Mitsubishi EVO X

1

Mitsubishi EVO X

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Odgovor Subaru Imprezi WRX STi stiže u vidu novog i nestrpljivo očekivanog Mitsubishija EVO X, koji će svetsku premijeru (kao i pomenuta Impreza WRX STi uostalom) imati na predstojećem salonu automobila u Tokiju (traje od 27.10. do 11.11.) U Japanu će se EVO X prodavati u dve varijante; kao GSR (bazna verzija) i MR, a obe će raspolagati sa 2,0 litarskim 4-cilindričnim MIVEC4 turbo motorom od 220kW/295KS i 407Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi tačno 5 sekundi. Osnovni GSR bi trebao da košta oko 30.000 američkih dolara, dok će MR (ima novi SST sekvencijalni menjač sa duplim kvačilom) imati cenu od blizu 40.000 dolara. Kao što vidi na ovim zvaničnim slikama (konačno je dostupna i oficijelna slika unutrašnjosti), serijska verzija desete evolucije ovog modela se ne razlikuje od prototipova Concept X i Prototype X, predstavljenih na salonima u Tokiju 2005. i u Detroitu 2007. godine. Dakle, ovde nema iznenađenja, dizajn je agresivan i nagoveštava šta se krije ispod limenog oklopa (naročito se ističe namrgođen prednji kraj, otvori za vazduh na haubi motora i prednjim blatobranima, kao i veliko zadnje krilo). U Japanu će se ovaj sportski sedan i dalje zvati Lancer Evolution X, za razliku od običnog porodičnog Lancera, koji se u toj zemlji plasira kao Galant Fortis. Novi EVO X raspolaže Mitsubishijevim S-AWC (Super All Wheel Control) sistemom za kontrolu trakcije i novom generacijom integralnog AWD (All Wheel Drive) pogona, koji zajedno poboljšavaju upravljanje, kontrolu i stabilnost automobila. Nov je i već pomenuti automatizovani manuelni menjač sa 6-stepeni (Sport Shift Transmission) i duplim kvačilom, koji po fabričkim tvrdnjama nudi brže "šaltovanje" i manju potrošnju u odnosu na prethodni konvencionalni ručni menjač.





AutoBlog



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Onsite IT Support Engineer
  • Pridružio: 08 Mar 2005
  • Poruke: 1148
  • Gde živiš: Niš

Video sam ovo pre nek idan. Kao i svi prethodni modeli i ovaj me je odusevio. Nadam se da cu nekada imati novac da priustim sebi bilo koji EVO.



offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Najlepsi Mitsubishi je ''EVO V''. Pre i posle njega sve mi smesno! Dobre mashine ali....Kad se pojavio EVO V, to je bio ko grom. Stvarno mocan automobil. Kad sam ga video jednom u Geteborgu na ulici, na semaforu, kako radi ona mashina kao da puca! br br br br! Cuje se muski!
Bebee Dol Sto kaze Talicni: Nadam se da cu nekada imati novac da priustim sebi bilo koji EVO! (V) Razz

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Duplo kvacilo se koristi i u Golf V GTI (mrzim golfa ) i kazu da je mnogo mocna makina bas zbog tog duplog kvacila.
Micubishiju se skida kapa Smile, secam se da je lancer bio jedini auto koji je bez dodatnog preradjivanja (znaci kupis nov i vozis Smile) mogao da se koristi na reli trkama, dok je svim ostalima trebala debela dorada za reli Wink

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Mitsubishi EVOLUTION ima 270-280 konja, a reli koristi 300! Moguce! Smile Nego, Bio, nije ta snaga izvucena iz duplog kvacila! Da nisi mozda mislio na duplu lamelu!?
I ono Citat:znaci kupis nov i vozis... Da, samo koliko treba da das za taj nov automobil! Njemu je tjuning radjen pre da izadje iz fabrike! Ubacili su mu KKK turbopunjac za kog je bolje sam kupi i ubaci, jeftinije ces proci!
Ima kraci menjac velika mi uteha! (ako sam u pravu komentarisite)

Bebee Dol Dobro, mozda i gresim jer su tu i Recaro sedista (pr.)...

offline
  • BIO  Male
  • Super građanin
  • Pridružio: 12 Jun 2005
  • Poruke: 1056
  • Gde živiš: Beograd

Hahahahahaha, pa nema dve pedale za kvacilo Laughing sad u te pojmove sta je kvacilo, da li je to samo pedala, ili ide i dublje do motora, ne ih da ulazim, nisam toliko strucan... Cini mi se da rekose u emisiji "double clutch".

To sam gledao na Discovery-ju, neka engleska emisija, gde su poredili Golf V GTI, Mazdu (cini mi se) RX-3 (ili rx-5) - neki sportski model i jos jedan auto, ne mogu da se setim koji.

Rekose da golf menja brzine za nesto smesno manje nego formula 1 i to bas zbog tog "duplog kvacila"! Dok se sad presabiram ne secam se kakav je menjac imao... Princip rada je otprilike: dok si u brzini (nekoj) drugo "kvacilo" stoji u polozaju za sledecu brzinu, tako da mnogo manje vremena treba da se promeni brzina.

offline
  • Pridružio: 13 Sep 2007
  • Poruke: 37

Sto se Mitsubishi'ja tice, auto je skroz O.k., Lancer'a sam licno vozio, naravno ne evo. Skidam kapu tom automobilu zato sto je kvalitetniji od mnogih slicnih zapadnih, a moze se kupiti po nizoj ceni. O potrosnji i da ne govorim, za tu snagu je stedljiv, a performanse su mu odlicne. Izuzetan je za doradu stajlinga i tjuninga.
Licno smatram da je auto strava, po meni bolji od petice Golfa GTI'ja.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Pa, slazem se s tobom Yane! Svaki japanac je stedljiviji od evropskog! Mi smo imali Toyotu Corollu 1.3, odlican motor, ne cuje se!
Mitsubishi Lancer je po meni najbolji njihov model! Novi Lancer je bas ono originalno! Wink

offline
  • Pridružio: 12 Avg 2006
  • Poruke: 107

BIO ::Duplo kvacilo se koristi i u Golf V GTI (mrzim golfa ) i kazu da je mnogo mocna makina bas zbog tog duplog kvacila.
Micubishiju se skida kapa Smile, secam se da je lancer bio jedini auto koji je bez dodatnog preradjivanja (znaci kupis nov i vozis Smile) mogao da se koristi na reli trkama, dok je svim ostalima trebala debela dorada za reli Wink


Pa daaa...i to sam imala priliku da vozkam:) A sto se tice Mitshubishija...
Nadam se i ja:))) Jedan od omiljenih mi je bas on...

offline
  • M5  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 16 Sep 2007
  • Poruke: 376

Vozila si V GTI? Kako ide?

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 968 korisnika na forumu :: 3 registrovanih, 4 sakrivenih i 961 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Bickoooo, Bobrock1, esx66