Na sledecem sajmu automobile u Zenevi koji se odrzava od 4.marta do 14. marta Renault ce predstaviti novog Megana CC (Coupe-Cabrio).Ovaj Coupe-Cabrio ima sklopivi krov sa velikom staklenom povrsinom koji se otvara-zatvara za 21. sekundu. Sa prednje strane novi CC je ostao isti kao Megan Coupe, dok je zadnji deo poprilicno restajlizovan I po meni ne bas dopadljiv, sto je u neku ruku I zastitni znak Megana (da zadnji deo bude neobicno lep I dopadljiv).
Dopadljiv ili ne, ovaj auto od skoro 4,5 metara ima prtljazni prostor od skromnih 211l do 417 litara u zavisnosti da li je krov podignut ili spusten.Sto se tice palete motora,tu nema nekih iznenadjenja.Kupcima ce biti ponudjeni benzinci 1.6 16V sa 110KS, TCe sa 130KS i 2.0 16V od 140 konja, kao i dCi dizelaši sa 110, 130 i 160KS.A u ponudi ce biti novi Renaultov EDC sestostepeni menjac sa duplim kvacilom.
U unutrasnjosti novog Megana kombinacija digitalnih I analognih informacija na instrument tabli deluje veoma otmeno I ekskluzivno, a upadljiv obrtomer doprinosi sportskom utisku.Naravno celokupnom utisku doprinosi I kvalitet materijala u unutrasnjosti koji je podignut na visok nivo.Cene novog Megana jos nisu poznate, na trziste ce stici nekoliko meseci posle pomenute premijere u zenevi.
Bice u ovom segmentu pravi rat izmedju konkurencije. Peugeot-ovi modeli, zatim VW Eos, Focus CC... Zadnja verzija Megana mi se i najvise svidja od svih prethodnih.
Bogami Peugeot najavljuje cuda u dizajinu sa konceptom SR, i ne sumnjam da ce tako biti.A za ovoga Megana mi je strasno krivo, sto zadnji kraj nema nikakve slicnosti sa kupeom.Sad, razumem ja da mora negde krov da se smesti, ali moglo je to malo mastovitije.
Ne, ne, nisam mislio na SR1, negde sam procitao da ce Peugeot praviti i druge modele pod oznakom SR, tako da ce i neki naslednik 308-ice biti neki SR.Ako je ovo uopste tacno, na to sam usput negde naleteo, onako ne zvanicno, pa i ne pridajem puno paznje.
Malo mi je to cudno. Ne mogu da poverujem da ce prekidati tradiciju da svojim modelima daju ''imena'' kao do sad. Ipak ovu nomenklaturu imaju od nastanka firme.
Trendovi u auto industriji su takvi da mnoge fabrike danas svojim modelima daju nazive tako sto naprave naziv koji je karakteristican za njih i prilagodjavaju ga svakom modelu u svojoj gami. Recimo Citroen ima modele C1, C2, C3, C4..., Hyundai i10, i20, i30. Znaci prave prepozatljiv brend koji modifikuju u zavisnosti od potreba.
S'obzirom da je ovo Coupe-Cabrio, na zadnjoj klupi ima bas poprilicno mesta, za postovanje.
Dopuna: 24 Mar 2010 14:00
U međuvremenu je Renault objavio i cene za francusko tržište, gde prvo startuju benzinci 1.6 16V sa 110KS i TCe sa 130KS, kao i dCi dizelaši sa 110, 130 i 160KS.