Poslao: 06 Apr 2011 21:59
|
offline
- lnenad
- Stručni saradnik
Web
- Pridružio: 16 Jan 2007
- Poruke: 2860
- Gde živiš: Bijeljina
|
Prije nego sto odvezem na pregled da pitam i ovdje za svaki slucaj.
Kada pritisnem kvacilo, bilo auto zagrijano hladno dolazi do treskanja auta i obrtaji se previse spustaju kao da auto hoce da se gasi. Kao da ne odvaja dobro gas od motora, do cega je to i koliko kosta popravka ?
I da, rucna je minimalna, dok auto stoji dobro hvata ali u pokretu ne reaguje nikako i nema sanse da blokira tockove, prije sam vozio zbog toga i majstor je rekao da nije do sajle nego da je do zadnjih disk plocica koje su prilicno istrosene (uskoro ih mjenjam), da li moze biti do njih ?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 07 Apr 2011 07:20
|
offline
- m4rk0
- Administrator
- Administrator tech foruma
- Marko Vasić
- Gladijator - Maximus Decimus Meridius
- Pridružio: 14 Jan 2005
- Poruke: 15766
- Gde živiš: Majur (Colosseum)
|
Treskanje pri kretanju ukazuje na korpu. Jel ti kvacilo tvrdo ?
|
|
|
|
Poslao: 07 Apr 2011 08:30
|
offline
- oblak
- Legendarni građanin
- Glavni moderator foruma Mobilni telefoni
- Pridružio: 14 Feb 2005
- Poruke: 6355
|
Kako se "salta" ?
Ide li tesko u brzine?
Kao sto rece Marko moze da bude korpa/lamela, istrosena ili naprsla korpa, moze da bude i labava sajla kvacila pa ne moze da dovoljno zategne i razdvoji lamelu. Ako auto "skakuce" kad krece 100% je problem sa lamelom...
Treskanje nema veze sa zadnjim kocnicama , u svakom slucaju to obavezno zameni jer je opasno ako ti tockovi ne koce ravnomerno + sto te panduri mogu oterati na vanredni tehnicki, a onda si obro bostan .
Cena svega ovoga nije BEZAZLENA, nemam pojma kako idu cene delova za mazGe , ja vozim ladu samaru i za nju ceo sklop (korpa, lamela, druk-lezaj) bez servisa kosta 10 000 ak (orig ruski delovi) za golfa II npr. cei sklop kosta 15 000 dinara (SACHS), dobra stavr je sto posle ove zamene ces biti dugo miran, jedino ako "ne drzis na kvacilu mLogo" pa ne zapalis lamelu, tebi je sve verovatno "fabricko stanje" ,a vidi koliko je preslo...
|
|
|
|
Poslao: 07 Apr 2011 08:49
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Za kvacilo je vec odgovoreno. Cena za to nije mala, ali ipak gledaj da das ako treba i malo vise, ali da kupis kvalitetnije. Ima mnogo slucajeva da su ljudi kupovali jeftinije delove pa su opet isto radili kroz godinu dana.
Sto se tice rucne kocnice, verovatno ti se sajla olabavila. Idi neka ti majstor dotegne sajlu rucne, pa ce bolje da di drzi. AKo kaze da nije do toga, onda je do zadnjih plocica. Kda ih budes menjao, pitaj majstora u kakvom su ti stanju diskovi jer ako su rapavi od kocenja, onda ce ti unistiti te nove plocice vrlo brzo. U tom slucaju ih treba nositi na obradu kod metalostrugara.
|
|
|
|
Poslao: 07 Apr 2011 10:12
|
offline
- klodovik
- Saradnik foruma Linux
- Pridružio: 02 Sep 2008
- Poruke: 4093
- Gde živiš: Bg
|
lnenad ::Prije nego sto odvezem na pregled da pitam i ovdje za svaki slucaj.
Kada pritisnem kvacilo, bilo auto zagrijano hladno dolazi do treskanja auta i obrtaji se previse spustaju kao da auto hoce da se gasi.
Takav simptom treskanja, osim korpe i lamele, ima i nosač motora. Sad nisam siguran zašto dolazi do smanjenja ler gasa. To mi već "miriše" na protokomer.
P.S. Da li tvoja Mazda ima plivajući zamajac?
|
|
|
|
Poslao: 07 Apr 2011 17:14
|
offline
- lnenad
- Stručni saradnik
Web
- Pridružio: 16 Jan 2007
- Poruke: 2860
- Gde živiš: Bijeljina
|
Napisano: 07 Apr 2011 10:46
Nije kvacilo tvrdo, prilicno je normalno. Salta malo tvrdje ali nista osjetno, jedino u prvu nekad nece da udje lagano, tj. moram zapeti malo jace al i to nije strasno.
@klodovik, stvarno ne znam
To mi se desava samo zbog pada obrtaja (vizuelnom dijagnozom ), to treskanje, kada mjenjam brzine pri vecim obrtaja, promjena je blaga i lagana, nema nikakvih simptoma. Cim stanem na semaforu i stisnem kvacilo, spusti obrtaje prenisko, bude tu neke 2 sekunde sa treskanjem, i onda se vrati u normalu.
Dopuna: 07 Apr 2011 17:14
Sad je eksaliralo, obrtaju padnu na oko 200, i sad jos vise se to osjeti, ne znam odakle se pojacalo toliko jer je nekih mjesec dana bilo blago al sad bas trese i to na svakom kocenju kad krene da pada pri pritisku kvacila ide do 150/200. Strah me da se ne krene gasiti na svakom semaforu. A kada je izbaceno iz brzine ne desava se nista, sve je normalno, obrtaji budu oko 900.
|
|
|
|
Poslao: 07 Apr 2011 17:44
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Ne verujem da je problem lamela/korpa, auto ima svega 100k km a uz to Japanac, pa francuzi tek posle 300k pocnu da razmisljaju o zameni.
Pogledaj ti regulator ler gasa tj. motorcic za regulaciju gasa, filter za vazduh ako je puno zaprljan moze da pravi problem, mozda senzor polozaja leptira.
|
|
|
|
Poslao: 07 Apr 2011 18:19
|
offline
- lnenad
- Stručni saradnik
Web
- Pridružio: 16 Jan 2007
- Poruke: 2860
- Gde živiš: Bijeljina
|
Vozim ga ako ne sad za vikend onda za sledeci u servis pa cemo tacno vidjeti.
|
|
|
|
Poslao: 07 Apr 2011 18:25
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Oscilacije u broju obrtaja zavise od regulatora ler gasa (step motor, kako ga zovu), senzora ler gasa i klapne gasa. Taj deo se zaprlja pa klapna ne vraca, ili onaj step motor zbo te prljavstine ne mzoe da radi korektno. Ponekad samo ciscenje tog dela zavrsava posao, samo sto je muka da se to skine.
|
|
|
|
Poslao: 07 Apr 2011 21:11
|
offline
- lnenad
- Stručni saradnik
Web
- Pridružio: 16 Jan 2007
- Poruke: 2860
- Gde živiš: Bijeljina
|
Odlicno, to cu da im direktno kazem prvo da pogledaju, hvala
|
|
|
|