec.
Naravno servis jos uvek ne radi, iako je ranije za presek stanja bilo potrebno maksimum 5 dana.Danas je 7.
Bezobrazluk, a sto je najgore nemamo izbora.
Meni je isto stigao nenormalno veliki racun za poslednji mesec, a bas dugo saljem sms za proveru stanja i nijednom nije radio servis. Ne razumem o cemu se radi.
|
|
|
|
Poslao: 07 Nov 2006 21:13
|
offline
- nikoola
- Legendarni građanin
- Pridružio: 12 Jan 2004
- Poruke: 9661
- Gde živiš: Čačak
|
Foki ::Cekajuci da servis proradi juce mi je stigla poruka i, gle cuda, racun mi je 50% veci nego za prosli mesec.
Izgleda da nisi jedini. Moj najbolji ortak koristi Bel400 i zaduzenje mu je za prosli mesec 3600, a za ovaj vec 2500 mimo preplate.
I malorpe smo isli u korisnicki servis, pa su nas vratili i zamolili da dodjemo za 30min.
|
|
|
|
Poslao: 07 Nov 2006 21:21
|
offline
- Catrin
- Legendarni građanin
- master analiticar zastite zivotne sredine
- Pridružio: 20 Avg 2005
- Poruke: 3473
- Gde živiš: Beograd
|
Ja imam onaj sms BEL i za prosli mesec sam imala 500 din racun (zajedno sa pretplatom) a sad duplo vise. Nemoguce da sam toliko koristila telefon, znaci najvise moze 600 din da bude racun. Ne znam sta da radim, da li da zovem korisnicki da se raspitam.
P.S. Kad god posaljem sms na 797 da posaljem stanje, vec skoro mesec dana kao ne radi servis trenutno.
|
|
|
|
Poslao: 07 Nov 2006 21:21
|
online
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18570
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
Ne znam šta je to provera stanja, što i ostalim savetujem. Predjite ljudi na post paid da vas glava ne boli. Veza je uvek dostupna, svi paketi ponude se prvo nama, telefon te neće izdati u najvažnijem trenutku ( nalaziš se u nekoj nedodjiji, pukla guma, a ljubazni glas javlja da je na vašem računu nula dinara i pet para)...Računi su mnogo manji, dobijete ih napismeno do desetog u mesecu, plaćate do 20. i to je to. Imam mobilni od 1998. godine i nikad nisam imao problema...Kakve elektronske dopune, grebanje po karticama, to je za klince u osnovnoj školi.
|
|
|
|
Poslao: 07 Nov 2006 21:23
|
offline
- Catrin
- Legendarni građanin
- master analiticar zastite zivotne sredine
- Pridružio: 20 Avg 2005
- Poruke: 3473
- Gde živiš: Beograd
|
Procitaj prethodne postove i naslov teme. Nije rec o prelazenju na post paid vec naci resenje za ovaj problem iz prvog posta..
|
|
|
|
Poslao: 07 Nov 2006 21:35
|
online
- Sirius
- Moderator foruma
- Sad radim sve ono što pre nisam stizao.
- Pridružio: 17 Maj 2006
- Poruke: 18570
- Gde živiš: I ja se pitam...
|
U pravu si, samo što je natereivanje sa tom firmom donkihotovski posao, to je trebalo odmah da kažem. ''Promenite lokal'', tako je jednostavnije. Naravno, nije mi namera da reklamiram post paid. Ako je taj moj post višak, briši ga ladno, ni post paid nije besplatan.
|
|
|
|
Poslao: 07 Nov 2006 22:21
|
offline
- pixxel
- Legendarni građanin
- Pridružio: 21 Jun 2005
- Poruke: 9091
- Gde živiš: Tu i tamo...
|
Niste se razumeli Govori se o postpaidu od prvog posta pa na dalje - provera stanja je usluga na 064 sa kojom "kao" u svakom momentu znas koliko si potrosio... Kako vidim, to ne radi, a i parice se lepe telekomu k'o blesave...
Ne znam, ja sam jos uvek prepaid, i ne nameravam da predjem... uvek imam 100-200 na kreditu za ne daj boze (pukla guma i te nedodjije ), a prva trafika levo ima tetu sa dopunom... Mislim, kad vec idem po cigare, daj i malo corbe za mob...
Sto se tice telekoma, nije im ovo prvi put da deru korisnike, ali sad imaju mnogo ozbiljniju konkurenciju, i moraju da razmisle sta rade, jer niko nije lud da placa nesto sto ne koristi, pogotovo ako se to desi vise puta. Naravno da ce ljudi preci na drugog (treceg, n-tog) operatera u takvom slucaju...
|
|
|
|
Poslao: 07 Nov 2006 23:05
|
offline
- vapa
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 16 Apr 2005
- Poruke: 21
|
Hmm,pa vidite da su ljudi prodali zilion post paid brojeva sa telefonom,pa svako je kupio post paid,ne mozete da ocekujete da im lepo radi taj servis kad je preopterecen....
I meni je stigao duplo veci racun nego za prosli msec........
|
|
|
|