Koji auto uzeti za 3000 evra ?

1

Koji auto uzeti za 3000 evra ?

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Treba da pazarim neki polovnjak i imam 3000 evra.
Kratko i jasno: Sta uzeti za te pare ?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Đuro Glumac
  • dipl. ing. informatike
  • Pridružio: 08 Feb 2004
  • Poruke: 3640
  • Gde živiš: ApAtIn

Hmmm ne mogu bas da se odlucim ali Audi 80 ili 100, mozda i Hondu Civic.



offline
  • Pridružio: 24 Mar 2004
  • Poruke: 3962
  • Gde živiš: Zemun

Zavisi dosta od lokacije.... ako je inostranstvo onda imas lepo izbor (mada zavisi i koje inostranstvo), a ako je ovde.... hmmmm... od izbora slaba vajda....
Pomiri se da ces se druziti sa lokalnim automehanicarem.... ako se sam slabo razumes...

Pa neki nemac, delovi su mu koliko toliko pristupacni i lako se nalaze...
Majka je vozila toyotu dok su jos bile marke... i bilo je kuku lele kada je nesto riknulo... a riknjavalo je....
Amortizer je bio 400DM, alternator ili alnaser (zaboravio sam sta je menjano) oko 250DM i cekanje 30 dana..... sve u svemu, sada se najezi kada cuje za toyotu Smile

offline
  • Pridružio: 28 Jun 2004
  • Poruke: 410
  • Gde živiš: Vrsac/Temisvar

Ja bih za te pare uzeo jedan dobro ocuvan Golf II dizel ili ako imas srece mozda nades i Golf III za te pare.
Malo trose, ne kvare se mnogo, a kada ti se pokvari, delove mozes da nades i u mesari i nisu skupi.

offline
  • Pridružio: 06 Apr 2005
  • Poruke: 1023

koliko sam skontao negde si napisao da kupujes porodicni auto tj nije samo za tebe. To sto neko rece golf i nije tako lose resenje ako naletis na neki jeftiniji jer su u nasoj zemlji golfovi dizelasi na ceni i to neverovatno. Komsija ima astru koju je pre 2 god platio 4000E dizelas je 96 god i nije imao problema s njom. Hocu reci da golfa 2 mozes cini mi se naci najmladji 92 god a cena ce mu lako biti i do tih 3000 sto je po meni za auto koji je star 15 god mnogo, jes da su delovi jeftini to je tacno. Potrazi da li mozes da kupis nesto mladje a da nebude sa istoka jer su delovi uglavnom skupi. (zadnje svetlo za pajera 9000 din, kad mi je drug rekao skoro da padnem u nesvest a menjac za juga 7.500 Smile

offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

@svemirko

Za svaki novi auto su delovi skupi, ali kako godine prolaze, delovi su sve jeftiniji. Ovo pravilo ne važi za malo "egzotičnija" kola tipa Saab, Subaru, Jaguar... Njihovi delovi su uvek skupi...
Tojota, nova ili polovna, je po mom mišljenju best-baj auto na našem tržištu jer ima najbolji odnos cena-kvalitet.

@Marko

Da sam na tvom mestu, bez razmišljanja bih uzeo Tojotu Korolu ili neku Mazdu. Najmanje se kvare, delovi nisu skupi, mala potrošnja i sasvim prosečna cena registracije. Na prvom mestu bi mi ipak bila Tojota koja je, kao što već rekoh, strašan automobil.

offline
  • m4rk0  Male
  • Administrator
  • Administrator tech foruma
  • Marko Vasić
  • Gladijator - Maximus Decimus Meridius
  • Pridružio: 14 Jan 2005
  • Poruke: 15766
  • Gde živiš: Majur (Colosseum)

Prvo hvala svima na odgovorima.
Evo o cemu sam ja razmisljao. Posto imam rodjaka u svajcarskoj, mogao bi mi on dopremiti neka kola. E sad, nisam upucen, da li ima teoretske sanse da se stranac preregistruje na domace table (legalno) uz novcanu nadoknadu i po kom se cenovniku to vrsi ?

offline
  • Cigarette Smoking Man
  • Pridružio: 14 Feb 2005
  • Poruke: 9113
  • Gde živiš: Beograd

Možeš da uvezeš bilo koji auto iz inostranstva i da ga registrueš u Srbiji ali mora imati motor sa euro3 standardom. To bi značilo da je taj automobil oko 2000-og godišta (neki ekskluzivniji i luksuzniji proizvođači, prvenstveno Mercedes, su sa tim standardom počeli i koju godinu ranije).
Na Crnu Goru možeš uvoziti sve živo, bilo koji motor, bilo koje godište, ali ne znam koliko je to u ovom trenutku pametno zbog refernduma u CG. U slučaju da se CG otcepi morao bi da preregistruješ na Srbiju (mislim da se još uvek ne zna po kojim kriterijumima), što bi značilo da plaćaš dve registracije u roku od par meseci. Mnogo je...
U CG sve dažbine te izađu otprilike 1€ po kubiku (bar je tako bilo ranije, a mislim da nisu ništa menjali). Za Srbiju nisam siguran, jer cena zavisi od mnogo stvari, ali je sigurno skuplje nego u CG...

pozdrav Wink

offline
  • Pridružio: 24 Mar 2004
  • Poruke: 3962
  • Gde živiš: Zemun

@rapha
To je bilo recimo 1997 godine problem sa tojotom.... a tojota je bila 84 godiste... dakle auto je bio star i delovi su trebali biti jeftini, ali su ipak novi amortizeri kostali 400DM, a keva je ceo auto iz izvoza kupila za 2000DM.
Dakle 4*400=1600DM.... cetri nova amortizera kao ceo auto.....

offline
  • Pridružio: 05 Apr 2004
  • Poruke: 388
  • Gde živiš: Beograd

@marko:
Do koliko god. starosti si spreman da ides?
Koliko km prelazis godisnje?
Odnos gradske i vangradske voznje?
Za koje potrebe ti prvenstveno treba? Sta ocekujes od kola?

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 792 korisnika na forumu :: 13 registrovanih, 1 sakriven i 778 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: brundo65, cifra, JimmyNapoli, mačković, milenko crazy north, MilosKop, Nemanjasrb, nextyamb, pacika, sombrero, Stanlio, vranjanac29, zlaya011