Jedanaesti minut ako neko može da pogleda kada je otvorena/podignuta hauba.
Radi se o tome da već neko vreme gledam nove automobile do oko 10.000€, prelistavam časopise, forume, gledam youtube review-e, gledam gde su najpovoljniji uslovi za kredit i tako dalje.
Evo na primer ovaj Rapid: ima servo, airbag za vozača i suvozača, klimu, prostran je...
Ali ne mogu da prihvatim da kupujem novi automobil i da se tako "bezobrazno" čuje motor (ako je motor u pitanju).
Postoji li neka lista, nešto što piše u oznaci ili bilo šta treće što nagoveštava da je motor tih?
Zašto je tolika buka ispod haube, da li to ide sa cenom - auto je tiši kada je skuplji, da li postoje proizvođači koji vode brigu da u ovoj cenovnoj klasi auto bude tih, npr. Suzuki i Mazda su tihi dok su Škoda i Seat bučni?
Ovako ti se čuje svaki dizel motor
Benzinci su tihi....
Što se oznaka tiče:
MPI=Mullti Port Injection
TDI=Turbocharged Direct Injection
TSI=Turbocharged Stratified Injection
Za tačna objašnjenja sačekaj nekog iskusnijeg. Ja mogu da ti objasnim laičkim jezikom šta znači šta ali bolje da ti neko stručnije objasni imaćeš više koristi...
U vožnji preko 80km/h vazduh i gume su bučniji od motora.
Što ti toliko smeta zvuk motora?
Ne zaboravi da je zvuk motora sa tvog video klipa daleko manji od zvuka koji čuješ kada voziš taj isti auto, odnosno kada si na vozačkom sedištu.
Meni najlepši zvuk ima BMW-ov TDS motor, pravo je zadovoljstvo slušati tu simfoniju.
To sto je bucan motor nije neki problem,problem je u izolaciji.Moj rodjak vozi pasata B5 i kada slusas motor napolju cuje se nesto slabije nego moja krntija iz 89 ali zato unutra se ne cuje nista ispod 5-6 hiljade obrtaja.Znaci mnogo zavisi do izolacije vrata,prozora,sasije...
"Kao i kod svih trocilindričnih motora, problem može da predstavlja njegov zvuk na koji se treba navići, pa se lako može desiti da ste na višim obrtajima nego što bi ste želeli."