EA je najavio novi nastavak Need For Speed serijala pod nazivom Rivals. Kao što je bio slučaj i sa ranijim verzijama, igrači će moći da se nađu u ulozi uličnih trkača ali i policije koja pokušava da ih uhvati.
Need For Speed: Rivals imaće novi mod za igranje pod nazivom AllDrive koji po njihovim rečima briše liniju između singleplayer i multiplayer igranja.
To znači da ukoliko igrate single player mod kod kuće, a vaš prijatelj na nekoj drugoj lokaciji čini to isto, ali je takođe i prijatelj sa vama preko igre, vaši svetovi će se spojiti pa ćete tako moći da naiđete na njega tokom vaše vožnje.
Rivals radi na novoj generaciji Frostbite 3 endžina koji je već predstavljen u demou za Battlefield 4. Novi endžin nudi još više realizma i poboljšane grafike što je primetno i u tizer trejleru za igru.
Need For Speed: Rivals razvija studio pod nazivom Ghost u saradnji sa Criterionom koji je bio zaslužan za Need For Speed: Most Wanted (2012) i Hot Pursuit igre kao i popularan Burnout serijal.
Igra obecava,al obecavala je i Most Wanted pa ispala katastrofa.Sa NFS-om se nikad ne zna,umeju da izbace vrh igru,al umeju i da izbace takvu glupost (undercover,pro street,most wanted '12)
Voleo bih da ova Rivals bude extra,no videcemo Po meni dobar nfs nije tesko napraviti,zna se sta se trazi,uradili su to jednom sa Underworld 2,ponovili su to sa Most Wantedom '05 Tako da mi i nije jasno zasto ne ponove istu stvar al onako kao sto su uradili,ne kao zadnji most wanted koji je toliko arkadan da stoji rame uz rame sa Mario Kart-om
To je verovatno zato sto izbacuju igru svake godine i imaju 2-3 studija koji uporedo rade po 2 igre. Umesto da u 2-3 godine izbace jednu igru, koja ce biti vrh, oni rade kako rade, tako da svaka cetvrta igra otprilike valja...
Proslogodisnji NFS sam upalio, igrao nekoliko minuta i obrisao...
Grafika zna da "oduva" često izgledom. Detalji na autu su realistični i odlično izgledaju. Minus ide učitavanju, tome što nema "hood" kamere.
Zamisao/priča i gameplay je više/manje solidan. Recimo da je zabavno igrati ali dosadi nakon određenog vremena jer je gameplay više/manje isti iz zadatka u zadatak.
Vozila i ima i nema u većem broju, zavisi koju stranu odaberete. Nema nikakve preterane izmene izgleda vozila.
Okačiću par SS-a iz igre prvom prilikom.
Dopuna: 17 Mar 2014 16:02
Dopuna: 18 Mar 2014 21:22
Kakav fail!
Programeri su vezali fiziku igre za FPS, tako da su igrači zaključani na 30 FPS-a. Na 30 FPS-a se često javljaju problemi sa lagovima, FPS opadanjima itd. Kada se primeni popravka koju su igrači našli, da forsira igru na 60 FPS-a, nema lagova ali igra radi usporeno i fizika je očajna. Ovo će se navodno popraviti uskoro. Tako da je sesija kod mene otprilike : sjajno sve radi na tečnih 30 FPS-a na ultra podešavanjima i onda se bez razloga javi opadanje FPS-a...
Treći minus je nemogućnost izmena kontrola za gamepad, ukoliko nemaš Xbox indentični gamepad ne možeš da igraš igru više/manje, usled kontrola. Takođe fale opcije za vsync i mnogo toga drugog.
Ne znam zašto se ovo dešava kod modernih igara ...
Ja problem sa kontrolama na gamepadu imam sa skoro svim igrama.Mnoge igre sam i batalio jer ne mogu da nikako da podesim gamepad a mrzi me preko tastature da igram trke.Ima da se skine neki program koji od svakog gamepada moze da simulira xbox360 gamepad ali ima da se podesava puno,mrzi me da provaljujem kako radi