Preporuka - zabranjeno za osobe sa slabim zivcima :)

1

Preporuka - zabranjeno za osobe sa slabim zivcima :)

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

E ovako. Citao sam malo ovaj podforum i jako mi se svidelo to sto sam primetio da ovde ima nekoliko ljudi koji cini mis e jako dobro poznaju ovu materiju, a pritom su i dosta realni, normalni ljudi koji su sposobni da jednom normlanom coveku daju ispravan savet u vezi automobila.

E sada, sta meni treba. Dakle ovako. Prvo da bi ste stekli sliku o mom automobilskom profilu da kazem da imam GOLFA II 92' godiste, prvi sam vlasnik, tacnije moj cale i auto je u odlicnom stanju, zato sto smo ga pazili, mazili i tako dalje i znaci nsita mu ne fali. Dakle njega vozim, a pored toga jos sam nekih godinu dana imao opel corsa-u 96' godiste 1.2 benzinac. VOzio sam i Juga, ali to nije nesto cime zelim da se hvalim. E sada zasto ovo pisem. Pisem da bi ste stekli sliku o meni kao vozacu i nekom mom trenutnom iskustvu sa automobilima, koje kao sto vidite na moju zalost, posto volim kola, nije previse veliko.

Od skoro sam poceo da razmisljam da u nekoj perspektivi, sto moze da bude u narednih godinu, dve, tri kupim nesto novo. E sada, posto do sada nisam ni razmisljao o novim kolima, samim tim pratio sam krajnje povrsno desavanja u auto industriji i to uglavnom sam gledao neka super kola, jer je to atraktivno za obicne ljude, dok ova obicna kola nisam toliko ni pratio jer me nije toliko interesovalo sve to. Sada kada sam poceo malo da gledam ste se sve nudi, shvatio sam da je to prava dzungla i da ne znam prosto odakle da pocnem.

Sta od vas trazim? Od vas trazim da mi u okvirima koje cu definisati date za pocetak sve vase predloge, a onda da se malo po malo priblizavamo finalu i da odstranjujemo jedan po jedan automobil i da tako dodjemo do onog pravog za mene, ili bar nekog uzeg izbora.

Sta ja trazim? Trazim nesto iz C segmenta, mozda i B. PRE SVEGA trazim POUZDAN automobil, imam GOLFA II a svi znate koliko je to pouzdan automobil. Taj automobil mora biti takav da se sto manje kvari, sto i proizilazi iz pouzdanosti i treba da bude jako dugovecan. ZNaci evo ovog GOLFA II imam vec 15 godina i super sam zadovoljan sa njim. Novo automobilm cu mozda menjati za 7-8 godina, mozda manje mozda vise. Sve u svemu bitno mi je da znam da je on kvalitetan i da ce trajati bez nekih bitnijih kvarova bar 10 ili vise godina, a kada cu ga ja prodati to je vec manje bitno. ZNaci bitno mi je cisto da bih se ja dobro osecao i da znam da ne moram da brinem o menjanju automobila, ako to ne zelim. Dakle PRVI kriterijum je da bude pouzdan i dugotrajan automobil. Drugi uslov je da mreza servisa bude sto rasprostranjenija, tu mislim pre svega na Beograd posto tu zivim i da u tim servisima rade pouzdani ljudi koji znaju da valjano odrzavaju taj auto i u koje mogu da imam poverenja. Naravno bitno je i da servis bude podnosljiv sto se cene tice i da se radi ako je moguce sto redje, ali dobro znam da zobg loseg goriva i tako dalje, ne gine mi bar jednom u 10 000 km. Pored ovoga bitne su mi naravno i vozne karakteristike. Kada kazem vozne karakteristike, naravno pre svega mislim na ubrznje, maksimalnu brzinu, ali takodje i na udobnost, nivo buke i tako dalje. Kada kazem ubrzanje i maksimalna brzina, uopste ne mislim da idem na trke, niti da se glupiram na semaforu sa nekim napaljenim klincima, ja sam ozbiljan covek. Tu pre svega mislim da kada izadjem recimo na autoput mogu da racunam da cu moci da idem recimo 160-180 km/h i da auto ide bez mnogo mucenja i da nivo buke bude sto manji. Sto se ubrzanja tice, posto znate da imam GOLFA II znate da nisam navikao bas na neko vrhunsko ubrzanje. Naravno ne treba da govorim o tome da mi treba auto koji je mnogo bolji po ovom pitanju od GOLFA II. Uglavnom i ako ne mogu da zamislim kako to u praksi izgleda, na osnovu gomile testova koje sam procitao mislim da bih bio zadovoljan sa recimo 10-12 s. Rekao sam da su mi udobnost i nivo buke takodje veoma bitni i jesu. Znaci izuzetno mi je bitno cak mozda i na racun MALOG gubitka u voznim karakteristikama da auto bude sto udobniji, koliko je to moguce ne trazim sada bas dnevnu sobu, ali ni ne bezim od nje, ali i da je nivo buke u kabini sto manji. Kakve motore trazim. Tu se bas lomim. Dok nisam poceo da razmisljam o novim kolima i da citam sve ove testove, bio sam ubedjen da nikada vise necu kupiti dizelasa i da ce svaki moj sledeci automobil biti benzinac. To nije razlog zato sto mi je GOLF II pravio probleme, naprotiv on me je sluzio i sluzi me savrseno, vec zato sto su ti stari dizel motori po meni nekako uvek bili bucni, drndali su, tresli i ako ovaj moj radi mirnije od vecine benzinaca njegovog godista. S' druge strane benzinski motori su mi ovek bili nekako sinonim za miran rad, dobro ubrzanje, nekako su mi uvek bili elegantniji. Medjutim sada kada sam poceo da citam sve ove testove video sam da su dizelasi mnogo napredovali, dok benzinci i nisu toliko i da je sada ta razlika vrlo mala, stim sto cak postoje i prednosti i mane na obe strane, tako da kad se sve sabere i oduzme dolazimo do zakljucka da tu zapravo i nema nekog pravog favorita, vec vise zavisi od navika vozaca i ocekivanja u pojedinim stvarima. Naravno kao i svakom Srbinu bitna mi je potrosnja. Razmisljao sam ranije da uzmem benzinca pa da stavim plin, medjutim u poslednje vreme koga god znam da ima plin, svi imaju nekih problema sa tim i niko nije skroz zadovoljan. Zato sam mozda MALO blizi odluci da uzmem dizela, mada ako bih imao dobre razloge da se odlucim za benzinca, vrlo rado bih uzeo i njega, znaci tu su razlike voema male.

Naravno pare su takodje veoma bitan faktor, mada u tom segmentu su kola uglavnom slicnih cena, bar koliko sam ja video.

E sada najbitnije, a to je sta je po mom misljenju neki siri spisak kandidata. Ovako:

1. Toyota Auris
2. Renault Megane
3. Citroen C4
4. Opel Astra
5. Kia C'eed
6. Peugeot 307
7. Peugeot 308
8. Seat Leon

, a razmisljao sam i o B segmentu

9. Opel Corsa
10. Toyota Yaris


Jos jedna bitna stvar koju sam zaboravio da navedem je ta da mi je bitno da se potencijalni auto MALO KRADE. Ukrali su mi jedna kola GOLFA II takodje, novog, pocetkom devedesetih i od tada imam potpunu fobiju sto se kradje tice, pa samim tim VW kola koja se ovde masovno kradu, najverovatnije ne bih kupovao. Na ovoj listi i na osnovu nekih testova, slika, najvise mi se svidja Toyota Auris. Mada i tu citajuci neke testove malo su me pokolebali pojedini autori istih i ako znam da neki mozda i anmerno pljuju po nekim kolima jer ih jednostavno ne vole iz ovih ili onih razloga. Ona nije medju jefitinim kolima, ali kazu da su Toyotina kola kola koja se ubedljivo najmanje kvare i koja su najdugovecnija, a ono sto nisam znao je i da je Toyota Corolla, ciji je ovo prakticno klon, najprodavaniji automobil svih vremena i medju najpuzdanijim, ako ne i najpouzdaniji. Ono sto mi se nije svidelo kod nekih od opisa ovog auta, je recimo taj da je neki Britanac napisao kako su dizel motori uzasno glasni, kao kamioni, anrocito dok se na zagreju, a ja upravo od toga imam fobiju kod dizelasa i zato bih voleo da uzmem benzinca. Jos su neke stvari navodili kao mane, recimo da benzincima fali snage i tako dalje, a to ne znam kako da proverim, a neki pisu to, neki da su prepuni snage, a ja ne znam kome da verujem. Inace kod ove Toyote sam gledao 1.4 dizel, 1.6 VVT-I ili mozda cak 2.0 dizel.

U celu pricu moram jos da dodam i dodatnu opremu koja takodje dosta utice na cenu, a cena je limitirajuci faktor. Otprilike ne trazim neke perverzije, ali problem je sto kod Toyote oni prodaju pakete dodatn eopreme, tako da ako zleim jednu stvar, moram da uzmem ceo paket, a to onda znacajno dize cenu. Znaci ono sto mi je bitno, je da imam klimu, moze i obicna manuelna, abs, servo i strasno mi se svidja onaj sistem smart start ili kako se vec zove, gde kada prilazite sa kljucem, auto se sam otkljucava i omogucava pokretanje motora na dugme. Recimo ova poslednja stvar je moguca samo u Sol opremi Aurisa, a on je uzasno skup.

Jos da kazem da je ovako na papiru ova Kia mozda i najbolja, odnosno nudi najvise za olozene pare, medjutim znajuci sebe znam da bih se nekako osecao glupo sto imam KIA-u jer ipak voleo bih, ne zbog ostalih, vec zbog sebe da znam da imam kola neke proverene fabrike i fabrike sa tradicijom, kao sto je Toyota, Peugeot, Renault i tako dalje.

Eto, znam da sam vas smorio verovatno, ali trudio sam se da napisem sto vise podataka, kako bi mogli sto konkretnije znate sta trazim. Jos da kazem da znam da idealan auto, narocito u ovoj klasi ne postoji, ali voleo bih da moj potencijalni buduci automobil ima sto vise stvari koje sam naveo da su mi bitne.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 29 Okt 2006
  • Poruke: 1610
  • Gde živiš: nedaleko odavde

Što se pouzdanosti tiče raspitaj se malo i o Mazdi. Prema statistikama pouzdanosti zadnje tri godine je prva na svijetu (Toyota zadnje tri godine iza mazde), a na glasu je kao ''japanski Alfa Romeo'', znači lagana doza sportskih perfomansi. Za razliku od Kia C'eed (za koju kažu da je odličan automobil) ima pedigre i ugled. Ne krade se, linije su im lijepe. Trenutno u segmentu koji tebe interesuje se nudi Mazda 3, a proizvodi se i kao sedan (4v) i hatchback (5v). I dizel motori su im na glasu kao dobri. Međutim, kažeš da planiraš da kupiš novo vozilo za 1,2,3 g. pa bi tu već moglo da dođe i do generacijske smjene ovog modela ali to može biti i dobro jer će nasljednik sigurno biti još bolji i kvalitetniji.



offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Pre svega dobro dosao na forum,

evo ja cu se potruditi da ti pomognem koliko je to moguce, s obzirom da si nabrojao 10 automobila to i nije bas jednostavno!

Ja cu da krenem od seata, verovatno i sam znas da je on konstruisan na osnovi golfa 5 i znas da seat ima motore i menjace od VW, ali posto kazes da ti je udobnost bitna, ovaj model bi otpao iz razloga sto je jos tvrdji od golfa, ima bolje kocnice od golfa, znaci oslanjanje je bas tvrdo da ne kazem bolno!
U krivinama lezi dobro! Kad je pouzdanost u pitanju trebalo bi da je kao i golf "cetvorka"!

Pezo 307 je prosecan auto a verovao ili ne bucniji je od toyote i megana! Dizel motori su dobri ali neces moci da na auto putu juris 180 km/h bar ne na duzi period jer bi predstavljalo opterecenje za motor!

Kvalitet citroena je na zavidnom nivou, sedista su udobna i ceo auto je jako udoban (ne znam ko je udobniji on ili megan), ovaj model odudara od ostalih pre svega svojim prepoznatljivim izgledom, karoserija je jako cvrsta i auto je osvojio maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost! Takodje auto ima jako bogato opremu!

Sto se tice opela kratko cu reci da je auto mnogo napredovao u idnosu na svoje prethodne modele u svakom smislu, mislim da je auto sasvim udoban pre svega zasto sto je opel uradio sistem IDS-plus koji automatski tj. elektronskim putem regulise tvrdocu amortizera kako bi auto dobro lezao u krivinama!

Megan izgleda nesvakidasnje i drugacije! U putnickom prostoru ima dovoljno mesta, komande su na dohvat ruke, volan je malog sportskog precnika tako da lepo lezi u ruci, precizan je i direktan, menjac je izuzetni precizan, sedista su izvanredna i auto je jako udoban! Motor 1.9 dci ima max brzinu od 196 km/h i trosi oko 5,4 litara! Jos bolji je 2.0 dci, najjaci dizel motor! Auto ima dosta opreme i prelazao je neke decije bolesti, narocito modeli iz '02. i '03. god., skoro je malo nasminkan i restilizovan, kabina je cvrsta 5 zvezdica! Sto se kvaliteta tice ne moze se porediti sa toyotom ali je auto u svojoj klasi medju pouzdanijima, a pored toga tu je i garancija od 3 god. servis je dobro razgranat, kod nas je preporuka na 15000 km zbog goriva inace bilo bi na 30000!

U pravu si kada kazes da je najprodavaniji auto korola a ne golf, a verovatno postoji razlog za to, takodje tacno je da su toyote jako pouzdane! Auris je redizajnirana korola! Mana kod aurisa je plastika koja je previse tvrda i izgleda jeftino i prekidaci za otvaranje prozora koji nisu osvetljeni pa nocu moze biti problema!! Postoji indikator koji savetuje kada bi trebalo da se prebaci u drugi stepen! Motori i menjac su odlicni, mislim da su dizel malo bucniji od recimo megana i pezoa!

Kada je B segment u pitanju onda tu nema razmisljanja yaris svakako ali ne motor sa 3 cilindra! mozda bi mogao i da razmislis o clio 3, nudi dosta opreme i dobrog je kvaliteta!

na kraju suma sumarum, ako hoces udoban auto i dobrih performansi, avangardnog izgleda, avionske rucne kocnice onda je izbor na megan 2.0 dci (moze i citroen), sa ovim automobilima svakako neces imati problema osim redovnog servisa u narednih 7 god koliko si rekao, mada nikad ne mozes biti siguran i uvek se moze nesto desiti, ako si bas baksuz, desava se i mnogo skupljim automobilima,

Ako hoces auto na duge staze i jedan od najpouzdanijih, onda je to svakako Toyota, jednostavno ne mozes da uklopis i udobnost i kvalitet i cenu i sve ostalo, na tebi je da razmislis sta ces da zrtvujes i cega ces se odreci i sta ti vise odgovara! Javi se pa cemo jednog po jednog da izbacimo, ja bih sveo izbor na ova tri modela! S obzirom na to da sada vozis golfa 2 ostaces bez reci kada budes seo u bilo koji od ovih auta! e da reno ima cesto neke akcije i odobrava popuste, korola je skuplja ali i pouzdanija!!

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

@Moriarty

Hvala na predlogu. Razmisljao sam i o Mazdi, samo sam zaboravio da je navedem.


lorki ::Pre svega dobro dosao na forum,

Tnx.

Citat:evo ja cu se potruditi da ti pomognem koliko je to moguce, s obzirom da si nabrojao 10 automobila to i nije bas jednostavno!

Znam. Very Happy

Citat:Ja cu da krenem od seata, verovatno i sam znas da je on konstruisan na osnovi golfa 5 i znas da seat ima motore i menjace od VW, ali posto kazes da ti je udobnost bitna, ovaj model bi otpao iz razloga sto je jos tvrdji od golfa, ima bolje kocnice od golfa, znaci oslanjanje je bas tvrdo da ne kazem bolno!

Najveci problem kod ovakvog vida komunikacije je u tome sto ne moze jasno da se definise referentna vrednost. Pitanje je sta je za tebe tvrdo ogibljenje. Nemoj pogresno da me shvatis. Ne kazem da nisi u pravu, naprotiv, samo ne znam kako to u praksi izgleda posto nisam osetio na svojoj kozi, da ne kazem dupetu. Very Happy Inace taj Seat mi deluje onako dosta kvalitetno i cini mi se da bi bio dugotrajan auto. Mada ne znam koje motore bi mi predlozio. Vidim da su 1.9 TDI vec oko 20 000 eur sto je dosta skupo.

Citat:Pezo 307 je prosecan auto a verovao ili ne bucniji je od toyote i megana! Dizel motori su dobri ali neces moci da na auto putu juris 180 km/h bar ne na duzi period jer bi predstavljalo opterecenje za motor!

Da, kazem ti, tek sam od skoro poceo da se edukujem Znao sam ranije neke stvari, ne previse, ne znam previse ni sada, ali sada sam otprilike ukapirao sto je obrtni momenat, sto pre nisam imao pojma sta je i tako dalje. Takodje ukapirao sam da dizeli moraju da se voze na malom broju obrtaja kada imaju i najveci obrtni momenat i kada mogu najbolje da povuku i samim tim sam shvatio da ako bih hteo da vozim dizel recimo 180 km/h da bi on morao da ima 6. brzinu kako bih pri toj brzini mogao da ga odrzavam u nekom pristojno malom broju obrataja, a da bih ga u suprotnom vrlo brzo unistio. Tu je opet prednost benzinaca, ako sam dobro razumeo, jer oni prakticno vole, prija im da ih vozis na velikom broju obrtaja, kada izvlace i najvecu snagu, u suprtonom se ulenje, ali to opet znaci da se potrosnja povecava, jer pri vleikom broju obrtaja raste i potrosnja. O Peugeot-u 307 sam razmisljao pre svega u nekoj varijanti ako bi bio JEFTINIJI od ostalih, sto izgleda niej slucaj, a posto izgleda pristojno za moj ukus, neka neutralna elegancija, a koliko znam dosta se dobro pokaao, narocito sa svojim HDI motorima. Znaci ajde da kazemo da on, posto je dosta skup, tacnije nije nista jeftini od konkurencije o kojoj sam pricao, a stari je model u neku ruku, da ga za sada eliminisemo, sa mogucnoscu povratka ako zatreba. Very Happy

Citat:Kvalitet citroena je na zavidnom nivou, sedista su udobna i ceo auto je jako udoban (ne znam ko je udobniji on ili megan), ovaj model odudara od ostalih pre svega svojim prepoznatljivim izgledom, karoserija je jako cvrsta i auto je osvojio maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost! Takodje auto ima jako bogato opremu!

Vidis, najvise bih voleo da mi kazes malo detaljnije misljenje o Citroenu. Recimo taj auto mi se kada se pojavio neverovatno svideo. Svidja mi se i dalje, mada malo manje jer ne volim stvari koje svi imaju, a vidim da su ljudi masovno poceli da ga kupuju. To manje vise, mego ono sto me interesuje je tvoje misljenje o mehanici, kvalitetu, dugovecnosti, ceni delova i tako dalje. Ovo te pitam jer koga god sam pitao za misljenje u vezi Citroena, svi su samo vikali "Uuuuuuuuu, nemoj samo Citroen.", a kad sam ih pitao zasto ili nisu znali da mi kazu, ili su govorili to se kvari, to su skupi delove, losa limarija, dza, bu. Znaci ono sto ja znam o Citroenu je da ima avangardni dizajn, koji mi se jako svidja, da je kao i sva francuska kola udoban, mozda i udobniji od ostalih i to je sve. Znaci itneresuje me kakvi su im motori, dizeli, benzinci, kakva je limarija, koliko su kvalitetni delovi, kakav je servis, koliko se cesto radi, kako reaguje na nase lose gorivo i tako dalje, procitao sam negde i da je potrosnja velika i tako dalje.

Citat:Sto se tice opela kratko cu reci da je auto mnogo napredovao u idnosu na svoje prethodne modele u svakom smislu, mislim da je auto sasvim udoban pre svega zasto sto je opel uradio sistem IDS-plus koji automatski tj. elektronskim putem regulise tvrdocu amortizera kako bi auto dobro lezao u krivinama!

Da, to sam i ja mislio. Medjutim onda sam procitao neki test, nisam siguran gde, gde ga je neki nas tip totalno ispljuvao tako da mi ga je skroz ogadio. Jos zanimljivije je to da je covek dobio na test, neku najacu valjda dizel varijantu sa svom mogucom opremom. Mozda je i vise testova u pitanju, pa sam pobrkao, ali svakako je jedan test bio taj gde ga je tip skroz ispljuvao.

Mislim da je ovo taj test, mada mozda i nije. Evo jednog dela samo:

Citat:Nažalost, tokom vožnje Astra odaje utisak dosta slabijeg automobila. Ubrzanje do 100 km/sat je 12,3 sekunde, što je slično VW Kediju 1.9 TDI koji smo imali na testu. Posebno zabrinjava totalno odsustvo osećaja elastičnosti motora. Moguće je da su u Opelu pogrešili kod izbora dužine stepena prenosa, jer se čini kao da motoru treba večnost da dođe do viših obrtaja i maksimalnog obtnog momenta od 150 Nm pri 3900 ob/min. Ono što daje posebnu težinu ovim utiscima jeste da smo ih stekli tokom vožnje na ravnim deonicama puta.

Citat:Megan izgleda nesvakidasnje i drugacije! U putnickom prostoru ima dovoljno mesta, komande su na dohvat ruke, volan je malog sportskog precnika tako da lepo lezi u ruci, precizan je i direktan, menjac je izuzetni precizan, sedista su izvanredna i auto je jako udoban!

Da, ovo sve deluje stvarno kako bih i ja pozeleo samo.

Citat:Motor 1.9 dci ima max brzinu od 196 km/h i trosi oko 5,4 litara!

Ovo je stvarno sjajan podatak. Tako nesto sam upravo i trazio.

Citat:Auto ima dosta opreme i prelazao je neke decije bolesti, narocito modeli iz '02. i '03. god., skoro je malo nasminkan i restilizovan, kabina je cvrsta 5 zvezdica! Sto se kvaliteta tice ne moze se porediti sa toyotom ali je auto u svojoj klasi medju pouzdanijima, a pored toga tu je i garancija od 3 god. servis je dobro razgranat, kod nas je preporuka na 15000 km zbog goriva inace bilo bi na 30000!

Fino.

Citat:U pravu si kada kazes da je najprodavaniji auto korola a ne golf, a verovatno postoji razlog za to, takodje tacno je da su toyote jako pouzdane! Auris je redizajnirana korola! Mana kod aurisa je plastika koja je previse tvrda i izgleda jeftino i prekidaci za otvaranje prozora koji nisu osvetljeni pa nocu moze biti problema!! Postoji indikator koji savetuje kada bi trebalo da se prebaci u drugi stepen!

Da, ovo sve manje vise znam, citao sam sve testove.

Citat:Motori i menjac su odlicni, mislim da su dizel malo bucniji od recimo megana i pezoa!

Opet ne zna koja je referentna vrednost. Jel mozes da poredis to recimo sa GOLFOM II? Znam da je sigurno mnogo tisi motor, ali koliko je tisi?

Citat:Kada je B segment u pitanju onda tu nema razmisljanja yaris svakako ali ne motor sa 3 cilindra! mozda bi mogao i da razmislis o clio 3, nudi dosta opreme i dobrog je kvaliteta!

Corsa ne? Koji je motor sa tri cilindra kod Yarisa? Jel to onaj 1.0? Razmislicu i o Clio-u, mada ipak sam blizi C segmentu, posto imam tri clana porodice i otprilike treba mi ipak malo veci, auto, a opet ne prevelik da bih mogao sa njim i kroz grad i tako dalje.

Citat:na kraju suma sumarum, ako hoces udoban auto i dobrih performansi, avangardnog izgleda, avionske rucne kocnice onda je izbor na megan 2.0 dci (moze i citroen), sa ovim automobilima svakako neces imati problema osim redovnog servisa u narednih 7 god koliko si rekao, mada nikad ne mozes biti siguran i uvek se moze nesto desiti, ako si bas baksuz, desava se i mnogo skupljim automobilima,

Ako hoces auto na duge staze i jedan od najpouzdanijih, onda je to svakako Toyota, jednostavno ne mozes da uklopis i udobnost i kvalitet i cenu i sve ostalo, na tebi je da razmislis sta ces da zrtvujes i cega ces se odreci i sta ti vise odgovara! Javi se pa cemo jednog po jednog da izbacimo, ja bih sveo izbor na ova tri modela! S obzirom na to da sada vozis golfa 2 ostaces bez reci kada budes seo u bilo koji od ovih auta! e da reno ima cesto neke akcije i odobrava popuste, korola je skuplja ali i pouzdanija!!


Ok. Znaci po tebi mana Toyote je samo ta plastika, nadam se da to nije nesto preterano izrazeno i mislim da je malo manje udobna, tacnije da je tvrdja od Megana i C4?

Zaboravio sam jos da navedem na listi Grande punto i Ford Focus. Vi ako imate jos neki predlog, slobodno navedite. E da, nisi nista rekao o Kia C'eed? Jel nisi hteo da je komentarises ili si zaboravio?

offline
  • Pridružio: 26 Feb 2004
  • Poruke: 2510

Dobro došao na forum Smile

Kia Ceed



Budući da se auto proizvodi u Evropi i da je namenjem evropljanima i njihovim željama i potrebama, dizajn je prilagođen evropskom oku a osim oblika njegovi aduti su još savremena tehnologija, bogata oprema, relativno prihvatljiva cena i uz sve to i opšta garancija na automobil u trajanju od 5 godina ili 150.000 km ! Kod nas najjeftinija verzija sa 1,4 litarskim benzinskim motorom od 105KS, zapada 15990 evra sa PDV-om dok osnovna dizel varijanta sa motorom zapremine 1,6 litra i 90KS košta 18990 evra sa PDV-om. Za te pare osnovni Ceed nudi ABS, klimu, prednje i bočne vazdušne jastuke, putni kompjuter, MP3/CD plejer, centralnu bravu, električne podizače stakala, 15 inčne točkove i drugu opremu. Najskuplja verzija nudi još automatski klima uređaj, ESP sistem ( elektronska kontrola stabilnosti ), 16 inčne alu felne, električne retrovizore, alarm, kožni volan i sl. Ceed će naravno biti izložen i na salonu automobila u Beogradu krajem marta gde će zainteresovani kupci moći da ga razgledaju. U svoj adut u kompaktnoj klasi, dužine 4230 mm i međuosovinskog rastojanja 2650 mm, Kia ugađuje 3 benzinca od 1,4, 1,6 i 2,0 litara (svi sa 16 ventila) sa rasponom snage od 105 do 140KS i dizelaš od 1,6 litara i snage od 90KS i 116KS. Ogroman napredak koji Ceed donosi u odnosu na prethodne modele Kie, u svemu očigledan pa i u ceni.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Slazem se s Momcilom oko ove Kie! Mnogo ima lep enterijer, a o kvarovima i ne treba misliti.

@milisav_bl
Mislim da je tebi dosta VW-a, Opela i ostalog. Kupi japanca i imaces udobnost, dobru izolaciju, malo kvarova, manja potrosnja... Koji god put smo imali japanca, nikad ali nikad nismo zazalili al' opet vozim nemca!

offline
  • Lorki  Male
  • Moderator foruma
  • Sasa
  • Pridružio: 21 Nov 2006
  • Poruke: 2576
  • Gde živiš: U automobilu ...

Nisam komentarisao ceed-a jer ne znam nesto preterano o njemu, ali znam da ima jedan ekspert za tu marku pa evo javio se i odgovrio je!

slazem se i sa Hit-Man-om da o kvarovima ne treba misliti narocito ako kupujes nov auto, jer su sve to kvalitetni automobili!

Najbolje bi bilo da svedes tvoj izbor na nekoliko modela ovako je puno auta za poredjenje i komentarisanje, sto je jako naporno!! Svako od nas ce ti predloziti drugaciji auto i onda ponovo nastaje haos!

Vise ni B segment nije kao sto je nekada bio, jer je ocigledno da su znatno porasli i da su znatno bezbedni!

Bilo bi takodje lepo kada bi znali neko okvirnu cenu, znaci neki maksimum!

samo kratko o seatu, u vezi tvrdog oslanjanja koje sam pomenuo, to znaci da se auto jako tesko nosi sa neravninama i da jako tesko upija i da iste, a recimo pri prelasku pri vise uzastopnih neravnina javljaju se jaka vertikalana ubrzanja (poskakivanje)! Auto je relativno tih, ali pri vecim briznama pocinje da se cuje i buka i kotrljanje tockova!! Ako te ovaj zanima mogu da ga detaljno skeniram!

Citroen je pre svega dobro dizajniran, ima dobre HDI motore od 1.6l i 2.0 od 138ks i mx obrtim momentom od 340 Nm pri 2000 o/min., benzinci su od 1.4l 1.6l i 2.0l sa snagom od 90ks, 110ks, 140ks i najjaci od 180 ks!
treba naglasityi da je ovo prvi automobil u ovoj klasi poseduje senzore za pracenje linije na kolovozu (ovo je dodatna oprema)!
dalje sto se tice mehanike i svega jos sta si pitao, mogu ti reci da je auto relativno nov na trzistu i da jos ne postoji neka jasna slika o njemu, ali trebalo bi da je osrednje pouzdan! Ovo je samo uktratko jer stvaro nemam vremena da o svakom modelu pisem previse, zato bi trebali da skratimo listu!

Posto si evo pitao da i mi predlozimo auto, jesi razmislio o nisan kaskai? ili te ta "vrsta" ne zanima? S obzirom da si zainteresovan za ovu toyotu koja je preko 20 000 eura, a kazes da imas jos 3 clana porodice koji bi trebalo da se voze u sigurnom i bezbednom auto, onda obrati paznju i na to!

offline
  • Pridružio: 24 Okt 2007
  • Poruke: 48

Pa ako ti kazem da je i ovo neki uzi izbor, verovatno ce ti sve biti jasno. Znaci gledam sta je najbolje za mene, tacnije sta ispunjava najvise mojih zahteva, a za sto manje pare. Nekako mi je blagi favorit Auris. C4 mi je mozda najlepsi, a tu na drugom mestu uz C4 se gura i Megane. Opet nekako ovaj C'eed nudi izgleda stvarno najvise i opreme i generalno za pare koliko kosta, tako da je to nekako mozda i najracionalnije resenje, ali opet nekako imam neku odbojnost prema njemu, ne znam ni sam zasto. Znaci ajde da za pocetak svedemo listu na tri slova, a to su Auris, C4 i Megane.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Sva tri modela si ti dobra! Ja iskreno, uzeo bih nekog Megane-a jer mi je nekako najlepsi! Mnogi ga mrze bas zbog tog dizajna ali sigurno pobedjuje izmedju ova dva modela bar po meni!
Ovaj Citroen je nekako cudan automobil! Toyota mislim da je manja, a Megane je number 5! Wink

offline
  • Pridružio: 03 Jul 2005
  • Poruke: 213
  • Gde živiš: morrison hotel

da li si razmisljao o alfa romeo 147 sa jtd motorom,jako dobar automobil

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1089 korisnika na forumu :: 71 registrovanih, 6 sakrivenih i 1012 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 33 bren, 357magnum, ArmFPGA, Ba4e, bbrasnjo3, blatruc82, bojan313, bojcistv, Boris90, BORUTUS, branko87, Cian, cuculo, Dimitrise93, djboj, Dovla, dunavzed, ElvisP, gacesam, Gonga, goran.vvv, gregorxix, jackreacher011011, Kandahar, kib, KimiMR, lacko, loon123, Magistar78, mango, Marex, Marko1238, medaTT, Medojed, mercedesamg, MiG-29M2, milikonst, Mskok, nekdo, nelezele, nick79, nisamBot, OtacMakarije, Pilence, Plavi Jadran, PMsnow, Povratak1912, Prečanin30, PrincipL, procesor, proka89, raso76, samipag822, Sass Drake, Sava89, sekretar, Shadows1, skvara, Slavian, stegonosa, stokssone, Str2022, synergia, Toper, Trivo, vathra, vidra1, Zoran1959, zrno, Žrnov, Đurđevdan