Instrument tabla Punto 1 55s?

1

Instrument tabla Punto 1 55s?

offline
  • Srđan Jovanović
  • Pridružio: 12 Avg 2004
  • Poruke: 1461
  • Gde živiš: Čačak

God. proizvodnje 1998. Umesto obrtomera stoji sat a umesto skale za temperaturu stoji samo lampica! Moze li da se to zameni da se stavi ona na kojoj ima i jedno i drugo! Moja je ispravna samo pitam ako moze imam priliku da dodjem do toga za male pere?



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

90% moze. Ne kazem 100% zato sto na Puntu to nisam nikada radio, ali na dosta automobila jesam, i to ne predstavlja nikakav problem. Samo izvadis staru, stavis novu. Dzekovi su isti, sve je isto, znaci nikakva prepravka. Ne verujem da je Punto izuzetak.



offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Napisano: 13 Okt 2010 22:37

Nije o tako jednostavno. Procackaj malo po netu da vidis kako se ugradjuje dodatno obrtomer. Tu ima dosta zezanja. Sto se tice meraca temperature, mozda samo trebaju da se promene senzori temperature i da se preveze da umesto lampice stoji skala. U svakom slucaju, tu mora da se menja cela instrument tabla.

Dopuna: 13 Okt 2010 23:25

Evo jednog teksta o ugradnji obrtomera u Pandu 1.1i:

Evo iako ce te za slike malo sacekati, da otvorimo i ovu temu.
Posto Panda classic, nema obrtaljku, mnogobrojni vlasnici koji su zeleli da imaju i ovaj instrument na oku, resili su stvar na vise nacina. Glavna stvar je utvrditi koji model Pande Classic imate. Ako je to 1.1 MPI (2000 - 2003 godiste) = ona koja ima 2 Lamborghinijeve trafo-bobine, onda imajte na umu da je signal podeljen za 1 i 3 i za 2 i 4 cilindar. Upotrebom obicnog obrtomera kome bi ste dovukli samo signal sa jednog + pola trafoa, dobili bi ste upola manju vrednost broja obrtaja. Zato je najbolje da u startu mabavite obrtomer koji na samom uredjaju poseduje mali prekidac sa vise polozaja - pa se jednostavno moze prebaciti na 1-2-3-4-5-6.....bobina. Ja sam u AP Sportu nasao jedan proizvodnje Lampa.it, i on je u sebi sadrzao prebacivac na 2-4-6 bobina. Momak koji tamo radi je bio sumnjicav o cemu pricam i nije znao cemu sluzi taj prebacivac, a nije smeo da otvara originalno pakovanje, tako da sam uredjaj kupio na svoj rizik - objasnjavajuci mu da to 2-4-6, nije broj svecica, nego broj bobina ili broj cilindara - sto je on uporno tvrdio. Dakle nije bitno koliko auto ima cilindara, nego kolko ima bobina (za svaki cilindar po jednu, za dva cilindra jednu, ili za recimo 6 cilindara dve itd.....) Posto moja Panda ima dve trafo-bobine, kupih taj uredjaj - bez daljnje diskusije sa prodavcem. Detalje sam naravno pre toga proucio na www.lampa.it
Uredjaj se mogao kupiti po ceni od 2.400 dinara bez nosaca, i u varijanti od 2.900 dinara sa casastim nosacem od Fi-52 mm. NAPOMENA: U istoj radnji ima da se kupi i obrtomer bez prebacivaca - koji je namenjen samo za vozila koja imaju klasicnu bobinu i razvodnik - i on je nesto malo jeftiniji. Dakle obratite paznju prilikom kupovine!!!!!!!!!Sve ostalo je veoma prosto za ugradnju. Naravno ako vec posedujete obrtomer - od recimo Lade-ili od nekih drugih kola, kao sto je UNO, seicento postoji resenje sa diodama, jer ce se u toj varijanti vuci signal za pokazivac sa obe bobine, ali preko dioda - da se ne bi zbunio kompjuter. NASTAVICE SE!

Ko ne moze da ceka na moje slike (stalno zaboravim to da slikam), evo linka koji objasnjava kako se ugradjuje obican obrtomer (bez selektora za 2-4-6- bobina) na Pandu
http://www.fiatforum.com/panda-guides/139484-install-rev-counter.html

Po otvaranju linka - sa desne strane imaju 3 podteme na koje se klikne radi sagledavanja cele teme -faza po faza (i naravno koristi se po potrebi google translate)
Za zahtevnije clanove, postoji varijanta presadjivanja kompletne table iz Ritma (koja ima i temp i obrtomer i sve nase lampice i brzinomer, i sl, ili pa moze i neka digitalna tabla sa e-baya
Ako ima pitanja rado cu odgovoriti o detaljima.....

Izvor i nastavak: http://www.panda-club-serbia.com/forum/index.php?topic=370.0

offline
  • Srđan Jovanović
  • Pridružio: 12 Avg 2004
  • Poruke: 1461
  • Gde živiš: Čačak

Nije mi toliko bitno da ima obrtomer koliko temperaturni merac. Nesto sam u tripu da ce da kuva kada kada ne vidim temp. Mozda je to posledica dugogodisnje voznje zastavinog proizvodnog programa!

offline
  • grbe 
  • Moderator foruma
  • Pridružio: 20 Maj 2007
  • Poruke: 3404

orion11 ::Nije mi toliko bitno da ima obrtomer koliko temperaturni merac. Nesto sam u tripu da ce da kuva kada kada ne vidim temp. Mozda je to posledica dugogodisnje voznje zastavinog proizvodnog programa!
Sasvim logično razmišljanje. Imaš i one zasebne pokazivače temperature, treba samo indikator da zašarafiš u blok motora i to je to.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

Nisam upoznat da li postoji Panda sa fabrickim obrtomerom? Ako ne postoji, onda su ove preprvake OK. Ali Punto ima sa fabrickim obrtomerom, tako da bi, opet kazem trebalo, da to prodje bez ikakve prepravke.
@Orion 11, posto si iz Cacka, nije ti daleko da skocis na onaj otpad preko puta "Vile Lazovic", odmah ce ti reci da li je potrebna prepravka ili ne.

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Pazi, ako u toj verziji nisu stavljali obrtomer, mozda nisu ni uradili pripremu za to. Ne bi me cudilo, jer stede na svemu i svacemu.

offline
  • Srđan Jovanović
  • Pridružio: 12 Avg 2004
  • Poruke: 1461
  • Gde živiš: Čačak

zeljko f ::Nisam upoznat da li postoji Panda sa fabrickim obrtomerom? Ako ne postoji, onda su ove preprvake OK. Ali Punto ima sa fabrickim obrtomerom, tako da bi, opet kazem trebalo, da to prodje bez ikakve prepravke.
@Orion 11, posto si iz Cacka, nije ti daleko da skocis na onaj otpad preko puta "Vile Lazovic", odmah ce ti reci da li je potrebna prepravka ili ne.

Kod Njegosa a? Imam jos jedan problem, pocela opasno da mi magle sva stakla u kolima! Probao i spoljni i unutrasnju vazduh da duva, toplo i hladno, otvoreni i zatvoreni prozori a ne smrdi paraflu kada duva ventilator! Sta se desava pojma nemam!

offline
  • FAMAS  Male
  • Legendarni građanin
  • Ivan Milanović
  • Pridružio: 10 Avg 2007
  • Poruke: 5475
  • Gde živiš: Strawberry Field

Ocisti filter za ventialciju kabine. Napunio se prljavstinom i zato ti magle stakla.

offline
  • Pridružio: 20 Jul 2008
  • Poruke: 4682

@orion, bas kod njega Wink .

A sto se tice maglenja, probaj ovo sto Famas kaze.
Nestaje li ti voda?
Ima obicaj ono sace da se probusi, pa onda ubacuje paru u kabinu. Ali nije to kod tebe problem, jer kada zatvoris klapnu, da duva hladno, ne bi trebao da ubacuje. Pre ce biti ovo sto Famas kaze.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1170 korisnika na forumu :: 50 registrovanih, 9 sakrivenih i 1111 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: avijacija, babaroga, Bluper, bojankrstc, bokisha253, Brana01, branko7, cavatina, cifra, cvrle312, Djokkinen, djuradj, draganl, DragoslavS, dule10savic, Gargantua, HogarStrashni, ikan, ivica976, joca83, Kazablankasrb, kikisp, Kriglord, Kubovac, kybonacci, laurusri, mercedesamg, mikrimaus, Milos ZA, milutin134, moldway, Motocar, nenooo, Povratak1912, procesor, raptorsi, RiV, ruso, shlauf, Sirius, Steeeefan, stemark, theNedjeljko, Toper, tubular, VanHelsing, VJ, W123, zdrebac, zziko