Ако је напрасно почео да избацује уље на више места, пробај прво да очистиш одушак мотора, што ти је једно гумено цревце које иде са горње стране задњег дела кућишта мотора према земљи (или можда враћа у филтер за ваздух). Можда се и не види због конструкције рама квада, али одушак мора да постоји.
На левој страни мотора, испод декле, нема много места где би могло истиче уље - постоји један семеринг радилице и један гумени прстен на округлом поклопцу испод магнета (или анкер плоче са калемовима, зависи како је то решено код те варијанте мотора). Све су то јефтини делови - семеринг није проблем наћи на више места, а гумицу вероватно можеш да нађеш тамо где има било какво возило које има "кабовски" мотор са хоризонтално постављеним цилиндром. На истим местима можеш да потражиш и дихтунге, да не крпариш са силиконом или "гаскет-маркером".
Наравно, можда је негде нешто напрсло, али то је већ друга прича. Ту пос'о ради или аргонско заваривање или замена делова.
|