|
Poslao: 14 Apr 2009 00:40
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Svaka čast za temu. Logan je veći auto od Zastave ali što se tiče kvaliteta izrade meni se čini da je Punto, bar onaj što sam ja vozio, bolje odrađen. Samo da napomenem da je to bio auto napravljen u Italiji, samo što je imao Zastavin znak. Znači prve Zastave 10 koje su se pojavile na tržištu. Od opreme je imao 2 podizača, ABS, daljinsku bravu, bord kompjuter, jedan air bag... Znači imao je comfort opremu. Logan koji je parirao njemu po ceni ima 2 airbag-a i sve ostalo kao i Desetka.
Sad ako su izbacili Continental gume iz Zastave to je veliki minus. Ne znam koji su pneumatici na Loganu.
|
|
|
|
Poslao: 14 Apr 2009 18:27
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Napisano: 14 Apr 2009 18:22
Ja onu Daciu ne mogu ocima da gledam,meni je to toliko ruzan auto, da nemam reci.Mozda je ona dobra,ali ja ne mogu ocima da je gledam.Nije ni Puntisa nesto extra,ali bar ima malo moderniju liniju.
Dopuna: 14 Apr 2009 18:27
Zaboravih da dodam.Kada sam usao u onog Sandera,ja sam mislio da je u pitanju skrivena kamera,sto se tice enterijera tesko da moze da parira Jugisi.
|
|
|
|
Poslao: 14 Apr 2009 18:41
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Ovi navedeni "low cost" modeli su jednostavno realnost svih onih koji hoće da voze nov auto. U ovu cenovnu grupu bi ja još dodao i Ladu Kalinu, Chevrolet Avea. Da krenemo redom. Zastavu 10 sa imao prilike više puta da vozim na relativno velikim rutama, oko 200-250km, gde se mešaju auto put, magistralni put i obični lokalni putevi. Tu je "desetka" pokazala da jeto u stvari jedan pravi gradski auto. Motor od 1200ccm i 60ks se mučio u početku kad je auto bio natovaren ne tako teškim teretom i pokazivao je dosta višu potrošnju, a kratko međuosovinsko rastojanje je bilo odgovorno za to da osetim svaku moguću neravninu na putu. Samo da napomene da je taj auto tada imao Continental EcoContact pneumatike, 165/60R14, a mogu da zamislim kako je sad ako su smanjili felne na 13" i stavili Tigar ili Trajal gume. Što se tiče opremljenosti, "desetka" je imala: bord kompjuter, svetla za maglu, air bag, podizače napred, daljinsku bravu... Znači paket opreme Comfort.
Logana nisam vozio ali sam se vozio u njemu dosta puta i složio bi se sa Željkom za ovo što se tiče izgleda. Auto je mnogo komforniji, bolje leži na putu, malo mi smeta položaj sedenja pošto se sedi dosta visoko. Oprema je manje više ista kao kod "Desetke" ali su tu gume 175 ili 185 u zavisnosti od verzije, veći prtljažnik, jači motor, Renault mehanika i elektronika...
|
|
|
|
Poslao: 15 Apr 2009 15:26
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Necu da ulazim u izgled Sandera jer ukusu su razliciti, ali Sandero je u svemu bolji od ovog naseg Punta. Kad je Logan uspeo da zabelezi toliku popularnost, Sandero je jos bolji. Uradjen je na modifikovanoj platformi klia 3, nesto je uzeto i od klia 2 pa cak i do modusa. Unutrasnjost kod najosnovnije verzije ne bih da komentarisem, jer za taj novac ne mogu da ocekujem neke kvalitetne materijale, ovo nemaju ni nesto skuplji automobili. Tu je i garancija od 3 godine.
dci motor koji se ugradjuje u Sandera mozemo videti i u Meganu 3. Rasirena servisna mreza, pouzdana i proverena mehanika, stabilan auto i pored velikog klirensa odlican za nase puteve, dobro lezi u krivinama, dobro upija "rupe", prilicno komforan auto iam mesta i napred i pozadi sticem utisak da prostora ima kao u automobilima C segmenta. Znatno bolje kocnice od Logana, a i od Punta.
Cene ce da idu jos nize i nikako se ne treba zaletati sa ovim nasim Puntom, prvo da vidimo kako ce da se pokaze, Dacia se vec pokazala.
Dakle, za onoliko koliko Sandero kosta nudi mnogo, licno meni bi smetala jeftina plastika i ne znam koliko bih se pomirio sa tim, ali na necemu se moralo stedeti da bi se doslo do ove cene, pa ovo i necu da uzmem kao minus. Kome je ovo minus za nesto vecu cenu moze da bira kvalitetniji auto. Poenta ovog auta je pouzdan, stabilan, cvrst automobil koji ce da te prebaci od tacke A do tacke B. Svakako da ovaj auto nije za mladje vozace jer im je bitnije da kazu da voze BMW star 10-ak godina nego novu Daciu a verovatno imaju bolju prolaznost i kod devojaka (mislim ovi BMW-ovci )
|
|
|
|
Poslao: 15 Apr 2009 15:45
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Napisano: 15 Apr 2009 15:39
Pazi o tehnickim karekteristikama necu da komentarisem,kao sto si rekao to je nov automobil i ne sumnjam da je tako kao sto si napisao.Ali jedna stvar mi nije jasna,razumem ja da se biraju jeftini materijali zbog ustede.Ne smeta meni to sto je plastika,vec taj dizajin.Ubedjen sam da je to moglo da izgleda lepse sa istim materijalom samo da je hteo neko da se potrudi.Ja sam jednom komsiji za nekog starog Amerikanca napravio instrumental tablu od pur pene i poliester vlakana,ofarbao sa poliuretanom i to izgleda super.Ja sam to radio iz zezanja,a oni imaju citave timove radnika za to,i oni kao ne mogu da osmisle da to bude lepse.Meni vise smeta kada je u autu ruzan enterijer,nego kad je on vizuelno malo ruzniji.
Dopuna: 15 Apr 2009 15:45
Zaboravih da dodam,nije ovo slucaj samo U Sanderu.
|
|
|
|
Poslao: 15 Apr 2009 17:51
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Štedeli su na materijalima u unutrašnjosti, ali zato nisu štedeti na mehanici i elektronici koja je Renault-ova. Sećam se kad se pojavila Škoda Felicija. Moj otac je kod njega u firmi dobio jednu i to sa GLX opremom i motorom 1.3i, restilizovan model, sa maskom kao kod Oktavije. Tad sam prvi put seo u Feliciju i pre nego što sam ušao unutra bio sam skeptičan prema Škodi, međutim čim sam se uhvatio za bravu ja sam promenio mišljenje. Video sam da je to u stvari pravi VW. Volan od Pola, servo, air bag, kvalitet izrade, menjač i motor su bili jaako dobri, komandna tabla jako lepo urađena... Znači nije se štedelo baš toliko kao kod Logana, Sandera... Sam osećaj u vožnji Felicije je bio mnogo lepši nego kad sam kasnije vozio neki od ovih sad modela o kojima pričamo.
|
|
|
|
Poslao: 15 Apr 2009 18:27
|
offline
- L A Z A R
- Ugledni građanin
- Pridružio: 21 Avg 2007
- Poruke: 365
- Gde živiš: Gde cveta limun zut
|
Mogla bi i Lada 1119 Kalina da udje u konkurenciju,jer je po dimenzijama slicna Puntu i Sanderu,samo je za oko 1500€ skuplja,ali ima i bolju opremu i jaci motor .
|
|
|
|
Poslao: 15 Apr 2009 18:49
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Ja imam Ladu 112 već 5 godina i do sad se odlično pokazala. jak motor, odlična oprema (4 podizača, kod ključ, daljinska brava, mp3, alarm...). Kalina je manja jer je rađena na platformi Chevrolet Kalos-a. Ima motor 1.6 od 82ks i jako dobru opremu. Po komforu može da se takmiči sa Dačijom Sandero. Logan je veći dosta od nje, on je u klasi sa Ladom 11x serije.
|
|
|
|
Poslao: 15 Apr 2009 20:43
|
offline
- L A Z A R
- Ugledni građanin
- Pridružio: 21 Avg 2007
- Poruke: 365
- Gde živiš: Gde cveta limun zut
|
Nov motor u Ladama 1117,1118 i 1119 je 1.4 sa 90ks,i imaju ABS kao standard
|
|
|
|