U svojoj relativno kratkoj karijeri, novi "mondeo" je uspeo da se dokaže kao jedan od lidera u svojoj klasi
Novi, moderni turbo-dizel pojavio se u pravom trenutku da zadovolji kupce željne štedljive vožnje koji ipak ne žele da se odreknu brze vožnje. Zahvaljujući modernom i dobro podešenom turbo-punjaču i, naravno, sistemu za ubrizgavanje, agregat je vrlo elastičan i miran. Punom snagom proradi već pri 1500 o/min, nakon čega sledi veliki talas snage. Ipak, upravo zahvaljujući uglađenosti, to nije eksplozija koja lepi putnike za sedišta, već snažno i kontinualno ubrzanje. Podatak o ubrzanju do 100 km/h za ispod 10 sekundi, dovoljno govori o efikasnosti motora. Maksimalnu brzinu od 200 km/h automobil lako postiže, i čak pri 180 km/h snažno povuče na vozačevu komandu. Prosek potrošnje se kretao oko devet litara na 100 km puta, što je uostalom i standard za ovu klasu automobila.
Kabina "mondea" je prostrana, tako da na svakom od sedišta mogu udobno da se smeste i najviši putnici. Sva sedišta su udobna i dobro profilisana, pa ne smetaju ni prilikom duže vožnje. Materijali kojim je kabina obložena su kvalitetni, lepih boja i prijatni na dodir. Komfor putnika upotpunjuje odlična akustična izolacija koja pri maksimalnoj brzini odlično odstranjuje zvukove motora, vazduha koji struji, kao i točkova. Tu je i kvalitetan audio uređaj sa CD plejerom. Od osnovne opreme, u "mondeo" se ugrađuje još i centralna brava sa daljinskom komandom, električni pokretači prednjih i zadnjih prozora, i svetla za maglu. Dakle, oprema je potpuna i dovoljna za udobnu vožnju, tako da je potrebno malo toga doplatiti da bi se dobio kompletno opremljen automobil. Čak i ta dodatna oprema više služi u estetske svrhe, poput naplataka od lake legure.
Preuzeto sa http://www.auto.rs/galerija.asp?title=AutoTest&.....ZSBT0BSTQ0
|