Polovnjak na testu: Pasat V generacije

1

Polovnjak na testu: Pasat V generacije

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Peta generacija pasata (iako kod nas vlada mišljenje da je četvrta), lansirana je u februaru 1997. godine. U početku je bio opremljen sa pet različitih motora, dva dizelska 1.9 tdi sa 90 i 110 ks i pet benzinskih i to, 1.6 sa 101 ks, 1.8 sa 125 ks, 1.8 T sa 150 ks, 2.3 V5 sa 150 ks i 2.8 V6 sa 193 ks. Kasnije su dodati motori 1.9 tdi sa 115 ks i 130 ks, kao i 2.5 tdi V6 sa 150 ks.



Ovaj model je imao galvanizovanu karoseriju, koja je bila za 77 mm duža, 25 šira i 50 mm visočija od prethodnog modela. Dijelio je platformu sa tadašnjim modelom audija A4.



Pasat je prostrana limuzina sa četvoro vrata (postoji i karavanska verzija) i to kako na prednjoj, tako i na zadnjoj klupi. Zapremina prtljažnika iznosu 475l (za verziju sa 4. vrata), preglednost naprijed je dobra, dok zamjerku imamo na preglednost pozadi. Ovo sve zbog uzdignute linije gepeka, tako da parkiranje unazad može predstavljati problem za neiskusne vozače. Dosta je udoban u vožnji i putnike ne “maltertira” prelaskom preko rupa i neravnina. Upravljač je servo pojačan i za automobile ove veličine je dosta precizan.



Postoje četiri nivoa opreme i to “s”, “se”, sel” i “sport”. Pasat čak i u osnovnom nivou opreme sadrži neke dodatke koji nisu baš uobičajeni u većini konkurentskih modela, gdje je potreba doplata.

Na ovom testu smo vozili pasata 1.9 tdi sa motorom od 110 ks, jer je on jedan od najprihvaćenijih modela na tržištu polovnjaka. Potrošnja je za ovu klasu i veličinu vozila u granicama pristojnosti.

Testirani agregat ima 1.9l (1.896 cm3), 110 ks i 235NM obrtnog momenta pri 1.900 obrataja u minuti. Njegov rad odlikuje čuveni zvuk VW pumpa – brizgaljka škole, ali to ne znači ni da je previše bučan. “Turbo rupa” se osjeća ispod 2.000 obrataja. Preko ovog broja, motor se ponaša kao neki jači benzinski brat od 150 ks. Ovaj model nije za trku od semafora do semafora, ali je zato njegovo pravo okruženje otvoreni put, gdje može dostići maksimalnu brzinu do oko 200 km/h.
Potrošnja pasata sa ovim motorom u gradskoj vožnji se kreće od 8-10 litara, dok naotvorenom ona iznosi oko 6 litara.
Ovo je pouzdan i udoban automobile čija vrijednost ne opada tako brzo. Takođe i dizajniran je tako da još uvijek može da se nosi sa zubom dizajnerskog vremena.
Redizajniran je 2000. godine.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Moja stara ljubav. VW je tako napravio ovaj auto da je to cudo. Posebno mi se svidja motor 1.9 TDI sa 110 ks. Nekako mu najvise pristaje. Sto se tice unutrasnjosti, mogli su malo lepse da je naprave ali po pitanju kvaliteta je odlicna. Dosta su ulepsali kasnijom restilizacijom.



offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Dobar auto, a turbo rupa se zaista oseca ispod 2000obr.
A ne bih se slozio s tobom Famas da mu dizel 1.9 najvise pristaje! Smile

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Pristaje vjeruj mi. Ovaj automobil što sam ja testirao je išao kao zmaj.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Taj motor je jedan od naprodavanijih. Ima i onaj od 135 ks. On se ugradjivao u restilizovanu verziju.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

130 ks a ne 135 ks

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Da, 130 ks.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Ne znam kako ide 1.9tdi al mislim da toj karoseriji vise pristaje V5 ili V6 dizel kao i benzinac.
To je veliki auto pre svega za duga putovanja, a V6 je bas za to da ne umara i ne buci previse! Pretpostavljam da ima menjac sa 6 br.?

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Pa dobro, ako zahtevas neke ubedljivije performanse onda ti ne bi bio dovoljan 1.9 TDI. Za porodina putovanja je 1.9 TDI i vise nego dobar. Ekonomican je, pouzdan... Po auto putu 120-130 km/h kao od sale. Za neko mangupiranje se kupuje neki benzinac kao sto ti rece.

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

Nema potrebe. Ovaj testirani model, kao što se vidi u textu, imao je 110 ks. Znači 160-180 km/h je održavao na putu bez ikakvih problema.
V6 TDI je već perverzija.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1072 korisnika na forumu :: 37 registrovanih, 7 sakrivenih i 1028 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Arahne, arsa, bokisha253, Bubimir, cinoeye, Istman, ivan979, Joja, Kibice, kunktator, kybonacci, loon123, marsovac 2, Metanoja, Milos ZA, Motocar, nebidrag, nemkea71, nick79, pein, repac, robertino, rovac, Sirius, stegonosa, tomigun, Tvrtko I, vathra, VJ, Vlada1389, voja64, wolf431, Wrangler, zoxknez, Žrnov, šumar bk2