Poslao: 14 Feb 2010 17:44
|
offline
- juba
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 04 Jan 2008
- Poruke: 670
- Gde živiš: Beograd
|
Potrebna mi je pomoć.
Evo o čemu se radi.
Neko u mojoj firmi je dao predlog da nam u ovoj godini slogan bude nešto vrlo slično (ostvariće vam se snovi, promeniće vam se život...) a mene užasno neriviraju reklame koje obećavaju bolji život pranjem kose, beljim zubima i boljim praškom za veš.
Potrebno mi je sve što govori da ovakva reklama nije dobra....
Nisu mi potrebni komentari tipa "da, baš grozno i nervirajuće" trebaju mi argumenti.
Sve što sam za sada uspela da nadjem je ovo (lažna briga o potrošačima na desetom mestu) a to i nije baš mnogo
Zaboravih da napomenem, ovo nije isto što i dovodjenje potrošača u zabludu - smršaćete za 5 dana pa čovek ne smrša. U tom slučaju ima pravo da tuži.
Ono što meni treba je dokaz da ovo nije dobar način za privlačenje kupaca.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 14 Feb 2010 19:50
|
offline
- saten
- Legendarni građanin
- Pridružio: 05 Jan 2008
- Poruke: 3361
- Gde živiš: Montmartre Quarter :)
|
Zašto ne bi predložila da uradite anketu? Da li je stvarno pomogao šampon... Ako jeste, ostavite slogan, ako nije... Imaš dovoljan dokaz da taj slogan ne bude primenjivan!
|
|
|
|
Poslao: 14 Feb 2010 20:11
|
offline
- Sorelag
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 31 Dec 2005
- Poruke: 2408
|
Juba, je l' stvarno u pitanju šampon ili samo zgodna igra reči? Slogan "Šamponi koji menjaju život" zvuči preterano i neubedljivo, ali "šamponi koji olakšavaju život", recimo, nije puki nonsens. Naravno, kvalitet proizvoda i njegova svojstva koja odgovaraju potrebama potrošača su odlučujući faktori, više od bilo koje bombastične reklame ili bilo čije preporuke, pa i preporuke prijatelja.
Recimo, mene u kozmetičkoj industriji posebno iritira to što se proizvođači utrkuju da lansiraju nove linije ili kako se to već zove, a stare oprobane ili potpuno izbacuju iz proizvodnje ili ih zamenjuju novim, izmenjenim, preimenovanim i sl. Taman što nađem odgovarajući šampon (ruž za usne ili boju za kosu), prestanu da ga proizvode kod kuće ili uvoze. Razumem ja da je ponuda i potrošnja alfa i omega biznisa, ali ne treba preterivati u tome. Da bih našla novi šampon, umesto starog na koji sam navikla ali više ne mogu da ga nađem, koji odgovara mojoj kosi, moram da kupim i probam n proizvoda - to je za mene nepotrebno bacanje para. Isto važi i za neke kozmetičke preparate.
|
|
|
|
Poslao: 14 Feb 2010 23:51
|
offline
- nevena nevene
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 29 Jan 2009
- Poruke: 488
- Gde živiš: tako blizu, a tako daleko
|
Ljuta na reklame i reklamirane proizvode, dadoh sebi oduška otvaranjem teme na http://www.mycity.rs/Ekonomija/Reklama-3.html. Tema je prošla nezapaženo iz čega zaključujem da naši MC nisu zainteresovani za nju, odnosno reklame.
Mislim da sve više kupaca obraća pažnju na kvalitet.
Evo, lupiću predlog slogana (a sam nedosledna sebi , još ću da lupam glavu kako bi se to moglo odraditi, a ne volim reklame):
"Kvalitet ne treba hvaliti, on se pokaže sam. Uverite se."
Ovo bih možda i progutala.
|
|
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 07:42
|
offline
- m4rk0
- Administrator
- Administrator tech foruma
- Marko Vasić
- Gladijator - Maximus Decimus Meridius
- Pridružio: 14 Jan 2005
- Poruke: 15766
- Gde živiš: Majur (Colosseum)
|
"Nasi proizvodi ne cine cuda, ali barem deluju za razliku od slicnih"
|
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 12:01
|
offline
- Ivančica
- Ugledni građanin
- Pridružio: 05 Avg 2009
- Poruke: 472
|
Ne znam kakvi su proizvodi u pitanju i na sta bi trebali i kako da djeluju, ali mislim da je dovoljan argument to da je doslo do prezasicenosti raznim reklamama o cudima koja se protive zakonima fizike i hemije, mislim da je ljudima potrebno da cuju nesto realno, nesto u smislu da proizvod djeluje ali da je za svaki rezultat potrebno vrijeme i strpljenje, sigurna sam (polazim od sebe) da bi danas kupce vise privuklo objasnjenje tipa "Cuda ne postoje, nas proizvod djeluje tako i tako, poklonite nam vase vrijeme i ono ce nam dati zeleno svjetlo", nego obecanja o instant nerealnim rezultatima. Ti slogani tipa "ostvarite snove, promijenite zivot" mislim da vecini ljudi na jedno uho udju a na drugo izadju i na kraju postanu predmet sala i smijeha bas zbog toga sto nikakvu poruku nemaju i nikakvo osiguranje ne predtavljaju osim sto je ocigledno da su smisljeni samo radi reklame. Narodu danas vise ulaze u uho rijeci koje nisu mozda spektakularne ali zvuce iskreno, realno i drugacije.
|
|
|
|