Poslao: 26 Jun 2009 01:17
|
offline
- nicoola1109
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 23 Jun 2009
- Poruke: 21
|
Da li se isplati kupovati polovnog punta 1 1.4gt 135ks?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 26 Jun 2009 10:01
|
offline
- rapha
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 9113
- Gde živiš: Beograd
|
Zavisi..
Koje godište, cena, stanje, kilometraža, oprema..?
|
|
|
|
Poslao: 26 Jun 2009 10:12
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
To je prva verzija puntoa, ako se ne varam. Auto je sa turbinom, tako da treba voditi računa o stanju iste.
|
|
|
|
Poslao: 26 Jun 2009 11:46
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Jok,
zato što ti to prvi auto,
zato što se zna kako je taj auto vožen,
zato što taj auto ima preko 10 god,
itd. ...
Ako voliš da rizikuješ onda da.
|
|
|
|
Poslao: 26 Jun 2009 12:31
|
offline
- nicoola1109
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 23 Jun 2009
- Poruke: 21
|
Mene je zainteresovao ovaj auto sa obzirom da se moze kupiti za neverovatnih 2500-3000e, sto mi ostavlja mogucnost da 1000e ulozim u njega i da turbo auto sa 140ks. Za punta I nisam naisao na mnogo pozitivnih komentara, ali znam isto tako da je moj brat bio prezadovoljan sa verzijom 1.1. Jel on ima 8v?
|
|
|
|
Poslao: 26 Jun 2009 13:50
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Ja mislim da ima 8ventila. Vozio ga, auto je komforan ali je limarija premeka. Kao i trapovi. Pretpostavljam da su i ti turbo motori u dosta lošem stanju jer su to modeli koji se uglavnom kupuju da bi se sportski vozili. Zato bih ti rekao da ga zaobiđeš u širokom luku.
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2009 02:45
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Ako nemas para da vozis turbo-motor, nemoj ni da razmisljas o kupovini!
Ljudi voze mnogo jace mashine 190-250 konja ali niko od njih ne zna da zameni ulje na vreme pa posle kukaju kako ne valja mashina ili kako je u gorem slucaju crkla turbina..Turbo trazi cesce menjanje ulja, a samim tim su i skuplji za odrzavanje normalno!
Veruj, nemam bas nista protiv te marke automobila ali mislim da je ta mashina nekako ''nabijena'' konjima,a ima jako, jako malu zapreminu za tih 135 konja ispod haube i otuda dolaze kvarovi. Ima primeraka koji idu dobro ali sve zavisi kako ga je vozio prethodni vlasnik!
Moja turbo-mashina sa chipom sada ima 190 konja ali je bilo zalosno kakvo je ulje imala pre toga...voda! Bista voda! Dobro kad nije zaribala kod prethodnog vlasnika!
Javi sta si uradio i srecno!
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2009 10:13
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Problem kod fiatovih vozila je sto u dosta pristupacni cijenom, pa ih moze skoro svako priustiti. Onda neko za relativno male pare uzme neku masinu kao sto je ovaj turbo i unistava ga bez misloti. Onda kada dodje red na dalju prodaju, majka zakuka onome ko ga uzme.
Zato cetvoro ociju otvoriti.
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2009 19:54
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Da, upravo tako grbe.. U potpunosti se slazem s tobom!
Zato ako vec zele jaku turbo-mashinu nek' kupe ono sto je dobro, jako i kvalitetno...
Inace, Fiat je solidna marka i solidan kvalitet.
offtopic:
Nisam imao ovo misljenje o Fiatu do skoro ali kad bolje sagledam situaciju ja jos nisam video ovde u Svedskoj da je neki Fiat Bravo, Brava, (stariPunto) TEMPRA, Croma korozirala!
A o Mercedesu E, C klase 99'...VW Polo, Golf, Passat ihaaa...eno ih na parkingu 2-3 primera i jedna Brava 96' pa uporedite ko lepse i osvezenije izgleda!
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2009 20:46
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Misljenja sam da svako vozilo ako se normalno odrzava moze dosta trajati. Danas svi umiju napraviti automobil. Problem je jedino kod kupovine polovnjaka, tada ne znas ko je vozio i kako auto prije tebe.
|
|
|
|