Svi znamo kako je u skoli, bilo to osnovna ili srednja skola.
Skoro svim ucenicima(osim onim koji su zeljni za znanjem, sto bi se reklo streberi jel ) je dosadno da slusaju profesore/nastavnike kako pricaju, smore se jelte.
E sad, ja bih da mi malo pricamo o tome kako bi vi recimo da se nadjete na mestu profesora ili nastavnika, kako bi vi njih poducavali, kako bi vi preneli znanje na njih?
Koja je vasa metoda? Vasa "taktika"?
Da vi tu decu naucite mnogim stvarima, ali ujedno i da im bude interesantno, i da vas ne mrze kao profesora, da im budete omiljeni profesor.
Moje neko misljenje je da, kad bi svako predavanje izgledalo kao u ovim video klipovima koje cu postaviti sada, ucenici/studenti bi mnogo vise obracali paznju, ne bi im bilo dosadno, i najbitnije naucili bi vise nego ovako kad profesor prica, a vas taj glas(cak se i rimuje ) profesora uspavljuje, i na kraju i zaspite.
Bitno je i da se zezate malo sa djacima, pricate vicOve, smejete se, njima bude zanimljivo, ali ne previse, da se ne opuste.
Opsto je poznato da se lakse uci kad zamislite neku sliku jel tako?
Tako se mnogo lakse pamte stvari, e pa upravo iz tog razloga, pogledajte ovaj video i recite mi sta mislite?
mcrule ::Koja je vasa metoda? Vasa "taktika"?
Za početak, ni jedan čas ne bi počinjao pre 10h.
mcrule ::Opsto je poznato da se lakse uci kad zamislite neku sliku jel tako? Tako se mnogo lakse pamte stvari, e pa upravo iz tog razloga, pogledajte ovaj video i recite mi sta mislite?
Po meni, najbitnije je da se razume to što se uči i da nije ocena glavni cilj , već sticanje znanja.
Mislim da vizuelan način učenja baš i nije mnogo koristan. Bezbroj puta mi se dešavalo da naučim nešto tako što zapamtim izgled strane i texta, koja informacija gde stoji, odgovaram, i kroz nedelju dana mogu ponovo da sednem da učim isto to (zato danas ništa ne znam ). Dakle, razumevanje i zaboraviti na ocenu. (ok, ne mislim baš doslovno )
I, da se ja pitam (a ne pitam se ) , odeljenja bi imala najviše 15-ak učenika. Tada bi svako mogao da dodje do izražaja i dobije malo više pažnje od profesora.
Definitivno neki vid interaktivnih predavanja. Profesor treba da se spremi za cas.
Imao sam jednog dobrog asistenta na faksu. Genijalac.
- interaktivnost (preyentacije, radionice, case study...)
- komunikacija
- pitanjima tera na razmisljanje i navodi na odgovor
- svirao u metal bendu (moze biti samo plus )
- blag, nasmejan, pozitivan
- brzo odgovara na mailove
- visi na undergound forumima i odgovara sudentima
g0c47777 ::Za početak, ni jedan čas ne bi počinjao pre 10h.
OK, uvazava se.
Super, podrzavam. Kad je rano, ucenicu ne mogu da se koncentrisu, spava im se, a pogotovo oni koji legnu na spavanje 2-5 sati ujutru.
g0c47777 ::Po meni, najbitnije je da se razume to što se uči i da nije ocena glavni cilj , već sticanje znanja.
....Dakle, razumevanje i zaboraviti na ocenu. (ok, ne mislim baš doslovno )
Slazem se. [Sto i moj like potvrdjuje]
g0c47777 ::I, da se ja pitam (a ne pitam se ) , odeljenja bi imala najviše 15-ak učenika. Tada bi svako mogao da dodje do izražaja i dobije malo više pažnje od profesora.
Prvo, profesor treba da se postavi tako da kada se radi, radi se, kada se sali, sali se(ne preterano). Kako zainteresovati ucenike... Primetio sam da kada se profesor postavi strogo od pocetka, mnogo je veci "odziv" na casu, cim se procuje da taj profesor previse popusta, ode sve u... Opet ako je ucenik bas nezainteresovan, nema mu pomoci. Ipak ucenik treba da bude svestan zasto ide u skolu. Po mom misljenju, glupo je prisiliti nekog da izabere neku skolu ili fakultet.
Citat:Za početak, ni jedan čas ne bi počinjao pre 10h
Postoji i za to resenje. Ako se legne pre 10, nije problem ustati na vreme...
ivance95 ::Prvo, profesor treba da se postavi tako da kada se radi, radi se, kada se sali, sali se(ne preterano). Kako zainteresovati ucenike... Primetio sam da kada se profesor postavi strogo od pocetka, mnogo je veci "odziv" na casu, cim se procuje da taj profesor previse popusta, ode sve u...
Slazem se apsolutno.
Pazi, imali smo mi u srednjoj jednog profesora, koji se uvek voleo zezati, ali to nije onog tipa zezanja da 5-10 minuta prica viceve i smeje se, vec ceo cas ode tako sto se mi bukvalno zezamo.
I sta se desilo?
Toliko su ucenici navikli na taj rezim rada da su uvek tako hteli, a on je popustao sve vise.
I naravno niko nije nista naucio.
I zasto se ja danas cudim da se ne razumem u elektroniku.