Poslao: 26 Apr 2009 22:36
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Imam VW Polo '96 pa se nesto razmisljam da li da ubacim jaci motor od 1.8lit. iz nekog Golfa ili Passata!
Polo je jos uvek u odlicnom stanju, a motor je presao 134 000km...
Ne znam kako ce biti sa kutijom menjaca i kakve izmene se rade na karoseriji?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 26 Apr 2009 23:10
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Mislim da može motor iz Golfa u Polo. Možda ćeš morati da menjaš nosače motora i neke tako sitne izmene. Ovo ti pričam za agregate manje kubikaže a što se tiče jačih motora, tu može da bude problema jer ta karoserija nije predviđena za to. Da li si mislio na motor 1.8T?
|
|
|
|
Poslao: 26 Apr 2009 23:22
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Pazi nema sta ne moze da se uradi,ali na probleme nailazis u samom procesu budzenja,i tako ih i resavas.Jedino ko je radio to sto ti planiras moze da ti kaze tacno sta ce ti predstavljati problem.Sto se tice karoserije verujem da ce ti to biti najmanji problem,mozda cak motor legne bez ikakve prepravke.Najvise problema se otkriva kad sve to pocnes da povezujes da bi moglo normalno da radi.Ovo ti pricam iz iskustva,zato sto smo prosle godine ja i jedan drugar ubacivali u Mercedesa 124,motor od Mercedesa 190 novi tip.Motor i menjac su legli na karoseriju bez ikakve prepravke.Cak smo i kardan nabudzili extra brzo.Ali sitnice kao sto su poluge biraca brzina i druge gluposti su nas razvalile.Tako da je najbolje da polako pocnes,i probleme resavas u samom radu.I obavezno dzekove od struje belezi gde je koji bio zakacen,ja sam kao bio pamtio,medjutim kako je se taj proces bio oduzio sve sam pozaboravljao,jedva sam povezao struju,i dan danas se plasim da mu ne plane negde .
|
|
|
|
Poslao: 27 Apr 2009 01:14
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Ja recimo čisto sumnjam da hladnjak od Pasata može da se stavi na Pola, takođe ne znam kako bi taj hladnjak što ide kod Pola mogao da adekvatno hladi motor 1.8.
|
|
|
|
Poslao: 27 Apr 2009 08:16
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2008
- Poruke: 299
- Gde živiš: pjong-jang
|
prvo pogledaj dali moze da se spakuje u motorni prostor,pogledaj zatim nosace motora dali bi morali da se vare novi, da budzis jugica ili keca vrlo rado bi ti rekao koji motori 1.6 idu sraf na sraf i koji 2.0 idu sa malim izmenama. raspitaj se dali ima neki koji bi isao sraf na sraf.
onda moras odraditi okacanja karoserije isto je pitanje gde? je naj slabija tacka obavezno koska i sanke.
jaci motor zahteva i bolje kocnice.....
ima tu posla...
i nikako se ne isplati..
ali imas zadovoljstvo da krshem oderes neki dobar auto
|
|
|
|
Poslao: 27 Apr 2009 08:49
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Prvo bih ti savjetovao da vidiš da li se fabrički ugrađivao motor od 1.8 l u takvom polou. Ako jeste, posao ti je olakšan.
|
|
|
|
Poslao: 27 Apr 2009 10:43
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Koliko ja znam u Pola se ugrađivao 1.6, za neka tržišta. Sumnjam da su stavljali 1.8. A kod dizel verzije se montirao 1.9, tako da teoretski postoji mogućnost.
|
|
|
|
Poslao: 27 Apr 2009 12:11
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Znam za 1.6, ali i ja mislim da 1.8 nije išao. 1.9 d, sdi, tdi su išli, ali ipak treba imatu u vidu da nije bitna samo veličina motora, već i način na koji je on umetnut u karoseriju. Npr. 1.4 i 1.6 od 75 ks su maltene identični motori i postavljeni su da naliježu prema kabinskom dijelu. 1.6 od 100 ks je nekako izignutiji i mislim da je okrenut prema prednjem veznom, gdje mislim da je i i 1.8 okrenut naprijed prema veznom limu. Nosače motora će morati da mijenja to sam 1000% siguran, pa mjenjač, auspuh, prednju osovinu, poluosovine....
Bitno je i to da bi trebalio i kočnice promijeniti, jer diskovi koji su upareni sa motorima manje zapremine ne mogu baš tako dobro da zaustavljaju veće zapremine i sl. A to sve košta i košta....
|
|
|
|
Poslao: 27 Apr 2009 18:51
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Pa naravno. Promena motora zahteva doradu i preradu mnogih drugih delova automobila. Ne treba zaboraviti i elekrični sistem. Sigurno će trebati jači akumulator jer motor 1.8 sa turbom traži više struje.
|
|
|
|
|