Napisano: 21 Jul 2011 17:59
Kada skines levi tocak, videces na menjacu jedan poklopac koji drze cetiri srafa za kljuc jedanaest. Odsrafis ta cetiri srafa, skines poklopac pa tek onda raspustis sajlu kvacila. Kada raspustis sajlu videces da ce izaci van poluga koja potiskuje lezaj kada ti stisnes kvacilo. I samo iz tog tunela izvadis stari lezaj, ubacis novi i to je to.
Vazno: u tom tunelu ima jedna plasticna kosuljica vrlo tanka, povedi racuna da je ne pocepas kada budes vadio lezaj, ona sluzi za to da lezaj bude fes u tunelu, da nema ni malo lufta da ne bi mogao da se kosi kada ga poluga gura.
Ako nisi siguran sta treba odsrafiti, ne diraj nista, popustices viljuske
Kada menjas lamelu moras da skidas menjac.
Sto se tice trzanja, moze da bude svasta nesto. Svecice, kablovi, razvodna kapa, razvodna ruka, platine (ako ih ima). Moze da bude i do karburatora, ali dovoljno ga je samo rasklopiti celog i ocistiti ga. Na samom dnu karburatora ima jedna dizna koja tako zapekne da u vecini slucajeva puca prilikom odvrtanja (povesti racuna oko nje, prvo je zaliti sa UK uljem i neka odstoji malo). A te licne izbaci slobodno, pusti te price, prosirila se dizna.
|