Da li je neko vozio hondu cbr 900 rr?

Da li je neko vozio hondu cbr 900 rr?

offline
  • audig6 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 11 Avg 2008
  • Poruke: 11

Da li je neko vozio hondu cbr 900 rr? prodaje mi je tip za 2800e vidim da je lijep motor 1999 god, ali ipak moram da pitam kakva su iskustva sa njim , uopste sa hondama. Zagrljaj



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 18 Nov 2005
  • Poruke: 79
  • Gde živiš: NBG

Vozio sam,model 2002. i mogu ti reci da uopste nije motor za shalu.Prvom bije preko 140 km/h,kad zavrnes gas,ruke iz ramena chupa,i ne bi ti preporucio da sedas na njega ako nemas iskustva...Inace,Hondini motori su poznati po izdrzljivosti,agregat u toj CBR je model SC28 i veoma je pouzdan,ali kazem ti jos jednom,nikako na njega bez iskustva...Pozdrav!



offline
  • audig6 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 11 Avg 2008
  • Poruke: 11

E hvala ti na obavestenju i pretpostavljao sam da je raketa i to na kvadrat
Prvo er 5 ili duke da se naucim pa cemo vidjeti sta dalje
thanks

offline
  • Pridružio: 18 Nov 2005
  • Poruke: 79
  • Gde živiš: NBG

Kawa ER-5 je odlicna mashina,ima pouzdan redni dvocilindricni agregat (tzv. "twister") iz GPZ500,EN500,KLE500,vozi se kao bicikl (pogotovo u odnosu na CBR900RR),odrzavanje nije skupo,a i ne kvari se cesto,samo pazi na prednju kocnicu,posto je prednji disk u vecini situacija malo slab za njega,a jos i nije dupli,nego solo...A Duke,pa ne znam koji bi uzeo,ali on ti je bas pravljen za jurcanja...Mislim,super moto,za grad,za stazu,dobar i za malo duza putovanja,pa je time dobio epitet "fun bike-a" (recimo kao Gilere Nordwest).Ako si pocetnik i nikada nisi seo na motor,ili si seo "od kraja do kraja ulice",ne znas da saltas brzine,da kocis i sl.,moj ti je savet prvo neka mirnija cetvorotaktna 125-ica,neki cruiser,enduro,a ako vec imas nekog iskustva,onda prvo neki enduro,recimo KLE500,Honda TransAlp,Honda Dominator,Yamaha XT600,Africa Twin XRV650 (izgleda glomazno,ali se vozi kao bicikl) ili nesto slicno,a ako si vise orijentisan asfaltu,onda ti je ER-5 odlican izbor (f ili n verzija,to zavisi od ukusa i potreba),ili neki GPZ500,Suzuki GS500,Honda CB500,nista brze i startnije od toga (veruj mi da i to ide k'o blesavo,pogotovu onome ko retko seda na motor ili do sad i nije imao priliku za to).Ali nikako po gasu ako nemas iskustva!Samo polako i kacigu na glavu,ovladaj tehnikom,a za sve ostalo ima vremena.A tu CBR baci u zaborav na neko vreme...
Pozdrav.

P.S. Napisao sam opsiran post o svemu tome u temi "razlika izmedju 2T i 4T",ili tako nesto,pa ako te ne mrzi-procitaj.Nadam se da ce ti onda neke stvari postati jasnije...

offline
  • audig6 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 11 Avg 2008
  • Poruke: 11

Thanks na obavestenju veoma dobre savjete dajes, i reci mi nesto da li je bolje nauciti da vozis kao prvi motor kross enduro ili neki naked motor,
ocu reci cija je skola voznja bolja za ubuduce jer kod endura ti cesce zadnji tocak proklizava i baca te, tako bar mislim da ako naucis da ga kontrolises u tom proklizavanju po bespucima nase drzave kada covjek kupi neki jaci motor znace kako da reaguje. ?

offline
  • Pridružio: 18 Nov 2005
  • Poruke: 79
  • Gde živiš: NBG

To da ti kod endura zadnji tocak proklizava,to nema veze sa zivotom.Ne znam ko ti je to rekao,ali te je slagao.Proklizavanje zadnjeg tocka ti je relativan pojam.Moze i enduro da prokliza,sa putnim gumama po mokroj travi,moze i kros da prokliza po blatu,i neki 600ccm sportak prokliza po asfaltu na neumerenom gasu,imas mnogo situacija...Ali,takve stvari ne trebaju da te brinu.Za sportske motore je normalno da proklizavaju u toku voznje,ali mi to cesto i ne primetimo.Pa i auto prokliza u nekoj ostroj i dugoj krivini,a da vozac to i ne primeti.A cim se ne primecuje,nije bitno.Enduro motor ti je namenjen udobnoj voznji po putu za vozaca i suvozaca,propagira prirodno drzanje tela,ruku i nogu,i time omogucava duzu i "bezbolniju" voznju (za razliku od sportskih motora gde donji deo kicme,laktovi,podlaktice ,ramena i noge trpe najveci pritisak,zato se mnogi i odlucuju za supermoto umesto R-a),a po potrebi se endurom moze izaci i sa asfalta,jer ima visoki klirens koji mu daje tu mogucnost.Nije za neki har off-road,ali za nase "civilne" potrebe i nase "najbolje" puteve nema bolje spravice (da ides nekim sljunkovitim putem,kroz sumske puteljke,njive livade :-)...).A naked je druga prica.Uzmes R motor,skines mu oklope,i dobio si naked.Uglavnom im se "zavrne" po koji konj u odnosu na izvornu verziju,ali to je to.Naked ti je "jurilica od kafica do kafica",pravi urbani motor,takodje propagira bolje drzanje tela,manji je napor voziti ga nego R motor (ali veci nego endura),ali je zastita d vetra ravna nuli,sto je i logicno jer nema prednju masku i vizir,a ni oklope,pa te prilikom voznje zbog izdignutog polozaja vetar udara pravo u grudi,sto stvara bol u rukama posle odredjenog vremena,jer se ti bukvalno nadjacavas sa motorom da bi ostao na njemu,sto se veoma primecuje na velikim brzinama.Max brzina nakeda zavisi od kubikaze,naravno,ali je sve preko 160-180 km/h ravno borbi sa izgladnelim polarnim medvedom.Znaci,ako planiras neka putovanja naked-om van grada,moras imati dobru opremu i naknadno mu ugraditi vizir.Sve osim toga je ludost.Ali,kazem ti jos jednom,to su urbani motori za jurcanje od kafica,cesto atraktivnog izgleda (mislim,pogledaj Ducati Monstera,Beneli TNT,Cafe Racer,novu Hondu Hornet,Suzuki B-King,koji nosi 1300ccm agregat iz nove Hayabuse,samo remapiran,sa malo manje snage...).Znaci,ako planiras da se vozis udobno,da pravis duza putovanja,volis mirniju voznju,onda neki maxi enduro,moja preporuka Honda XRV650 Africa Twin,Honda TransAlp,Kawsaki KLE500,Yamaha XTZ750 Tenere,Suzuki DL650 V-Strom (vise orijentisan asfaltnoj podlozi),sve zavisi od dubine dzepa,a ako hoces da jurcas po gradu (sto ti jos uvek ne bi preporucio),onda naked,ili R (sto ti tek ne bi preporucio).A ako te interesuju duza putovanja,a ne planiras da izlazis van puta,onda mozes da pogledas i kategoruju tzv. tourer-a,gde spadaju Yamaha XJ600 Diversion i slicni motori.Konkretno ta Yamaha ima 600ccm,4 cilindara u redu,solidno snage,a potrosnja joj je oko 5l na otvorenom putu.Znaci,to je neki kompromis,vuce kao oslabljeni R motor,udobnost kao kod endura,ali ipak orijentisan samo na asfalti i duga putovanja.A kategorija koja se nalazi izmedju tourera i R-a je tzv. F,odnosno sport tourer-i,gde spadaju Kawasaki ZZR,Yamaha YZF-600R Thundercat,Honda CBR-600F,Suzuki GSX-F i sl.,cak i Hayabusa.Oni su izgledom najslicniji R motorima,nemaju kaskadno R sediste,vec ravno i udobnije (kao toureri),nose slicne motore kao i R-ovi,uglavnom malo oslabljene (kao naked-i),imaju izdignutije rucice i malo prirodniji polozaj tela (takodje kao toureri),a performanse slicne R motorima.Znaci,kad treba snage,ima je.Najbitnije je da se pronadjes u nekoj od kategorija.Mislim,imas ti jos i choppere,custom-e,maxi scooter-e,supermoto,cross i tako dalje,ali su ti ovo neke "generalne".Moj savet je enduro,ili eventualno neki slabiji naked,npr. CB500,GS500,ali ako nemas nikakvog iskustva,bolje pocni sa 125 ccm,recimo Yamaha YBR,ma koliko ti to izgledalo smesno.A kasnije ces shvatiti o cemu sam pricao...

Hvala i tebi na "pohvalnici" i nadam se da sam ti makar malo razjasnio neke stvari.

Pozdrav.Nemanja.

offline
  • audig6 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 11 Avg 2008
  • Poruke: 11

e Hvala ti doktore Smile na informisanosti radi ovoga sam procackakao masu foruma real biker but ti si mi dao sve potrebne informacije. Vjerovatno cu nedje na jesen kad padnu cijene uzeti neki enduro ili turier za putovanja koji mogu voziti sezonu na kraj prodati ga za slicne pare kao sto sam ga i uzeo-ekonomska isplativost , malo se uputiti u skolu voznje ne nauciti nego se uputiti jer covjek se dok je ziv uci, ciljam priblizno na jamahu xj 600 mislim da je fin motor i da necu pare izgubiti na njega a i cini mi se da je velik jer sam ja dosta sirok u ramena a i 185cm 110 kg Smile bijela slanina rules Smile mozda imas neki da preporucis bike za mene zbog visine.
a pogrijesio sam nije enduro nego kros motori zbog proklizavanja po blatu i livadi ili u nekoj sumi sa nekom ljepsom polovinom sebe Smile mada kao sto kazes ako proklizava a ne osjeca se onda ok a ako baca onda ili losa guma ili tvoj stil voznje pa smanji brzinu decko ili zacepi neku diznu ili promijeni mapu paljenja.
Uglavnom cujemo se i ostavi mi mail .
I da te pitam nesto teorijski da li je moguce ako kupis motor naked , sportski da mu promijenis mapu paljenja eventualno auspuh akrapovic cuveni, da dobijes performanse kao neki rr? mada ta eskurzija se ne isplati jer opet treba kupiti vjesanje- sportske amortizere , amortizer volana, kocnice bolje,crijeva vjerovatno .

offline
  • Pridružio: 18 Nov 2005
  • Poruke: 79
  • Gde živiš: NBG

Nema na cemu :-)...Inace,mali savet-motori su ti najjeftiniji zimi,a najskuplji pocetkom sezone,jer se tad nanovo registruju i ceka ih celo leto voznje ;-).Yamaha XJ600 Diversion je odlican motor.Ja sam slicnih gabarita kao i ti (187cm,~110 kg) i uspeo sam se spakovati na dosta motora.XJ600 nisam imao prilike probati,ali mislim da bi stao.Na KLE500 i Africu Twin stajem glat ;-)...

A sto se proklizavanja tice,naravno da losa guma doprinosi tome,ali ako dodje do situacije da motor iskliza zbog lose gume...Onda neka je svakome Bog na pomoci.Kad su gume dobre,a recimo naidje se na ostecenu podlogu,pa motor "baci",onda se moze iskontrirati (naravno,sve zavisi od situacije,a ponajvise od BRZINE i iskustva,a i tezina motora tu igra kljucnu ulogu,pa je zato bolje poceti sa manjim i laksim,da znas sta te ceka)...Da vidis tek kako proklizavaju motori sa suvim kvacilom,kad lamela zalepi,mora tocak da prokliza,jer ona nece nikako :-).Sada se rade motori sa proklizavajucim kvacilom,pa ga ti nagazis pred krivinom iz 5 u manju na 12k rpm,a tocak umesto da prokliza i kazaljka zabije u crveno,kvacilo prokliza,i sve bude OK.Ali,to sve radi kompjuter na godinu-dve starim motorima.Ove dresine od po 15-20 godina mogu o tome samo da sanjaju :-)...Uglavnom,ispravan motor,dobre gume,razuman i iskusan vozac,prilagodjena brzina uslovima (pozeljno i dobar put) - i nema problema.

Sto se samog tuninga motora tice,u to se stvarno mnogo ne razumem.Uglavnom se R motori prave da fabricki budu divlji,a mislim da ti od jednog litra i 180ks nista jace ne treba,veruj mi.I za to trebaju godine iskustva i trkacka staza da bi mogao u potpunosti da ga "iscedis".Na motorima sa injection-om se moze odraditi Chiptuning (jedan prijatelj je imao na ZX-10R Ninja ugradjen Chip i sa 180ks je podigao na 210 :-),a na kormanu imas prekidac da ga vratis na fabricki ),Suzuki ima SRAD (Suzuki Ram Air Direct) tehnologiju (najprostije,uvlaci hladan vazduh i bolje sagoreva,a time oslobadja i vise snage),a na K7 i K8 GSX-R modelima su napravili mapiranje preko bord kompjutera (postoje 3 ponudjene mape A,B i C,pri cemu je A "full power",B je malo slabija,namenjena gradskoj voznji,a C se koristi u losim uslovima voznje,recimo kada pada kisa).U moto vesanja i ostala cudesa se ne razumem (u auto da,to je druga prica),ali znam da sportski set up-ovani motori kostaju...Pa,recimo da ti se od cifre zavrti u glavi :-).

P.S. Mail stvarno slabo koristim,pusti mi PP,ili ako si iz Bgd-a,nekad se mozemo naci negde da popijemo pice i da se ispricamo o svemu.

Pozdrav.Nemanja.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 841 korisnika na forumu :: 12 registrovanih, 2 sakrivenih i 827 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Bluper, draggan, Jakov01, Leonardo, mane123, Milos82, Miškić, raykan, sabros, VJ, vladanan, zlaya011