|
Poslao: 17 Sep 2013 15:30
|
offline
- Acid_Burn
- Moderator foruma
- Glavni moderator foruma Zabava
- Hellraiser
- Demon to some. Angel to others
- Pridružio: 07 Jan 2005
- Poruke: 25503
- Gde živiš: Beneath the Black Sky
|
KIA Ceed kad bih imao kinte odmah bi je uzeo
|
|
|
|
Poslao: 17 Sep 2013 19:31
|
offline
- Fil
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Nisam znao da su Dacije ovako pouzdane.
Cudi me da nema neka Skoda!?
|
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2013 11:35
|
offline
- Fil
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
OK, pa koje bi vi automobile izdvojili za nase uslove?
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2013 11:48
|
offline
- klodovik
- Saradnik foruma Linux
- Pridružio: 02 Sep 2008
- Poruke: 4093
- Gde živiš: Bg
|
Ja vozim Francuza - Pežo, moj brat takođe, auta su veoma pouzdana i daleko od toga da su skupi za održavanje. Mislim da je to samo crv nepoverenja među narodom. To se gledalo možda ranije nekad, dok je Golf 2 bio glavni na ulici, dok nije bilo ovoliko kuća koje se bave prodajom delova, i dok nije bilo toliko VW kola po ulici.... sada su skoro iste cene održavanja za automobile iz istog segmenta... I ovo se naravno odnosi na delove koji su potrošni materijal, dok za neke specifične stvari francuska auta su smešna za poređenje i uopšte ih ne treba svrstavati u skupocena održavanja. Ima kola koja poseduju papreno skupe delove...
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2013 12:21
|
offline
- ivance95
- AMF pripravnik
- Pridružio: 04 Jul 2011
- Poruke: 5424
|
Što se mene tiče to pišem iz ličnog iskustva, mada možda nemam pravo da sudim obzirom na svoju starost.
Danas su servisi slične cene (redonvni, potrošni materijal...), ali govorim o malo starijim automobilima ~10god (pošto je takvo stanje kod nas, nema toliko novih automobila), neki globalni zaključak je da japanci imaju (ili su tada imali), kojima servis nije potreban, već rade na principu sipaj i vozi. Opet, ne odnosi se to na sve japance verovatno, ali Mazda na prvom mestu, pošto imam jedan takav primerak.
Japanci su i dosta praktični za rezervne delove, tj. menjaš samo ono što je otišlo, dok kod Golfa imaš da izmenjaš i polovinu ostalog zbog toga, pošto "sve ide u kompletu".
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2013 16:48
|
offline
- Recoba20
- Stručni saradnik
Umrežavanje
- Pridružio: 19 Apr 2003
- Poruke: 2711
- Gde živiš: Beograd
|
klodovik ::Ja vozim Francuza - Pežo, moj brat takođe, auta su veoma pouzdana i daleko od toga da su skupi za održavanje. Mislim da je to samo crv nepoverenja među narodom. To se gledalo možda ranije nekad, dok je Golf 2 bio glavni na ulici, dok nije bilo ovoliko kuća koje se bave prodajom delova, i dok nije bilo toliko VW kola po ulici.... sada su skoro iste cene održavanja za automobile iz istog segmenta... I ovo se naravno odnosi na delove koji su potrošni materijal, dok za neke specifične stvari francuska auta su smešna za poređenje i uopšte ih ne treba svrstavati u skupocena održavanja. Ima kola koja poseduju papreno skupe delove...
Ne bih se bas slozio sa konstatacijom da su francuzi jeftini za odrzavanje, naravno ukoliko govorimo o originalnim delovima. Mada, svako ima drugacije poimanje jeftinog.
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2013 21:17
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Izgleda da ne citate kompletan tekst, ili bar uvod. Nisu ovde uracunati samo troskovi delova i kvarova.
Citat:Šampion među njih 10 (po istraživanju ADAC-a), odnosno automobil sa najmanjim troškovima za održavanje je Dacia Logan MCV 1.2 16V – sa cenom od 381 evra na mesečnom nivou.
Ljudi, da li ste videli ovu cifru? Za period od 4 godine; koliko je uzeto u obzir ovde, to je 18,288E, taj model kosta od 8,000E.
Dok recimo deseti na listi Peugeot 2008 1.2 VTi Access: 22,464E, dok on kosta od 15,200E.
Ispada da za 4 godine, Dacia pojede jos jednu Daciju...
|
|
|
|
Poslao: 18 Sep 2013 23:27
|
offline
- klodovik
- Saradnik foruma Linux
- Pridružio: 02 Sep 2008
- Poruke: 4093
- Gde živiš: Bg
|
Recoba20 ::klodovik ::Ja vozim Francuza - Pežo, moj brat takođe, auta su veoma pouzdana i daleko od toga da su skupi za održavanje. Mislim da je to samo crv nepoverenja među narodom. To se gledalo možda ranije nekad, dok je Golf 2 bio glavni na ulici, dok nije bilo ovoliko kuća koje se bave prodajom delova, i dok nije bilo toliko VW kola po ulici.... sada su skoro iste cene održavanja za automobile iz istog segmenta... I ovo se naravno odnosi na delove koji su potrošni materijal, dok za neke specifične stvari francuska auta su smešna za poređenje i uopšte ih ne treba svrstavati u skupocena održavanja. Ima kola koja poseduju papreno skupe delove...
Ne bih se bas slozio sa konstatacijom da su francuzi jeftini za odrzavanje, naravno ukoliko govorimo o originalnim delovima. Mada, svako ima drugacije poimanje jeftinog.
Još da napišeš zašto?
Tvrdim iz iskustva da nije skup auto za održavanje. Radio sam pre 6-7 god. za jednu jaku kuću u Bg-u koji imaju delove za sva vozila, aludiram na čak i Japance, Korejance, Amerikance (bar neke delove) i najbitnije je da imaš "od do" vrednost nekog dela, i u različitom proizvođaču. Koliko para toliko muzike. Hoćeš u originalu, izvoli pa se istresi i za svaki auto je tako, ne važi to za Francuza samo...
Ko ugrađuje recimo set kvačila u Pežo? Da li znaš koliko košta taj set kod nas za moj auto? Hoću da kažem da je to jedan od najskupljih "redovnih" kvarova kod polovnjaka, neću sad da tražim neki specifičan kvar, budimo realni. Potrošne stvari uopšte nisu skupe, niti nešto abnormalno skuplje od auta iz istog segmenta.
|
|
|
|