Kupujem Citroen C5

1

Kupujem Citroen C5

offline
  • Pridružio: 31 Jan 2007
  • Poruke: 210
  • Gde živiš: Gross Betschkerek

Kako lepo zvuci naslov Cool
Dakle, kriterijum je sledeci
2.0 HDI
strogo limuzina
godiste 2002. (tolerancija +,- 1 godina)
naravno da bude sto je moguce bolje ocuvan i sa sto je moguce manje predjenih kilometara (mada to nije presudno)
Metalik siva boja ima blagu prednost (mada i to nije toliko bitno)
Cena oko 9000E (to oko je vrlo malo preko 9000 Smile)

Zanimaju me vasa misljenja, sve moguce glasine, prednosti a narocito mane (realne a ne gluposti) da bi znao sta da gledam pri kupovini.

P.S.
Nemojte savetovati neki drugi auto posto je konacan izbor donet samo je pitanje pronalazenja pravog primerka jos ostalo otvoreno!

Unapred hvala svima!



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Nemoj da slušaš nikoga i nemoj tražiti savete jer će ti svako, kako majstori tako i obični građani, dati različito mišljenje što te može samo zbuniti!
Odličan ti je izbor! Takvih auta ima dosta po oglasima, nemoj žuriti i sve pogledaj. Obrati pažnju na sastave recimo haube i prednjeg blatobrana, jer ako je lupan teško se vraća u fabričko stanje. I još jedan savet iz ličnog iskustva... Nemoj dati sve pare koje si spremio! Ipak je to polovnjak i trebaće ti nešto keša da ga dovedeš u perfekciju!
Ako baš hoćeš realna mišljenja i savete registruj se ovde http://www.cannonballforums.se/index.php?f=79



offline
  • Pridružio: 31 Jan 2007
  • Poruke: 210
  • Gde živiš: Gross Betschkerek

Ma sve to stoji, imam ja svoje misljenje ali ipak volim sve da cujem.

Na citroen forumu srbije sam uclanjen od skoro tako da mi to vec sluzi kao solidan izvor informacija o citroenima!

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

C 5 je odličan auto to je sigurno! A što se tiče HDi motora, ni tu nema greške bar ja nisam čuo da se neko žalio! A koliko sam obavešten na HDI prilikom dijagnostike može da ti kaže tačnu pređenu kilometražu i pohabanost motora... Raspitaj se.

offline
  • Pridružio: 31 Jan 2007
  • Poruke: 210
  • Gde živiš: Gross Betschkerek

U to ocitavanje ionako ne verujem a nije mi ni toliko bitno.
Uz extremno eksploatisanje jednog auta, za dve godine je izvodljivo preci 100.000km, obzirom da kupujem auto star oko 5god. to bi otprilike moglo da stigne do nekih 300.000 u najgoroj varijanti, sto za taj motor nije nista obzirom da 'ladno prelaze po vise od pola miliona kilometara bez zahvata na motoru.
E sad, mi (tata i ja zajedno) godisnje predjemo oko 10.000 i po toj matematici imamo jos punih 20 godina voznje do kriticne kilometraze od 500.000km!!!

Znaci, kilometraza nije bitna, bitno je trenutno stanje auta, i da mi se svidi (naravno) a sve ostalo je relativno (boja, oprema, felne.....)

Moracu u nedelju do novog sada pa malo da pogledam po najlonu ima li sta zanimljivo!

offline
  • Pridružio: 05 Nov 2006
  • Poruke: 641
  • Gde živiš: ljubljana

kao prvo to ti je dobar izbor automobila evo ti jedan primerak is slovenije za 9000€ ima 132000km i u odličnom stanju godište 2003 2.0-hdi








offline
  • Onsite IT Support Engineer
  • Pridružio: 08 Mar 2005
  • Poruke: 1148
  • Gde živiš: Niš

Odlican auto. Motor odlican, limarija odlicna, veoma komforan i udoban, delovi dostupni... Sta drugo je potrebno da se kaze?

offline
  • Pridružio: 31 Jan 2007
  • Poruke: 210
  • Gde živiš: Gross Betschkerek

@bostjan

Stvarno lep primerak, ali koliko bi me izasao u Srbiji (sa placenom carinom i porezom)?!

Znaci niko nista o manama..... pi....
Nikakve vajde od vas Smile

offline
  • Pridružio: 05 Nov 2006
  • Poruke: 641
  • Gde živiš: ljubljana

Sin_Jedinac ::@bostjan

Stvarno lep primerak, ali koliko bi me izasao u Srbiji (sa placenom carinom i porezom)?!

Znaci niko nista o manama..... pi....
Nikakve vajde od vas Smile


neznam kolika vam je carina ali znam da svaki dan idu kamioni vozila za srbiju moraš pronači nekog ko se bavi time i ljepo ideš sa njim nađeš auto i on ti sredi sve papire a koliko košta to nemam pojma ali bio sam na autosajmu i mnogo ljudi dolazi iz drugih država.i kupuju vozila ja bih se da sam na tvom mjestu 100%pozanimao ko zna možda nađeš nešto dobro.

pozdrav!!

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Imaš ovde cene iz Nemačke http://www.rs.autotip.com/auto/citroen/c5
Takođe interesantno ako već nisi pogledao http://www.citroenastor.rs/browse.php?act=opr&.....ersion=503
Ovde imaš nekih testova http://www.autoprodavnica.com/testpolovnihvozila/citroen.php

Googlao sam malo za tebe i evo šta sam pronašao Arrow
TDI ili HDI?
Ovo je dilema koja muči mnoge u poslednjih pet godina, odnosno, od kada je Peugeot-Citroën izbacio na tržište svoj revolucionarni HDI – common-rail (komon rejl) motor od 1997 cm3, u verzijama od 90 i 109 KS. Ovaj motor je prvo ugrađivan u modele Peugeot 406 i Citroen Xantiu, pa u Peugeot 306 HDI, a kasnije i u Citroen C5, dok se sad ugrađuje i u modele kao što su Peugeot 206HDI i Peugeot 307. Peugeot je veoma brzo izbacio još bolji i jači motor, 2.2 HDI, sa 16 ventila i dvije bregaste osovine sa svojih 136 KS, koji je gotovo sportski motor – ako ne po zvuku, onda po perfomansama. Zbog toga ne predstavlja nikakvo iznenađenje činjenica da je taj motor našao mjesto pod haubom sportskog Peugeot-a 406 Coupe, te prestižne limuzine Peugeot 607. Sve do tada je Volkswagen suvereno vladao tržištem sa svojim motorom TDI, koji se, pored toga što je do tada bio najbolji dizel, takođe nalazio u najprodavanijem automobilu svih vremena, njegovom visočanstvu Golf-u (u ovom slučaju Golf-u 3).
Volkswagen još uvijek ne ugrađuje common-rail motore: on primjenjuje sistem pumpa-brizgaljka. Razlika je samo u jednom veoma bitnom detalju – kod HDI motora snabdjevanje gorivom svakog cilindra ide zajedničkim kanalom (common-rail), umesto da gorivo putuje odvojenim kanalima do svakog cilindra, i onda se ubrizgava direktno u njega (TDI). U zajedničkom kanalu – cijevi vlada konstantan pritisak, koji se prenosi dalje na cilindre. Time je dobijeno na vremenu, jer je pritisak u svakom cilindaru isti, te motor bolje reaguje na gas i nafta bolje sagorijeva, a potrošnja je manja. Zato su obični TD motori djelovali malo tromo, jer je proces stvaranja pritiska za svaki cilindar relativno spor. Common-rail zajedničkom linijom snabdjeva sve brizgaljke, koje kontroliše računar, određujući vrijeme aktiviranja i količinu smješe koja se ubacuje direktno u cilindar, zbog čega se ovi motori i nazivaju motorima sa direktnim ubrizgavanjem.
I u HDI motorima postoje dvije osovine sa protrivtegovima za uravnoteženje rada motora, što možete primijetiti kada startujete HDI motor, koji, i dok je hladan, radi mirno, "ne trza". I po zvuku motora vjerovatno će vam se učiniti da je to neki "prigušeni" dizel, dok, kada sjedite u automobilu, nećete osjetiti da je riječ o dizelu, osim ako nijeste "ekspert" za motore. Uopšte, cio motor je kompjuterizovan, a centralni procesor reguliše kompletan rad motora jednim tako kompleksnim procesom, da se jednostavnim reprogramiranjem softvera može promijeniti "karakter" motora i čak mu se povećati i snaga, što je tzv. digitalno tjuniranje. Naravno, ako to uradite neznatno se povećava i potrošnja, ali se takođe smanjuje vijek trajanja motora. Iz tih razloga, ukoliko preduzmete ovaj zahvat u toku garancije gubite pravo na nju.
Sve u svemu, HDI, ali i drugi common-rail motori, kao recimo Mercedesov CDI, Fiatov JTD, Volvov D-5, BMW-ov D (ima oznaku D, ali se radi o izuzetnom common-rail motoru, možda čak i najboljem), imaju prednost u odnosu na TDI motore (Volkswagena, Audija, Škode i Seata), a te prednosti se ogledaju u mirnijem radu i boljoj dinamici. Ovo znači da efikasnije rade u širem području obrtaja motora, tj. da im je kriva obrtnog momenta blaža, te imaju bolje izduvne gasove, odnosno, manje zagađuju životnu okolinu (ako je nekom to važno).
Prednost TDI motora je u nešto nižoj potrošnji, koja iznosi oko 4% –ali samo pri konstantnoj brzini, što je u praksi rijetko ostvarivo. U gradskoj vožnji i vožnji gdje je česta promjena režima rada motora, potrošnja je manja kod HDI motora za nekih 10%. Ovi rezultati su iz testova brojnih revija, a ne fabrički, jer se njima ne može baš uvek vjerovati. Ipak TDI motori daju nešto bolje perfomanse, odnosno, bolje ubrzanje, pa čak i međuubrzanja (od 80-120km/h), i to čak za 10-15%. Naravno, ako poredimo motore iste kubikaže i slične snage.
Sve u svemu, common-rail motori (HDI, CDI, JTD, D-5, CRDi, dCi, DTI) su uglađeniji, tehnološki napredniji, čak i štedljiviji. S druge strane, TDI motori su praktično dovedeni do savršenstva, i još uvijek su po perfomansama izjednačeni sa common-rail motorima, ako nijsu i bolji. Na vama je da se opredelite između naprednije tehnologije i tehnologije koja kasni za pola koraka, ali dovedene do savršenstva, pogotovo u Audiju.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1035 korisnika na forumu :: 36 registrovanih, 6 sakrivenih i 993 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: Apok, Battlehammer, bestguarder, bojankrstc, BORUTUS, Bubimir, darcaud, darkangel, DeerHunter, DENIRO, DPera, goranperović66, ivan1973, kokodakalo, Koridor, kovinacc, kuntalo, lcc, Marko Marković, milimoj, Milos ZA, mnn2, moldway, nazgul75, nebidrag, nenad81, nikoladim, novator, predragc, Primus17, Ripanjac, RiV, Trpe Grozni, Tvrtko I, vukovi, zodiac94