Italijanski proizvođač želeo je da naglasi progres koji je učinjen u odnosu na „stilo“, pa se opredelio za promenu imena kod modela niže srednje klase. Međutim, vraćena je oznaka „bravo“ koja osim što sugeriše na dobro obavljen posao nema nijedno drugo opravdanje - pogotovu u marketinškom smislu. Stari „bravo“ je bio znatno manji automobil s troja vrata i kuburio je s kvalitetom, a novi model pokušava da se nametne kao ozbiljan igrač na tržištu. Karoserija dužine preko 4,3 metra ima petora vrata. Unutrašnjost je prostrana i zadovoljiće potrebe čak i nešto zahtevnijih porodica. To se pogotovu odnosi na verziju „sport“ čiji sadržaj podiže adrenalin još pri ulasku u vozilo. Sedišta, ili bolje rečeno sportske kadice, delimično su obložene alkantarom.
Naglašeni bokovi čvrsto drže telo u oštro provezenim krivinama, dok vam se ruke lepe za meku kožu upravljača prošivenu crvenim koncem. Crno-crvena kombinacija provejava čitavim enterijerom - na sedištima, ručici menjača, oblogama vrata... Jedino su komandne papučice aluminijumske, kao i još nekoliko sitnijih detalja...
Nastavak teksta na http://auto.blog.rs/
|