Poslao: 23 Maj 2009 02:06
|
offline
- Talični Tom
- Super građanin
- Onsite IT Support Engineer
- Pridružio: 08 Mar 2005
- Poruke: 1148
- Gde živiš: Niš
|
Pozdrav svima!
Interesuje me da li neko zna koliko košta ugradnja auto klime i da li je to u opšte dobro rešenje? Čuo sam da se često dešava da curi, pravi određene probleme i tome slično, pa bih voleo da ako je neko ugrađivao ili zna nekog ko je ugrađivao da kaže da li je zadovoljan. Sve u svemu, interesuje me iskustvo i cena jer sam zainteresovan za ugradnju.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 23 Maj 2009 09:34
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Dosta je skupo, a uglavnom se ugradjuju polovni uredjaji. Moja preporuka je da to ne radis.
|
|
|
|
|
Poslao: 23 Maj 2009 15:20
|
offline
- Talični Tom
- Super građanin
- Onsite IT Support Engineer
- Pridružio: 08 Mar 2005
- Poruke: 1148
- Gde živiš: Niš
|
Nemojte se smejati . U pitanju su dva automobila - Opel Kadet '88 i Yugo Tempo 1.1 '99 godište. To su automobili od mojih rođaka. Jesu stari, ali su u izuzetno dobrom stanju! Burazer je rešio da ugradi klimu u jugiću i imali smo veliku raspravu oko toga, jer ja mislim da mu je motor prilično slab.
Zato sam postavio pitanje ovde. Hoću mišljenje nekoga ko se razume, da bi smo rešili misteriju.
|
|
|
|
Poslao: 23 Maj 2009 20:38
|
offline
- BIO
- Super građanin
- Pridružio: 12 Jun 2005
- Poruke: 1056
- Gde živiš: Beograd
|
Ja sam negde procitao da je neki lik ugradio klimu za nekih 600 evra, pre nekih godinu dana sam ja to citao, gde sta kako... nemam pojma vise.
Inace americki jugo ima klimu, kaze moj stric da ga je vozio i da kad je klima ukljucena ne moze da predje 35 milja na sat! S obzirom da je americki jugo malo jaci od ovdasnjeg... ne znam koliko je to pametno...
|
|
|
|
Poslao: 23 Maj 2009 22:38
|
offline
- Momcilo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
Klima u Juga?!
Elem, kadett bi mogao da se klimatizuje pod uslovom da nađeš Daewoo racera na auto otpadu i sa njega skineš klimu. Druga opcija ti je ista samo je u pitanju opel astra. Kapiram da ugradnja ne bi bila problem jedino ne znam kako je pokrenuti, gde prikačiti remen???
|
|
|
|
Poslao: 23 Maj 2009 23:38
|
offline
- BIO
- Super građanin
- Pridružio: 12 Jun 2005
- Poruke: 1056
- Gde živiš: Beograd
|
Ja ga vidjah pod imenom Daewoo Nexia (racer je valjda limuzina koliko sam shvatio). Mada ni postavljac teme se nije detaljno izjasnio...
Zar se taj kais koji napaja klimu ne kaci, da se tako izrazim, paralelno sa klinastim kaisem? Sto bi znacilo da se samo drugacija remenica (nadam se da sam pogodio izraz) stavi koja prima oba kaisa.
Koliko se secam iz onog sto sam citao bilo je intervencija na limariji da bi mogle da prodju nove cevi, takodje bilo je problematicno upakovati sve to oko motora ili tako nesto. Pogotovo sto domaci jugo i kadet cini mi se nisu ni predvidjeni bili za klimu, pa je pitanje da li fizicki postoji dovoljno mesta...
|
|
|
|
Poslao: 24 Maj 2009 01:37
|
offline
- trojan
- Ugledni građanin
- Pridružio: 02 Mar 2008
- Poruke: 396
|
@BIO
americki jugo ima klimu?! ko ti je to rekao? gde si video?
moj cale ima jugica, 90-to god. namenjenog za americko trziste. od ostalih jugica, razlikuje se samo u instrument tabli. doduse, limarija i farba su kvalitetnije od ostalih jugica.
mislim da je izvodljivo ugraditi klimu juga. kompresor je velicine alternatora, toliko mesta moze da se nadje u jugicu. ima dosta mesta i u onoj kutiji gde je smesten grejac. a ima mesta i pored hladnjaka. sve ovo govorim, o ugradnji klime od nekog drugog automobila, sa otpada.
|
|
|
|
Poslao: 24 Maj 2009 02:48
|
offline
- BIO
- Super građanin
- Pridružio: 12 Jun 2005
- Poruke: 1056
- Gde živiš: Beograd
|
Rekao mi je stric koji zivi u americi i koji je probno vozio tog juga. Takodje mozes ako samo ukucas u wikipediu naci ces
Citat:By 1990, the GV, GVL and the 1100 cc engine and four-speed manual transmission were replaced by a 1300 cc OHC engine and five-speed manual transmission, and an optional Renault-designed three-speed automatic transmission, and also an optional Air Conditioner with holder for cooling 2 soft drink cans on 1990 Yugo GVX model was offered too. The standard model became the GV Plus.
|
|
|
|
|