Održan drugi nivo takmičenja Znanje i bojice za bezbedne ulice
08. aprila 2011. godine, završen je drugi nivo takmičenja u akciji "Znanje i bojice za bezbedne ulice" koju organizuje Hyundai Auto Beograd u saradnji sa Ministrastvom unutrašnjih poslova.
Deca uzrasta od 1. do 4. razreda iz 20 škola u 7 gradova Srbije pokazala su zavidno znanje iz oblasti bezbednosti u saobraćaju kao i veliku kreativnost u likovnim radovima na ovu temu.
Drugi nivo takmičenja u akciji "Znanje i bojice za bezbedne ulice" održan je u periodu od 31.03. do 08.04. u svih 7 gradova u Srbiji koji su uključeni u ovo takmičenje, u Beogradu, Novom Sadu, Zrenjaninu, Nišu, Jagodini, Kraljevu i Čačku.
Gradsko takmičenje je održano između škola koje su prethodno učestvovale na školskom nivou takmičenja, a pobedničke škole će učestvovati u međugradskom takmičenju u maju mesecu ove godine, nakon čega sledi finalno takmičenje u junu.
Celokupan tok akcije „Znanje i bojice za bezbedne ulice“ nadgledali su predstavnici Ministrastva unutrašnjih poslova.
Najboljoj školi, pobedniku ovogodišnjeg takmičenja, Hyundai Auto Beograd će dodeliti vrednu nagradu, Hyundai H-1 kombi za prevoz putnika.
Tekuća akcija pod nazivom "Znanje i bojice za bezbedne ulice" počela je u februaru 2011. godine, u organizaciji Hyundai Auto Beograda u saradnji sa Ministrastvom unutrašnjih poslova, kao nastavak dugoročne akcije koju je 2008. godine pokrenuo Hyundai Auto Beograd sa ciljam povećanja bezbednosti dece u saobraćaju. Takmičenje se sastoji iz 4 nivoa a odvija se prema unapred utvrđenim Pravilima. Testove, pravilnik takmičenja kao i sve druge materijale potrebne za takmičenje pripremili su stručnjaci iz Saobraćajne škole u Beogradu kako bi maksimalno bili zadovoljeni svi stručni kriterijumi i takmičenje realizovano po najvišim standardima.
Deca, učesnici takmičenja, kao i škole koje su uključene u akciju na svakom nivou takmičenja dobijaju poklone iz kojih o bezbednosti u saobraćaju mogu da uče i po završetku takmičenja.
Na ovaj način Hyundai Auto Beograd želi da nagradi trud i znanje dece, kao i angažovanje škola koje su, kao najznačajnija karika u širenju svesti o bezbednom ponašanju dece u saobraćaju, prepoznale značaj ovakve akcije.
Hyundai Auto Beograd
Izvor:
http://www.autoportal.rs/auto-vesti/domace-vesti/o.....dne-ulice/
|