Nema veze koji je model u pitanju već sam motor.
TDDi je jeftiniji (dosta jeftiniji) za održavanje jer nema comon rail ubrizgavanje već boš pumpu. Takođe nema zamajca i popravka dizni je dosta jeftinija od TDCi-ja.
Što se tiče samih motora, TDDi je malo tromaviji ali možeš da sipaš i običan dizel dok je TDCi malo brži.
Potrošnja je različita ali nije velika razlika u pitanju.
E sada, neki modeli imaju zamajac na oba motora a neki ne. Fokus 1.8 ti nema zamajac na TDDi motoru dok TDCi verzija ima.
Većina ljudi kod nas bira TDDi motore jer su jeftiniji za održavanje baš iz tog razloga što naše gorivo nije kvalitetno dovoljno a TDCi motori su dosta osetljivi.
Ja imam Mondea 2.0 TDCi i znam samo koliko je koštala popravka zamajca i dizni i to samo rekodiranje dizni a nove su strašno skupe.
Znači to koji je bolji motor meni ne pije vodu, oba motora su ok iako se razlikuju dosta, TDCi ti je moderniji, novija tehnologija, manja potrošnja, skuplje održavanje, samo je razlika što kod nas uslovi nisu dobri pa TDCi motori češće stradaju a popravke su monstruozno skupe.
Ovo ti govorim iz opšte prakse, najbolje je da sačekaš da ti se javi neko iskusan i detaljno ti napiše razlike kod ovog modela.
|