Poslao: 22 Nov 2009 12:48
|
offline
- nemanja7
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 05 Sep 2005
- Poruke: 4
|
Vozim passata b4 1995 1.8 60 kw / karavan na plin obican plin...i trosi mi po gradu oko 15 do 17 litara sto ja mislim da je mnogooooo...
sta vi mislite i kako da smanjim potrosnju ako je moguce????
Motor je radjen nema potrosnje ulja....
bio sam kod ovih za plin uradio servis plina pre 7 meseci i skoro sam bio da ga nasteluje i kaze da je ok da nista nediramo...Kyro Gas serv
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 22 Nov 2009 17:59
|
offline
- Blue
- Elitni građanin
- Pridružio: 06 Avg 2003
- Poruke: 2214
|
evo ja cu kao laik da ti kazem da je to extremno mnogo,zato sto su sistemi usavrseni i potrosnja je za nekih 5-10% veca ,recimo i 20% ali opet ne verujem da bi tebi iznosilo toliko koliko pises,idi do nekog drugog servisa da vidis sta ce ti reci
|
|
|
|
Poslao: 22 Nov 2009 21:20
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Neka auta jednostavno mnogo trose plina. Ja sam imao jednog vw i prodao ga zbog toga.
|
|
|
|
Poslao: 22 Nov 2009 21:53
|
offline
- nemanja7
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 05 Sep 2005
- Poruke: 4
|
pa ne moze biti jednostavno trose za sve ima resenje...zato sam i otvorio da vidim kako vama trose i da cujem komentare..a ici cu A.C Rasic uskoro
|
|
|
|
Poslao: 22 Nov 2009 22:13
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Moze.
Meni je golf 3 1.6 75ks trosio izmedju 10 i 20 litara. Jednostavno kako mu se prohte. Vodio ga kod x majstora koji su mi uzeli xy para i nista nisu napravili. A zasto nisu!? Zato sto je sve bilo napravljeno kako treba. Ja se umorio vise od te zahebancije i prodao ga.
|
|
|
|
Poslao: 23 Nov 2009 02:32
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Onaj steler sto stoji na crevu slobodno zavijaj po cetvrtinu kruga u voznji.Znaci upalis auto i dok auto radi zavijes onaj steler za cetvrtinu kruga,pa ga provozas malo, pa opet zavijes onaj steler cetvrtinu kruga dok radi auto,znaci samo po cetvrtinu kruga i dok auto radi,tako neces poremetiti rad auta na leru ako je sve uredu na autu.Zaviji ga po svojoj potrebi,nemoj da dozvolis da auto izgubi mnogo na startnosti.Druga stvar,potrosnju plina i benzina najbolje stelujes nogom na gasu, znaci ako ga cepas mora i da trosi.Treca stvar, kada je plin tek poceo da se ugradjuje u vozila svi su pricali kako auto plina trosi 20% vise nego benzina i kako mnogo losije ide nego na benzin , a sada ti isti koji su bili protiv plina pricaju kako im trosi po 6 do 8 litara a ide kao na benzin.Necemo da se lazemo, plina mora da trosi vise, pogotovu sto kod nas odnos propana i butana u plinu nije po propisu nego mesaju kako njima odgovara da sto vise zarade, samim tim i auto trosi vise.Jos nesto, poceli su hladni dani, auto se brze ohladi kada ga ugasimo i cesce dize sauh i to utice na potrosnju.
|
|
|
|
Poslao: 23 Nov 2009 11:23
|
offline
- BIO
- Super građanin
- Pridružio: 12 Jun 2005
- Poruke: 1056
- Gde živiš: Beograd
|
Pitanje je koliko je pametno dirati taj tockic za regulaciju protoka gasa. Kao sto je vec receno, auto mora da trosi vise kada ide na plin. Kada mu se smanji dotok plina menja se odnos u korist kiseonika, gubi se snata i povecava se temperatura. Opet, zna se da gas inace gori na nesto visoj temperaturi od benzina... Trebalo bi ocekivati da je veca potrosnja plina kod ugradjene i podesene instalacije kako treba (da ne gubi na snazi, ili da malo izgubi) za oko 30%, sto ugradivaci nece da priznaju ili zavrcu cesmu jer bi tako odbili musterije. A koliko to skracuje zivotni vek motora? Znacemo kad crkne
Mislim da mu je najpametnije da ode kod iskusnog majstora za plin koji je voljan da detaljno ispita problem (na zalost takvih je jako malo). Ja bih licno izbegao velike servise gde se obucavaju mladi majstori...
|
|
|
|
Poslao: 23 Nov 2009 16:37
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Tockic za regulaciju protoka slobodno moze da se dira ali na nacin koji sam opisao, znaci po cetvrtinu kruga dok auto radi.Jedina stvar koja moze da se desi to je da se udavi auto ako ga mnogo zavijete, hoce manje da trosi ali ce biti i lenj, zato ne treba preterivati sa zavrtanjem.Meni auto od 1600 kubika trosi zimi 13 litara, a duplo je manji od Audija karavana, tako da tih 15 po meni nije mnogo, a to sto varira od 15 do 17, za to je kriva noga na gasu. Tako da ako auto radi kako treba i ide kako treba, ne diraj nista, a ako ti je potrosnja velika za dzep, prodaj ga i kupi nesto manje.
|
|
|
|