Poslao: 01 Jun 2008 21:12
|
offline
- Nikola Le.
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 07 Dec 2007
- Poruke: 18
|
Znam da je ovo jedno od cestih pitanja,ali ja jednostvano ne mogu da se odlucim? Citao sam po forumima ali .......
Moram da naglasim da me ne interesuju polovni motori nego ova tri modela,jer se mnogi razmisljaju oko kupovine novog "China motors" ili polovnog motora,kod mene to nije slucaj i intersuju me ova tri modela?
Hvala unapred.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 24 Jul 2008 10:32
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Moj izbor bi bio Qingqi QM200GY, ako to već nisi rešio...
|
|
|
|
Poslao: 24 Jul 2008 16:05
|
offline
- Momcilo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
Zorge ::Moj izbor bi bio Qingqi QM200GY, ako to već nisi rešio...
Zašto?
|
|
|
|
Poslao: 25 Jul 2008 09:33
|
offline
- El Muerte
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 15 Jul 2008
- Poruke: 21
|
Ako vec zelis da kupis "kineza" (sto ti ja toplo NE PREPORUCUJEM) onda makar uzmi Keeway Supershadow 250.
Zasto ?
Pa kada ti se bude kvario (ovde "ako" ne postoji kao opcija) za 2-3 godine, mozes naci kvalitetne delove od Yamahe, jer je Keeway sve iskopirao pocevshi od lanca i lanchanika pa do amortizera koji su preslikani 1 na 1 samo sto su dosta losijeg kvaliteta.
E tu lezi zec! Do kraja 3-4 godine, Keeway ce te kostati onoliko novca koliko ti trebalo da doplatish za novu Yamahu Virago 250cc koja se uopste ne kvari ni posle 10 godina, ako izuzememo lanchanike i lanac koji se troshe sa predjenom kilometrazom.
Takodje, sto je meni licno veoma bitno, Yamaha,Honda,Suzuki itd. imaju tedenciju da sporije gube na vrednosti sa godinama, u odnosu na Keeway koji ce za 4 godine kostati skoro upola cene u odnosu na novi motor.
|
|
|
|
Poslao: 28 Sep 2008 13:33
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Momcilo ::Zorge ::Moj izbor bi bio Qingqi QM200GY, ako to već nisi rešio...
Zašto?
Sorry због спорог одговора - нисам свраћао овде.
Најкраће, о Qingqi QM200GY:
- Пристојно произведен и финиширан модел и великој фабрици
(Рам и мотор су лиценцни Сизукијеви са модела ДР 200, уколико је могуће да се лиценца купује од Сузукија који је сувласник те кинеске фабрике - Ћингћија.)
- Управље је лако
(Нема неких "гличева", све је на месту где треба да буде, лепо шалта, фино кочи, амортизери раде како треба...)
- Већ постоји поприлично велики одзив власника тог модела из читавог света
(Пишу људи о њему, износе евентуалне проблеме и начине решавања, организују се у кубове љубитеља тог конкретног модела)
- Продаје се по читавом свету
(То мени говори да није треш, каквих има код масе кинеских "склапача" мотоцикала за које је после годину дана тешко наћи делове)
- Поред оригиналног бренда - Qingqi, по свету се продају под барем туце разних брендова
(Код нас се верзија од 125 цм3 продаје и под називом Спринт Пулсер, а и готово десетак модела те фабрике продаје и Peugeot под својим знаком; нису Французи блесави да кваре репутацију неким кршевима)
- моторче лепо изгледа
(Има она латинска максима која каже да се о укусима на расправља, али реално - дизајн моторчета је ОК)
|
|
|
|
Poslao: 29 Sep 2008 14:27
|
offline
- El Muerte
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 15 Jul 2008
- Poruke: 21
|
Citat:
- Пристојно произведен и финиширан модел и великој фабрици
(Рам и мотор су лиценцни Сизукијеви са модела ДР 200, уколико је могуће да се лиценца купује од Сузукија који је сувласник те кинеске фабрике - Ћингћија.)
Kolega uz svo duzno postovanje ali.....to nije Suzuki.
Da li si cuo kako Suzukijev agregat prede....a ovo kinesko djubre tandrche.
To je 'zvaka' koju prodavci valjaju kupcima.Kinez nije video 'S' od Suzukija.
Poredi samo tehnicke karakteristike Suzukija i tog kineza.....videces da nemaju veze jedno sa drugim....cak ni slicne...prema tome nema govora o licenci.
A ram takojde.......zardja za 2-3 sezone......zar mislish da bi Suzuki dozvolio da mu se tako blati ime ?
Jedina fabrika koja radi po licenci Suzukija je Korejanski Hyosung i to prodavci koriste da prevare kupce,govoreci kako kinezi imaju agregat po Suzukijevoj licenci.
Da kinezi rade po licenci Suzukija, imali bi i agregate od 650cc bas kao Hyosung.
|
|
|
|
Poslao: 30 Sep 2008 17:29
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Јесам ли ја рекао да је баш 100% Сузуки? Нисам.
Зарад дужег "рока трајања" и услова експлоатације (лошег горива), Ћингћи има карб са 3 мм ужим дифузором 28 уместо 31 мм) и "тупљу" брегасту, што све даје тих пет коњића мање од "татка му" - ДР 200 СЕ.
У крајњу руку, покушај да упоредиш каталоге резевних делова ДР-200 и Чингћија, тамо где постоје схема мотора до последњег шрафа. Закључио би да је међусобна изменљивост делова, ако не 100%, онда веома близу тој цифри.
Ако бих ишао на поређење таблица са техничким подацима, ни ти не би могао да тврдиш да је Хјосунг куповао Сузукијеве лиценце.
Да ли има Сузуки са овом фирмом и ДР 200 са тим тај моделом, лако може да се нађе на Нету: упореди фотке мотора на ДР-у у Ћингћију на сајту Bikez.com или како се већ зове, тамо где људи каче фотке својих "коња", а и на Youtube-у има промотивни филм Ћингћија у коме се јасно помиње и та сарадња са Сузукијем.
Што се звука тиче, и поменути Сузуки исто зврји (моноцилиндар са ваздушним хлађењем не баш hi-tech конструкције), али сам стекао утисак да због другачијег ауспуха Кинез више брунда, као, да би одавао утисак већег мотора. Ако си чуо да Ћингћи меље нешто у мотору - то му је попустило квачило, исправан не ради тако.
Да ли ће рам да зарђа за 2-3 сезоне? Знајући колико Кинези могу да буду неконзистентни у нивоу квалитета (или неквалитета - назови како хоћеш), не би ме чудило, али не верујем. Ћингћи није мала фирма која у хангару склапа мотоцикле ад-хок, користећи компоненета купљене по систему што јефитније - то боље.
Такође, видим да си то сметнуо са ума: та иста кинеска фирма је добила поверење Пежоа да за њих производи, мислим, осам модела. Већином су то скутери (од В-клика са 50 см3 до Сателиса 400), али видим да продају и један класични мотоцикл, 125-цу, који је такође Сузукијева лиценца (нпр. мотор је као онај на моделу Сузукија ГН 125). То нису добили "на лепе очи", већ неким солидним радом. Онда не видим што би се се срамотили да производе неки треш, каквог у Кини заиста има и "угробљују" себе као компанију.
Кинези ће производити моделе са већом кубикажом када процене да ће имати довољно велики профит, тј, када оцене да ће имати велику продају, какву сада имају са мањим запреминама. Ја у то сумње немам.
Него, El Muerte, чини ми се да ти ниси баш нешто упознат са кинеском мото-индустријом пошто ми се чини да све "Кинезе" трпаш у исти кош. Колико кинеских произвођача знаш?
|
|
|
|
Poslao: 30 Sep 2008 19:23
|
offline
- El Muerte
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 15 Jul 2008
- Poruke: 21
|
Zorge ::Јесам ли ја рекао да је баш 100% Сузуки? Нисам.
Што се звука тиче, и поменути Сузуки исто зврји (моноцилиндар са ваздушним хлађењем не баш hi-tech конструкције), али сам стекао утисак да због другачијег ауспуха Кинез више брунда, као, да би одавао утисак већег мотора. Ако си чуо да Ћингћи меље нешто у мотору - то му је попустило квачило, исправан не ради тако.
U tom slucaju, nijedan na koji sam naleteo ne radi ispravno.
Svaki kinez ce zardjati mnog brze nego bilo koji Japanac bez presedana.
Sve ovo tako sigurno govorim jer imam burazera koji radi tehnicki pregled vozila pa od njega cujem horor price.
Ajde sto mashine zardjaju, nego najpre propadnu kvazi-hromorani delovi, a ako izbliza pogledas motocikl, imas prilike da uocish fusherku zavrshnu obradu:ram koji nije zavrnut valjano, guma na pedalama se odlepljuje nakon par meseci,sajle rdjaju i zapinju, a izolacija popuca.
A zbog losih legura i dihtunga imas curenje iz menjaca pa cak i popucale kartere u nekim slucajevima!!!!
Keeway serviser recimo (znam da nije kineska firma nego nego Tajvanska) mi licno rekao da se lanac toliko istrosi i obesi da u roku od godinu dana moras kupovati nesto kvalitetno.Znaci ovde racunaj 100e samo za lanac u prvoj sezoni.Ako ovo majstor kaze, pa ocemu mi onda pricamo?
Citat:Кинези ће производити моделе са већом кубикажом када процене да ће имати довољно велики профит, тј, када оцене да ће имати велику продају, какву сада имају са мањим запреминама. Ја у то сумње немам.
Cekaj...ti hoces da kazes da kinezima njihovo domace trziste nije dovoljno veliko?!!?!?!?!
Pa ako na sopstvenom trzistu nemaju racuna da prave vece kubikaze , sta mislish kada ce onda ?
Poenta je sto vece kubikaze prave enormno veca opterecenja na materijale, a kinezi sa ovim (ne)kvalitetom ne smeju ni da pomisle a se upuste u tako nesto.
Citat:Него, El Muerte, чини ми се да ти ниси баш нешто упознат са кинеском мото-индустријом пошто ми се чини да све "Кинезе" трпаш у исти кош. Колико кинеских произвођача знаш?
Iskreno i nisam, ali poznajem krsh kada ga vidim.
Znam nekoliko modela/firmi evo iz glave samo sada kojih se secam
(pravo ime firme zaista ne znam pa cu izmeshati) jer su neki mozda modeli od isto pomenutog proizvodjacha: Prince, Spirit,Quingi (koji inace koliko sam ja primetio vishe kopira Yamahu nego Suzukija),Zong Shen,Chongqing i drugi.
Ali stavimo to sve na stranu i kazi mi :
Da li zaista mislish da su ovi proizvodjaci kvalitetni ?
Naveo si skutere , to je odlican primer.Evo pogledaj koji se najvishe cene trenutno : Yamaha i Aprilia...ovo ostalo se smatra sekundarnim, zato i jesu drasticno jeftiniji.
Ok tu je finansijski faktor i ljudi se radije odlucuju za kineze, ali nisu svesni koliko ce izgubiti kasnije na vrednosti motora i kakve ce sizifove muke imati.
Ali mi istovremeno jako krivo kada se ljudi 'stisnu' za 400-500 eura i kupe kineza umesto neke vec proverene i kvalitetne Japanske mashine.
Ja sam imao ranije izbor : Novi Keeway Supershadow 250cc ili polovan Virago 125cc za istu cenu.
Posto biram kvalitet, izabrao sam Japanca i nisam zazalio ni trena.Virago i dalje drzi cenu, a Keeway za 2-3 godine koshta polovinu svoje pocetne cene!
Zapitaj se zasto.
Ok...otisli samo malo u off....ali sta da se radi.Moj zakljucak na osnovu onog sto sam video da nema kvalitetnih KINESKIH proizvoda !
|
|
|
|
Poslao: 01 Okt 2008 22:37
|
offline
- Zorge
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Nov 2007
- Poruke: 359
- Gde živiš: Ravni Banat
|
Назив ове теме је "Keeway Supershadow 250 или Qingqi QM250 или Qingqi QM200GY-B", па ћу покушати (мада, веруј ми, то није лако) да се ограничим само на овог последњег из тројке, онога који ме је заинтересовао толико да сам сакупљао информације одасвуд.
Имаш ли довољно година да се сећаш звука Кавасакија КЛР 650, модела од пре 15-20 година? Да ли би и за њега рекао да то "ђубре тандрче", јер, реално - производи звук какав има стара "Буба" са мотором пред генералку? Не знам шта си ти чуо, али звук моторића о коме је реч, било да је у питању верзија 125 или 200 цм3, мени се допада. Жао ми је што то, на шта се односи твој опис - "тандркање", не задржава макар на мало вишим обртајима, већ само на леру и тек мало вишим обртајима. Мени се допада тај звук - теби не, али лепо каже латинска пословица - De gustibus non est disputandum.
Но, има других ствари које јесу за расправу.
Не спорим ја да је Кина огромно тржиште, али спорим да је тржиште за веће кубикаже од 1/4 литра. Зашто? Па кој' ће андрак неком просечном Кинезу скуп мотоцикл, тј. онај чија је цена блиска цени малолитражног аутомобила? Када буде зарађивао довољно новца, купиће ауто, а не мотоцикл. Када једном буде тај неки Кинез могао да си приушти мотоцикл веће запремине и виших перформанси, биће једна ствар коју нече моћи да приушти себи - широку и пусту џаду где ће моћи да пробија звучни зид на том неком ултра-мега-гига брзом мотоциклу. Али да не буде забуне: постоје кинески мотоцикли веће радне запремине, чак се продају и којегде по свету. Ето, поуздано знам од почетка ове године у Француској може да се купи Ћиалинг ЈХ-600, софт-ендуро (фан-бајк, или како би већ назвао мотоцикл налик Трансалпу или Пегасу) са моноцилиндром и неких четрдесетак-педесетак коња. Има и неки тешки ендуро чију сам марку заборавио, али не и његову цену од 11000 евра и опасно добре (и скупе) компоненете типа "Елинсових" амортизера или "Брембо" кочница, све са префиксом "Pro". Пошто ти се изгледа допадају мотоцикли типа чопера, крузера и сличних, има и нешто што сам видео на сајту чешког бренда "Yuki", неки чопер кога не знам која кинеска фабрика производи, са V2 мотором од 400 цм3 и изгледом старијег брата твог моторића - XV 535. Више детаља ме није интересовало јер им је цена релативно виша. Неки закључак: Кинези ће производити моделе веће радне запремине када 1.) буде интересовања за њихове "кубатурније" мотоцикле и 2.) када им јапански газда (доста чест случај) да "амин" да уђу у виши сегмент, тамо где не узимају велики део колача тог истог газде.
Питаш ме да ли сматрам да су... пардон - написао сам на почетку да ћу покушати да се ограничим на "Qingqi QM200GY-B", дакле, да је он квалитетан производ. Да, сматрам то за довољно добар производ гледано и кроз неку другу призму осим ниске цене. Оно што Кинези нуде је једна фер понуда: кажу ти шта ти нуде (буџетни мотоцикл), немају неки познати бренд иза кога могу да сакрију оно лоше што направе и што је веома важно - нема непријатних изненађења, па нека купац сам оцени да ли то што нуде вреди тих, у конкретном случају, 1600 евра. Чини ми се да је то разлог зашто се за модел од 200 цм3 код нас прави листа чекања која се развуче на готово читаву сезону. Ето, на пример, на мото-форуму "BJ Bikers" има доста велика група власника "Кинеза" који отворено говоре шта их је то нервирало код својих мотоцикала током времена колико их поседују.
А propos падања цене: купцима буџетних мотоцикала то и није тако важно: или су у питању тинејџери који ће на њима научити да возе, исцедити му душу и после пар година продати га за било какве новце или они који ће га возити док му точкови не поотпадају (у смислу - много година), без жење да га продају или мењају.
Него, заиста сам уверен да си ти, El Muerte, склон генерализовању и да се ниси ни мало потрудио макар да направиш листу оних на које тако олако пљујеш, било да то заслужују или не. Толики галиматијас си направио у твом набрајању кинеских марки да је то чудо. Морам мало да прокоментаришем тај твој списак: Prince - то је име једног модела кога продаје једна новосадска фирма под својим брендом "Sprint" (можда је то што си навео као "Spirit" - са Кинезима је лако да се договориш да продaјеш њихов производ и под брендом "El Muerte"; они ће свакако добити своје новце), за две велике фирме (а има их у Кини не мање од десетак са сличним обимом производње) си погодио - "Qingqi" и "Zongshen", a oно, како си написао - Chongqing, вероватно се односи на град Чонкинг.
На крају, мало бих да "зашареним" свој пост. Надам се да ћеш прихватити ово као доказ да је "Qingqi QM200GY-B" базиран на "Suzuki DR-200", никако да је у питању "Yamaha", како сам пишеш, или како упорно тврде у "Спринту", када их питаш за модел "Pulser" (у ствари Qingqi QM125GY-B) - "Honda".
Ово су три склопа из каталога резервних делова "Сузукија" ДР 200 (лево) и Ћингћија (десно)
Кућиште мотора / картер
...
Декле
...
Клип, клипљача, радилица
...
Надам се да ми нећеш тражити да окачим свих педесетак цртежа из оба каталога да би се уверио у ово што тврдим о пореклу "Ћингћија".
Знам да сам пропустио да прокоментаришем још неколико ствари из твог поста, али немам снаге за то - сутра ујутру се поново ради.
|
|
|
|
Poslao: 02 Okt 2008 19:41
|
offline
- El Muerte
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 15 Jul 2008
- Poruke: 21
|
Zorge ::
Имаш ли довољно година да се сећаш звука Кавасакија КЛР 650, модела од пре 15-20 година? Да ли би и за њега рекао да то "ђубре тандрче", јер, реално - производи звук какав има стара "Буба" са мотором пред генералку?
Imam 27 god....ali se ne secam modela pa sam morao pogledati o kome se radi i vidim da je enduro.
Prvo sto moram da napomenem jeste da si poredio motocikl sa 1 cilindrom, sto je normalno da ima vece vibracije.
Medjutim, ja kada vidim motor sa V2 mashinom ili makar 2 cilindra redno da tandrce onda tu nema nikakvog izgovora.
Zna se kakav zvuk V2 proizvodi, a takojde sam citao po forumima, da mnogi kinezi(ne secam se tacno koji) imaju navodno V2 ili redno 2 cilindra a ustvari imaju SAMO 1 CILINDAR dok je drugi cilindar "lazan"....tj ima kuciste ka da ima 2 cilindra a unutra je samo 1.
Citat:Не спорим ја да је Кина огромно тржиште, али спорим да је тржиште за веће кубикаже од 1/4 литра. Зашто? Па кој' ће андрак неком просечном Кинезу скуп мотоцикл, тј. онај чија је цена блиска цени малолитражног аутомобила? Када буде зарађивао довољно новца, купиће ауто, а не мотоцикл. Када једном буде тај неки Кинез могао да си приушти мотоцикл веће запремине и виших перформанси, биће једна ствар коју нече моћи да приушти себи - широку и пусту џаду где ће моћи да пробија звучни зид на том неком ултра-мега-гига брзом мотоциклу.
Moram da te podsetim da je Kina pre svega zemlja sa najvishe milionera u svetu (oko 20 i kusur miliona).Znaci imas 20 miliona ljudi koji su MULTIMILIONERI.To je vishe milionera nego u SAD i EU ukupno !
A to je vishe nego dovoljno trzishte (da ne spominjemo srednju klasu koja moze isto to da priusti) da se prodaju motocikli vece kubikaze.
Citat:Неки закључак: Кинези ће производити моделе веће радне запремине када 1.) буде интересовања за њихове "кубатурније" мотоцикле и 2.) када им јапански газда (доста чест случај) да "амин" да уђу у виши сегмент, тамо где не узимају велики део колача тог истог газде.
Ja mislim da kinezi apsolutno ne mogu da pariraju na trzistu Japanskim motociklima a to je i cinjenica.Plus sto sam govorio o losim legurama koje ne podnose veca opterecenja.
Citat:Оно што Кинези нуде је једна фер понуда: кажу ти шта ти нуде (буџетни мотоцикл), немају неки познати бренд иза кога могу да сакрију оно лоше што направе и што је веома важно - нема непријатних изненађења, па нека купац сам оцени да ли то што нуде вреди тих, у конкретном случају, 1600 евра.
Izvinjavam se ali definitivno JESTE neprijatno iznenadjenje kada ti na motoru pukne karter, procuri menjac ili ulje iz kochnica i sve to u prvih 2-3 sezone ! O zardjalosti i gumi ne zelim da pricam.
To definitivno nije normalno, da ne govorim koliko je nesigurno.
Citat:Ето, на пример, на мото-форуму "BJ Bikers" има доста велика група власника "Кинеза" који отворено говоре шта их је то нервирало код својих мотоцикала током времена колико их поседују.
Da da znam...tamo sam chlan.....i znam za tu temu, medjutim, znas li ti onu poslovicu, "Svako svoga konja hvali."
Tako i ovo....ne zelim da zvucim nadmeno ali zaista budimo realni i pogledajmo istini u oci :
Nijedan od Kineskih modela ni u najludjim snovima nema apsolutno nikakve shanse kada se poredi sa Japanskim originalom iste klase, u bilo kom tehnickom aspektu.
Citat:А propos падања цене: купцима буџетних мотоцикала то и није тако важно: или су у питању тинејџери који ће на њима научити да возе, исцедити му душу и после пар година продати га за било какве новце или они који ће га возити док му точкови не поотпадају (у смислу - много година), без жење да га продају или мењају.
To je onda ako mene pitash za mishljenje - kupovina bez mozga.
A koliko ja vidjam u gradu , chopperre ne kupuju tinejdzeri (ili jaaako mali procenat, ali takvi su bas retki) nego momci moje godiste , znaci 25-27.Tinejdzeri kupuju ili skutere ili trkalice (zavisi od dubine dzepa)
U tom pogledu, vrednost motora ima izrazito vaznu ulogu.Niko ko ima malo savesti prema sebi i svom dzepu, nece ostati ravnodushan kada mu motor koji je kupio pre 2 godine sada kosta upola manje.
Citat:Него, заиста сам уверен да си ти, El Muerte, склон генерализовању и да се ниси ни мало потрудио макар да направиш листу оних на које тако олако пљујеш, било да то заслужују или не.
Толики галиматијас си направио у твом набрајању кинеских марки да је то чудо.
Prvo ja sam rekao da ne poznajem po prozivodjachu.....i upozorio sam da cu sve izmeshati, prema tome ovaj koment je suvishan.
Drugo, ja vishe verujem iskustvu drugih ljudi.Mnogi koji su vozili Kineze duzi period samo ih pljuju.Oni koji su kupili skoro nov....sluzi ih ko Svajcarski sat...DOK ne dodje do prvog kvara.
Trece, nimalo ne smatram da je generalizovanje, ako se savetujem sa serviserima i mehanicarima koji svakodnevno pregledaju i popravljaju ove motocikle.Imas strucne ljude sa gomilom iskustva koji govore koliko su Kinezi loshi.
Ovde nije stvar "moj motor je bokji od tvog" ili ono seljacenje "uu ja bi tvog odrao".
Ovde pricamo o servisu i dugotrajnosti kao i pouzdanosti odredjenih Kineskih ,Korejanskih i Tajvanskih modela.
A stvari koje se na tim motorima deshavaju su vishe nego neprihvatljive, zato i imaju toliko nisku cenu.
Zalosno je sto ljudi vecinom misle "novo je novo" pa radije kupe novog kineza od polovnog Japanca starog nekoliko godina.
Koliko znas kineza koji su manje kubikaze a da su preshli preko 40 000 km bez servisa,menjanja delova itd. ?!?!?!
Ja ti mogu nabrojati odmah nekoliko Japanaca od 125 cc koji predju toliko bez generalke i menjanja delova. Sitne zamene tipa - lanchanik tu ne racunam.
Citat:Морам мало да прокоментаришем тај твој списак: Prince - то је име једног модела кога продаје једна новосадска фирма под својим брендом "Sprint"
Princ je inace ukradeno ime originalne Americke fabrike "INDIAN PRINC MOTORCYCLES" koji su otishli u legendu i niko im tada nije bio ravan.
Motocikl o kome ja pricam medjutim je iz fabrike "Cixi Kingring" ili drugacije poznate kao "JINLUN".Apsolutno mi nije bitno ko preprodaje, medjutim bitno mi je kako taj model radi i njegove karakteristike, koje su blago receno uzasne.
Slabiji 2-3ks od Viraga od 125cc, manji obrtni momenat (znaci uzbrdo je bolje da ga gurash jer znam kako tesko se Virago penje, sto znaci da ovaj gmizhe i vristi).Jedva sam nasao link, koliko je ovaj motocikl "popularan" a ono sto sam video je tragedija u svim mogucim specifikacijama.Steta sto sam ga izgubio inace bih i njega postavio ovde.
No, govoriti da su kineski motocikli kvalitetni je isto kao i govoriti da su kineske kacige kvalitetne i da rade isti posao kao i one od 150eura.
Citat:На крају, мало бих да "зашареним" свој пост. Надам се да ћеш прихватити ово као доказ да је "Qingqi QM200GY-B" базиран на "Suzuki DR-200", никако да је у питању "Yamaha"
bikez.com/pictures/yamaha/2008/26461_0_.....Yamaha.jpg
bikez.com/pictures/qingqi/2008/27321_0_.....Qingqi.jpg
motorcyclespecs.co.za/Gallery%20%20A/Yamaha%20XT250X%2006.jpg
Znaci definitivno je kopija Yamahe a ne suzukija.A ako pronadjes sve slike i pogledas iz profila, primetices jos vishe slicnosti.
Okorela kopija.
Citat:Надам се да ми нећеш тражити да окачим свих педесетак цртежа из оба каталога да би се уверио у ово што тврдим о пореклу "Ћингћија".
Niko ne sumnja da su gabariti isti...niko nioje tvrdio suprotno.Ono sto ja pricam jeste KVALITET legura metala koji se ne moze porediti.
Jeste istina je to sto kazes, da sve ima svoju cenu, ali ja bi ovde napravio izuzetak jer ne pricamo o majicama ili nekom drugom artiklu, vec o motorima - o sparavama koje te mogu ubiti ako recimo ulje u kocnicama iscuri u toku voznje.
U tom slucaju, sigurnost i pouzdanost nema cenu i radije cu izabrati kvalitet koji ce sebe isplatiti vishestruko dok ce me kinez sa svojom cenom i svim popravkama za par godina izaci koliko i nov Virago !
Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari.
|
|
|
|