Poslao: 31 Dec 2010 08:24
|
|
Postoji li kabal kojim mogu da priključim drugi hard disk na računar. Moram pregledati Hard disk ali računar na koji želim da ga spojim ne smijem otvarati jer je još uvijek pod garancijom i ima naljepnicu...Ako to može kakvi mi kablovi trebaju odnosno adapteri, kako li se to već zove....Mislim,postoji li nešto slično kao externi CD-Rom...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 31 Dec 2010 08:58
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Postoje adapreti koji prilagođavaju priključak hard diska na USB.
http://www.pakom.com/rotronic-usb-2-0-to-sata-ide-converter-10748-c305-view.htm
|
|
|
|
|
Poslao: 31 Dec 2010 10:10
|
offline
- bobby
- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Ma najveca glupost u svemu tome su te nalepnice.
Ako se covek zainati, to je oborivo na sudu samo tako.
PC je po svojoj konstrukciji konfigurabilna i modularna stvarcica, i ne postoji nalepnica koja te moze spreciti da ga konfigurises onako kako ti zelis.
Cak i bez garancije na celu konfiguraciju, garanciju na pojedinacne delove ti ne mogu uskratiti posto tu garanciju daje proizvodjac delova, a ne firma koja je sklapala racunar.
Na sudu je potrebno samo dokazati da si dovoljno strucan da obavis te modifikacije.
Ako se vodimo logikom te nalepnice, kupac prakticno ne sme ni sa softverske strane da menja bilo sta jer i time rusi prvobitnu konfiguraciju, sto bi prakticno bila nevidjena glupost.
Ne kazem da treba da me poslusas, pa da dovedes sebe u situaciju da mora da se raspravljas sa prodavcem. Samo iznosim moje uopsteno vidjenje te gluposti sa zapecacenim kucistima.
Tebi je svakako najlakse da taj HD ubacis u neko spoljnje USB kuciste, pa da tako preneses podatke.
|
|
|
|
|
Poslao: 11 Jan 2011 21:02
|
offline
- Pridružio: 12 Jun 2007
- Poruke: 77
- Gde živiš: BG
|
Mislim da je to zajebancija, drugar je nesto kombinovao ranije i nesto mu je bagovalo moj ti je savet uzmi externi HDD imas od 320gb za 6000 dinara
|
|
|
|
Poslao: 11 Jan 2011 21:05
|
offline
- bobby
- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
nenadc1 ::Mislim da je to zajebancija, drugar je nesto kombinovao ranije i nesto mu je bagovalo
Sta je zajebancija?
Sta je kombinovao?
Sta mu je bagovalo?
|
|
|
|
Poslao: 12 Jan 2011 14:36
|
offline
- vasiljevic
- Stručni saradnik
Hardware
- Pridružio: 09 Jan 2006
- Poruke: 1882
- Gde živiš: Beograd
|
@FarscapeFan:
Kod mene u firmi nabavljaju DELL kompjutere. Dakle, velika firma, sistemi sklopljeni kod njijh, garancija fabrička Dell za njih i NIJEDAN nema nazad naš dobar izum markicu. Otvori, proveri, izduvaj prašinu.... nema frke, važi garancija. Kako jedan Dell to može, a kod naših gde garancija važi za svaki deo koliko je fabrički dato mora da ima na sebi markicu? Da budemo iskreni, šta tu korisnik može da zaj... ? Svaki priključak je idiot proff, nema šanse da ga staviš na pogrešan način, nema šanse da nešto pogrešno odrdiš uz malo pažnje i minimum znanja i logike.
Znam da ima genija koji baš lepo znaju da urade stvari pogrešno, ali da se neko igra na ovakav način, to je previše. Lako se vidi kad je korisnik uradio nešto glupo što nije po pravilima, i to i stoji i u upustvima o garanciji svih sistema, važi do tačke kad se uradi nešto što nije po fabričkim pretpostavkama spajanja ili upotrebe. Do te tačke, važi fabrička garancija. Što to komplikujemo? Čak po novome, od prošle godine, prodavac nije taj preko koga ostvaruješ garanciju već je u pitanju generalni uvoznik i njihov servis. Po tome, čak i ta konfiguracija, koja ima datuu garanciju, mora da se odnese deo kod generalnog distributera. Striktno gledano, i to bi morao da uradi kupac, ne firma. Održavanje kompa je zmeđu ostalog i čišćenje dotičnog, i ja i ti znamo šta prašina zna da uradi. Ko to treba da radi? Da svaki mesec korisnik komp pod mišku i u servis, na čišćenje. To je izgleda posao servisa. Pitanje je ko plaća tu igrariju? Savestan korisnik ili oni ( a tu ne mislim na cenu same usluge, već ostatak bajke koja košta, gorivo ili taksi do njih, i nazad, vreme bez njega ....).
Bespotrebno pravljenje problema.
@Black Code:
Pitanje je zašto treba da se pregleda dotični disk? Neki problem u radu?
Razlog za pitanje je da možda ima neko drugo rešenje problema koje ne zahteva otvaranje kućišta i skidanje diska. Ako je sumnja u sam hard, dakle, u njegovu ispravnost tad je najbolje odraditi ono što verovatno jeste nepopularno ali je najjednostavnije i najsigurnije rešenje. Pošto je komp pod garancijom, njega odneti gde je kupljen na reklamaciju. Pa da ni reše probem ako je komp pod garancijom i sa markicom nazad.
|
|
|
|
Poslao: 12 Jan 2011 20:28
|
offline
- Pridružio: 06 Apr 2007
- Poruke: 360
|
Nisam bas najjasnije razumeo sve odgovore koje ste dali ! Covek pita za kabel kojim ce spojiti hard iz jednog kompa sa drugim da bi uradio sta vec hoce . Za takav kabel nisam cuo , hard mora da se izvadi pa onda mozes sta hoces ili eksterni pa prebaci podatke i opet sa problematicnim radi sta hoces ( nediras kuciste ) . Otisli ste nasiroko i sa nalepnicama i sa savetima . Kabel ne postoji , hard moras da izvadis ili u servis ili kako vasiljevic i boby kazu iznesi problem zbog cega treba pregled , sta baguje i zajebava . Pozdrav !
|
|
|
|
|