Poslao: 26 Mar 2009 20:09
|
offline
- ignjat rakitic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 26 Mar 2009
- Poruke: 3
|
Pomoc ljudi.
Imam Golfa IV 2002god. Kupio sam ga pre dve i po godine. Poslednjih 6meseci mi trosi ulje dosta( Poslednji put kada sam merio nekih 400ml za 200km.) Juce sam ga dao drugaru da ga odveze kod svog majstora da vidi sta bi sve trebalo da mu uradi (inace je taj majstor u zvanicnom servisu Skode). Kada ga je odvezao ovaj je skinuo poklopac od ulja i rekao je da je motor produvao i da ga treba odraditi i da ce to biti ok(obraditi glavu, zameniti dihtunge i jos po neke sitnice). Danas kada je otvorio motor konstatovao je da su mu i karike i klipovi totalno osteceni i okrnjeni, kao i vodena pumpa vise maltene nema propelera. I kao da i ako mu sve to i zameni i uradi da taj auto ne bih trebao da zadrzim za sebe.
Da li je moguce da je taj auto dovezen do servisa, a toliko je ostecen.(strah me je prevare)
Da li je moguce da i posle toga sto mu odradi sve to (promena karika klipova itd) auto nije vise za mene.
Koliko to realno kosta?
Hvala unapred. Svaka pomoc mi je dobrodosla
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 27 Mar 2009 02:38
|
offline
- aloe
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2004
- Poruke: 1270
- Gde živiš: Beograd
|
Full generalka ti je oko 1000 eur. , ipak je to noviji motor. TDI?
Koliko je preshao?
A ako ches da ga prodajes, odradi osvezenje motora, to je kao mala generalka, par stotina eur... I tada se auto prodaje.
|
|
|
|
|
Poslao: 27 Mar 2009 11:58
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Jako je cudno da je ovaj motor sa 175k u tako losem stanju. Ovaj motor je jako izdrziv i moralo bi da izdrzi bar preko 250k km. Postoje dve mogucnosti ili da km nije realna ili da je jako lose vozen.
Ulje bi svakako trebao da nesto trosi ali ne ovoliko, ulje se proverava na 2-3000 km.
Da li je u pitanju ovlasceni servis? (Mada ni kod njih nemam poverenja, ali bi svakako trebali da budu sigurniji i da imaju bar malo vise znanja)
Ako se sve uradi kako treba nemas razloga za brigu (da li je auto za tebe), samo sto ces za ovako nesto morati da platis, ne znam koliko si spreman na ovo. Cena bi mogla da ide kao sto aloe kaze i do 1000 eura, ne preko.
Da li imas servisnu knjizicu i da li si proverio njegovu istoriju nakon kupovine?
|
|
|
|
Poslao: 27 Mar 2009 12:15
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Ako radis osvjezenje motora zamijeni karike, gumice na ventilima, dihtunge i semeringe. Nemoj onda previse da ulazes, a sa ovima radovima bi dosta zamaskirao stanje motora. Ali ipak strucnjak ce lako i to otkriti.
Lorki
Ko zna kakvo ulje je sve u tom motoru sipano i kada je mijenjano. A i mozda je prethodni vlasnik utripovao da je motor tdi pa ga cerao do maximuma.
|
|
|
|
Poslao: 27 Mar 2009 12:34
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Mislim da VW preporucuje Castrol ne znam tacnu oznaku, al bi mogao da pogledam. Ti bio ovde merodavniji jer vozis auto iz ove familije.
Nisam ja za ovo maskiranje i kasniju prodaju auta, zato sto se stavljam na mesto sledeceg kupca i ne bi bilo fer da coveku uvalis auto koji je u losem stanju. Jer, mogu da zamislim kako bi meni bilo da sazanam da mi neko uvalio los auto
|
|
|
|
|
Poslao: 27 Mar 2009 18:33
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Ako je vodena pumpa bila malte ne bez propelera,nije ni cudo sto je mucenik produvo,ko zna koliko je puta pregrejan.Ako je predpostavimo pregrejan vise puta onako muski,od te glave nema nista (ovo je predpostavka,u servisu za obradu ce ti najbolje reci u kakvom je stanju glava).Druga stvar,morao si primetiti da dize temperaturu,jer nemoguce je da pumpa malte ne nema propelere, a da ne dize temperaturu.
|
|
|
|
Poslao: 27 Mar 2009 23:46
|
offline
- Pridružio: 08 Sep 2008
- Poruke: 299
- Gde živiš: pjong-jang
|
to sto ti trosi ulje to su karike i to je normalno da se pohaba vremenom pogotovo ako su turske,svi znaju kolko su losiji turski delovi za wv i audi. za auto koji je presao 120 000 km normalno je da trosi 200-400 gr ulja na 1000 km ako troshi vise radi se osvezavanje ili generalna a razlika izmedju generalne i osvezavanja je u tome sto kad radis generralnu nosis radilicu na obradu,obradjujes cilindre,menjas klipove........i prakticno dobijas motor koji moze da gura jos 100 000 km.nemoj da te varaju idi i do nekog drugog servisa da pogledaju pa vidi sta ce da ti kazu.da vodena pumpa nema propelere zakuco bi ti motor ko nista ma koliko god ti imo ulja
temperatura bi ti bila u crvenom posle 5-6 minuta voznje.
zeljko ti je rekao za glavu dok je neodneses na obradu nezna se nista.
da ga spremis za "udaju" i nemoras das oglas i cekas ovcu prodaces ga i tako za iste pare i prenos odma, onog koji zna neces prevariti osvezenjem(samo ces baciti pare) ako ti nije zao da zaj... nekog.
|
|
|
|
Poslao: 26 Maj 2012 16:11
|
offline
- sivi voja
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 26 Maj 2012
- Poruke: 1
|
Imam gofa lV TDI, 66kw godiste 1999 decembar. Ima mehurice vazduha u povratnom providnom crevu koje vraca gorivo u rezervoar. Motor radi OK. Nista niam primetio osim toga. Da li to jos neko ima, i da li je to normalno???
|
|
|
|