BMW K1300R

BMW K1300R

offline
  • Pridružio: 08 Jun 2009
  • Poruke: 2

BMW je usled naleta super-nejkeda velike kubikaže iz Japana "osnažio" i svog predstavnika u toj klasi. Iz dodatnih 100 kubika zapremine izvučeno je 10 konja više do ukupnih 173 i obrtni moment od 140Nm. Osim na motoru, radilo se i na dizajnu koji je sličan prethodniku a opet svež. Upravljač je širi i viši što olakšava upravljanje. Uz motor se nudi dosta dodatne opreme, od "ABS-a", kontrole proklizavana, kontrole stabilnosti pa do sistema aktivnog podešavanja ogibljenja...


Kliknite na fotografiju za kompletan test i specifikacije:



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 936 korisnika na forumu :: 87 registrovanih, 4 sakrivenih i 845 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 4thFlavian, 8u47, A.R.Chafee.Jr., ale, alternator, Aristotle2002, arsa, Arsenije, Bane san, batoze, blatruc82, Bojan198527, bojan581, Borkanović, Borski1977, bpvl, Cicumile, cikadeda, darkdruid72, darkojovxp, DeerHunter, Dekanovic, Demi87, dendrit86, Dimitrise93, Dioniss, Dobrovoljacsrb, drale12, Dzigy, Džekson, Folkstar, Frunze, Gargamel008, Georgius, HrcAk47, Igor Antonic, JOntra, kutija11, ladro, marko308, mat, mercedesamg, Mercury, mikidragi, milenko1980, Milo97, milutin134, Mimis82, Misha2101, Musklfiber, Natuzzi, nebkv, nesa1962, niksa517, nobutado, obsc, oldtimer, opt1, Oscar, Pegggio, Pilence, ping15, PrincipL, radoznao, Ranutovac, Rothmans, ruger357, samojednoimeznam, sekretar, SOVO515, Srle993, stegonosa, Stoilkovic, stokssone, suton, synergia, Tihi86, Toper, TRZH92, tuja, vathra, vensla, VJ, zastavnik, zeka013, Zeljo980, zoran77