Ford Eskort 1,6 16V zetec 1998.

Ford Eskort 1,6 16V zetec 1998.

offline
  • T - 55 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 31 Maj 2012
  • Poruke: 1

Проблеми са клима уређајем. Приликом укључивања климе, укључи се вентилатор од хладњака, а не вентилатор климе и не дува у кабину. Вентилатор хладњака ради и када је контакт искључен и када је осигурач извађен. ЗНА ЛИ НЕКО У ЧЕМУ ЈЕ ПРОБЛЕМ?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

Kada se pokrene AC, mislim da bi trebalo da se ukljuce oba ventilatora. Kod tebe se ukljuci samo ventilator hladnjaka sto je ispravno, ali ne i ventilator klime. Pogledaj motor koji pokrece ventilator klime, osigurac je valjda 30-40A...

T - 55 :: Вентилатор хладњака ради и када је контакт искључен и када је осигурач извађен.
Inace to moze da bude mali ili veliki problem sve zavisi. Mali problem, opet da ti je to neko pogresno povezao oko utikaca ili direktno povezivanje ventilatora zbog termostata koji ne radi... a veliki da imas problema sa instalacijom oko kablova?



offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

To sto se pali ventilator na hladnjaku, kada ukljucis klimu je sasvim normalno, tako i treba da bude. To sto ne pali ventilator od klime, glupo je nagadjati, moze da bude milion stvari, od neke sitnice (zaprljani kontakti) do necega krupnog (pregoreo ventilator). Najveci je problem sto ti ne gasi ventilator na hladnjaku. Neka vozila koriste taj jedan ventilator i za klimu, i za hladjenje vode u hladnjaku, pa se desi da klima nesto pobrljavi, i ne dozvoljava mu da se ugasi, medjutim to kod tebe nije problem zato sto rece da imas ventilator za klimu.
Medjutim, onoga trenutka kada ECU prestane da dobija informacije od termo prekidaca (znaci kada termoprekidac ode), on prelazi u emergency sistem rada, pali ventilator i ne gasi ga. Iz prostog razloga sto ne zna kolika je temperatura motora, i na taj nacin ne dozvoljava motoru da se pregreje. Znaci jedan od problema moze da bude termo prekidac, mada ne retko se desava da sam ECU pobrljavi pa se pali taj emergency sistem rada. Moras otici na dijagnostiku, da bi ti tacno utvrdili u cemu je problem.

offline
  • Pridružio: 15 Avg 2006
  • Poruke: 2381
  • Gde živiš: Trenutno nigde...

zeljko f ::Najveci je problem sto ti ne gasi ventilator na hladnjaku.

''svidja mi se'' 2x
zeljko f ::Znaci jedan od problema moze da bude termo prekidac

Kod Audija je obicno problem termo prekidac... Confused Kada se iskljuci, presaje i ventilator da radi.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 989 korisnika na forumu :: 30 registrovanih, 6 sakrivenih i 953 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: amaterSRB, bojcistv, cavatina, doloress, draganl, dule10savic, hyla, ILGromovnik, Inner-Cell, Kubovac, kybonacci, ladro, laki_bb, Lieutenant, mercedesamg, milenko crazy north, Milos ZA, milutin134, mkukoleca, mocnijogurt, Povratak1912, repac, Srle993, suton, Vlada1389, vladaa012, VP6919, vukovi, W123, zlaya011