Poslao: 13 Apr 2011 17:56
|
offline
- MM1337
- Građanin
- Pridružio: 05 Feb 2010
- Poruke: 127
- Gde živiš: Ne živim!
|
E ovako kupio sam laptop u Novelu (Novi Sad) 29. Marta 2010
U Novembru je vec bio na servisu posto su crkli Maticna i procesor.
Posle toga baterija raspad, cd ne radi , portovi zezaju ekran trepce.
Na kraju 24. marta taman pred istek garancije rikne hard disk i napravi mihaos ne vidjeni. Odnosim laptop na servis da bi pakom odbio garanciju zbog toga sto su ga transportovali oko nedelju dana i probili rok. Dopisivali drugi serijski broj ja garanciju. Nema tampona od hp na hardu. I nestrucno je otvaran (unisteni srafovi ). Salju laptop nazad sa radnim nalogom. Sa obzirom da je radnik koji radi tako posten momak obavestava me da je laptop stigao nazad ja dolazim do radnje i on mi govori da ne sme da mi da radni nalog ja uvid. Ja pitam zasto kaze neda mu sef. Ja poceo da trazim sefa ( koji se super iskusno krio od mene ) da vidim u cemu je problem. Nadjem ga pukom igrom slucaja da bi se on napravio totalno lud i izjavio da on to nije rekao. Odlazim opet do radnje gde dobijam isti odgovor. Danas se taj problem navodno resava i mene obavestavaju da ce oni snositi popravku na njihov racun. Sa obzirom da znam dosta ljudi iz pakoma dolazim do tog da popravka nece biti ispod 30000. Cena celog laptopa ie 40000. Plus su izgubili punjac u transportu. Ja lepo kazem da mi vrate novac ili nov laptop on(sef) kaze da ne moze vec ce oni snositi popravku sto ie totalno po meni glupavo jer koja budala ce dati tolke pare kad moze jednostavno nov laptop tako da mi to opet smrdi na neku tesku prevaru njegovog sefa. Smatram da je taj covek prekrsio dosta zakonom propisanih prava kupca i da grsi mobing nad radnicima jer se krije iza njih i tera ih na laganje i krsenje zakona. Koje su moje mogucnosti u celoj ovoj prici kome da se zalim i sta da radim?
PS : Ovo je uglavnom cela prica posto ne mogu kucam mnogo sa iPhone naporno je jako. Moja firma je cak spremna da ih tuzi zbog gubljenja podataka jer taj hard disk od pocetka nije bio original i prouzrokovao je jako veliku stetu. Kako bih mogao resiti ovu situaciju na najbolji nacin po mene a da pritom radnik (koji je ni kriv ni duzan ne najebe). Hvala unapred
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 14 Apr 2011 09:26
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13411
- Gde živiš: Z-moon
|
Citat:Moja firma je cak spremna da ih tuzi zbog gubljenja podataka
Mislim da se proizvođač pa i prodavac uvek ogradi od moguće štete nastale gubitkom podataka.
Uglavnom na svim garantnim listovima piše da je korisnik dužan da redovno radi back-up podataka, samo što niko od nas ne čita garantne listove...
|
|
|
|
Poslao: 14 Apr 2011 09:28
|
offline
- Blue
- Elitni građanin
- Pridružio: 06 Avg 2003
- Poruke: 2214
|
u poslednje vreme je toliko loseg hardvera pocelo da se pojavljuje kod nas da to nije normalno,znam jos par slucajeva da je hp riknuo pre garancije,kod par druga harddiskovi,kod mene grafika,jednom je napajanje od cooler mastera geknulo posle mesec bukvalno,izgleda je pocela kopija hardvera iz kine kao patika
|
|
|
|
Poslao: 14 Apr 2011 11:12
|
offline
- MM1337
- Građanin
- Pridružio: 05 Feb 2010
- Poruke: 127
- Gde živiš: Ne živim!
|
Ne pise na garanciji . Koja bi u mom slucaju ti inspekcija bils i ako moze neki broj?
|
|
|
|
Poslao: 14 Apr 2011 12:04
|
offline
- neprilagodjena
- Elitni građanin
- Pridružio: 29 Mar 2006
- Poruke: 2215
- Gde živiš: in the heart of the city
|
@MM1337
Prosle godine imala sam velikih problema sa Pakom servisom. Ne tolikih kao ti, ali bilo je nepostovanja rokova, problema sa call centrom itd. U svakom slucaju, na zalost, u tom momentu nisam mogla da uradim mnogo jer zakon jos nije bio donet ali sam iskopala koristan broj telefona:
http://www.apos.org.rs/component/option,com_contact/Itemid,3/lang,serbian_lat/
Pozovi brojeve na linku (mozda mozes i da odes do njih).Zvala sam ih prosle godine i razgovarala sa veoma ljubaznom pravnicom (ne mogu da se setim kako se zena zove). Saslusala je moj slucaj i posavetovala me je sta je najbolje da uradim. Pokusaj kod njih, verujem da ce dati sve od sebe da ti pomognu.
|
|
|
|
|