Prvi Elder Scrolls V Skyrim screenshot-ovi i concept art
Februar, 2011.
Kažu da je Oblivion ostao upamćen po dve stvari: velikom svetu i ružnim ljudima… Dobro, tu je i odsustvo bilo kakve RPG logike zbog “levelapovanja” celog sveta sa protagonistom, ali šta je, tu je. Bethesda je najavila svoj novi engine kao sledeći korak u evoluciji RPG naslova, a detalje možete pročitati u tekstu Skyrim najava.
Časopisi Game Informer i Xbox 360 magazine imali su čast da prvi objave slike iz igre i crteže umetnika iz Bethesde koji nam mogu posvedočiti jednu stvar: u Skajrimu neće biti samo ružnih ljudi. Uživajte u slikama na linku Skyrim screenshots.
Izvor i nastavak: [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
Vao!
Igrala sam već jako davno sa oblivionom to je bio jako dobro! Jako volim taj igru!!!
Nisam ni znala da opet izdaje još jednu Elder Scrolls! Sad sam saznala ali već jako hoću da igram stim igrom!!!
Ja sam 4 deo Elder Scrollsa Oblivion igrao 4 godine.
Prevrnuo sam je kako god okrenete .
Probao sam neke modove ali sam uskoro posle obarao sistem .
Ovaj novi deo cu da igram bar 2 godine , jako je malo singl player igara koje danas drze toliko dugo coveka na stolici .
Skirim ce da bude hit igra ,ocekujem samo najbolje i graficki i pricom i gejmplejom.
Na osnovu nekih trailera i gameplaye snimaka koje sam gledao pocetkom godine ocekujem pravo cudo.
Trebace dobra graficka za ovo cudo.
Muzicka podloga je ekstra i danas poslusam sountrack.
Desavalo je se da igru obrnem sa izgasenom muzikom jer je u mp3 formatu pa je vukla memoriju i brzinu prerade procesora .
Da dodam da je gotic tri dobra igra ali ni priblizna oblivionu a tako ni ostali naslovi gotic igre po meni nemaju sanse.
Kakvi ruzni ljudi nisu bili ruzni .
Grafika i sve crtte u igrama su bile na nivou.
Ova igra ima nesto vise od igre ima svoj duh koji zivi u igracima.
za Elder scruls i my city gejmere.
Evo par rasa iz 5 dela
Pogledajte ovaj snika ispod i videćete šta znači dobar RPG.
Ja sam igrao Oblivion i svideo mi se dosta. Što se tiče gotike Gothic 2 je bila ekstra 3 i 4 su malo zeznuli.
Prva Gotika se pojavila 2001. godine, dok Elder Scrolls potiče još od 1994.
Ono što mi se sviđa kod Elder Scrollsa jeste to što sve serijale prati jedan isti duh i slična grafika. Vide se ogromna poboljšanja u Skyrym-u, naravno ali je još uvek isti duh i to mi se sviđa.
Inače od Skyrym-a očekujem tone kvestova i dosta mozganja
Datum je još uvek ostao isti 11/11/11
Izdavač: Bethesda Softworks
Razvojni tim: Bethesda Game Studios
Žanr: RPG
Platforma: Xbox 360, Playstation 3, PC
Izlazak: 11. novembar 2011
200 godina je prošlo od Oblivion-a, Tamriel je u bukvalnom raspadu. Imperija je pala u ruke Elfova, Blades-a više nema, Nord-ovi mrze sami sebe i gradjanski rat je na pomolu. Onaj veliki zmaj o kome proročanstvo Elder Scrolls-a celo vreme govori je naravno stigao. I kao spas pojavio se misteriozni lik Dragonborn porekla koji će sve to da popravi i sredi. Pogađajte ko će da vodi misterioznog avatara?
Bethesdino novo čedo će imati potpuno novi engine sa unapređenim draw distance-om, a ovaj novi engine će takodje omogućiti da svaki predmet u igri ima svoju senku. Teksture su mnogo lepše i oštrije a okolina življa. Ubačena je mogućnost igranja iz prvog lica bez ikakvog uključenog HUD-a, kao i mnogo mnogo unapređenija verzija kamere trećeg lica.
Skyrim će imati pet velikih gradova prepunih NPC-jeva koji prosto žude za vašom pomoći. Questova će biti u petocifrenom broju, a kad vam questovanje malo dosadi, možete da zasukate rukave i bavite se nekim od ponuđenih poslova. Rudar, kuvar, farmer, drvoseča, izbor je na vama.
Način borbe je takođe malo promenjen i poboljšan. Igrači će moći da stave oružje ili magiju u bilo koju ruku ili čak da u obe ruke koriste isto oružje (ako imaju dva primerka) ili magiju. Nova opcija za brzu promenu seta oružja je ubačena tako da ćete bez problema moći da promenite set oružja čak i usred borbe.
Sistem napredovanja je sličan Oblivon-u ali je i on malo promenjen. Naime, kako koristite koji tip oružja, taj skill će vam napredovati, a to samim tim doprinosi ukupnom napredovanju (levelovanju) vašeg heroja. Naravno podizanje nekog skill-a sa 34 na 35 će vam doneti mnogo više ukupnog exp-a potrebnog za level vašeg lika nego npr podizanje skill-a sa 11 na 12. Navodno zamišljeni maksimalni level je 50, ali će igrači moći i dalje da se leveluju s tim što će levelovanje posle 50, ići mnogo sporije. Bethesda je takođe za ovu igru pozajmila Fallout-ov Perk system, pa će tako igrači levelovanjem dobijati različite perk-ove tipa povećan damage bodeža dok ste u stealth-u ili totalno ignorisanje armora vašeg neprijatelja dok ga udarate mace-om.
Vaša konverzacija sa NPC-jevima Tamriela je realističnija nego ikad. Mnogo više glumaca je ovaj put angažovano da bi pozajmili glas NPC-jevima da nemate osećaj kao da pričate sa jednim te istim čovekom kao što je to bio slučaj u Oblivion-u. Takođe NPC-jevi će živeti svoj život u igri i raditi ono što rade, i ako ih prekinete u nekom poslu zbog konverzacije s njima, kad završite razgovor, oni će se vratiti tome šta su radili pre nego što je konverzacija sa vama počela.
Behtesda dizajner Todd Howard je takođe potvrdio da će Skyrim imati redizajnirani meni. Kao podlogu ovom meniju Bethesda je koristila Apple-ov Itunes kao inspiraciju. Meni će izgledati kao kompas sa opcijama Skill, Inventory, Map i Magic. Oružja i magije će moći da se stave u Favorites opciju radi lakšeg biranja.
Igra nam stiže 11.novembra 2011. godine a više informacija kao i neke slike, kad se pojave.
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici][Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
IZVOR: [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]