Poslao: 21 Feb 2013 23:06
|
offline
- Pridružio: 09 Jan 2012
- Poruke: 60
|
Imam problem sa internetom tj sa konekcijom kada pokrenem neki download blokira mi pretrazivac i u donjem desnom uglu network ikonica pojavljuje se zuti trougao sa uzvicnikom a kad klinem na nju onda mi pise no internet access to traje nekoliko sekundi mozda i minuta pa prestane .Dali je neko imao slican problem ili mozda zna kako da ga resim?
Probao sam da instaliram i drugi windows i ne pomaze.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 21 Feb 2013 23:14
|
offline
- Pridružio: 09 Jan 2012
- Poruke: 60
|
Pocelo je pre od prilike dve nedelje ali ja na to nisam obracao paznju jer se desavalo jednom u toku dana ali sad je postalo nepodnosljivo.Da probao sa sa mozilom sa operom i sve je isto.
Cak sam ina ruteru promenio port .
|
|
|
|
Poslao: 21 Feb 2013 23:19
|
offline
- TwinHeadedEagle
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 09 Avg 2011
- Poruke: 15879
- Gde živiš: Beograd
|
Skini MiniToolBox na Desktop;
Pokreni ga dvoklikom, strikliraj sve ponudjene stavke i klikni na Go;
Nakon sto aplikacija zavrsi rad, izbacice izvestaj u Notepad-u; taj izvestaj okaci u sledecoj poruci da pogledamo.
|
|
|
|
|
Poslao: 21 Feb 2013 23:59
|
offline
- code381
- Građanin
- Pridružio: 27 Jul 2012
- Poruke: 196
- Gde živiš: Serbia
|
Ja sam imao slicne probleme na Open ADSL-u sa ruterom HG530. U poslednjih godinu dana sam imao 2 ili 3 perioda koja su trajala po desetak dana a tacan uzrok ne znam sta je bio, samo se odjednom izgubi konekcija i pojavi se zuti trougao na Network ikonici. U tom periodu jedino resenje mi je bilo da Disable/Enable LAN-a ili vadjenje i ponovno ubadanje mreznog kabla u port na ruteru ili na kompjuteru. Ovo ti je vise odgovor za ovaj tvoj post
A koje DNS servere koristis?
|
|
|
|
|
Poslao: 22 Feb 2013 14:16
|
offline
- code381
- Građanin
- Pridružio: 27 Jul 2012
- Poruke: 196
- Gde živiš: Serbia
|
Danijel 2811 ::Kako to da proverim?
Ja sam proverio, pise ti u MiniToolBox izvestaju, koristis Telekomove DNS servere i male su sanse da oni zezaju, ja sam koristio OpenDNS i NortonDNS pa je opet zezalo nego je najverovatnije to da ruter zeza (do operativnog sistema nije sigurno i nema potrebe za reinstalacijom istog).
Ili ruter ili mrezna kartica, Telekom kao ISP radi svoj posao besprekorno. Kada "pukne" veza onda ne mogu da udjem u podesavanja rutera (192.168.1.1) pa je problem negde od LAN porta mrezne karte do LAN porta rutera. A i da se ne lazemo ipak Huawei nije Cisco.
|
|
|
|
Poslao: 22 Feb 2013 18:50
|
offline
- Pridružio: 09 Jan 2012
- Poruke: 60
|
Napisano: 22 Feb 2013 16:33
Evo za sada radi dobro videcemo.
Dopuna: 22 Feb 2013 18:50
Ja sam imao slicne probleme na Open ADSL-u sa ruterom HG530. U poslednjih godinu dana sam imao 2 ili 3 perioda koja su trajala po desetak dana a tacan uzrok ne znam sta je bio, samo se odjednom izgubi konekcija i pojavi se zuti trougao na Network ikonici. U tom periodu jedino resenje mi je bilo da Disable/Enable LAN-a ili vadjenje i ponovno ubadanje mreznog kabla u port na ruteru ili na kompjuteru.
Ponovo me zeza ,hteo sam da pitam kako si resio gore naveden problem ili se on sam po sebi resio?
|
|
|
|
Poslao: 22 Feb 2013 19:03
|
offline
- code381
- Građanin
- Pridružio: 27 Jul 2012
- Poruke: 196
- Gde živiš: Serbia
|
Danijel 2811 ::Ponovo me zeza ,hteo sam da pitam kako si resio gore naveden problem ili se on sam po sebi resio?
Samo od sebe, ne znam sta je bio problem, ja sumnjam da ruter baguje.
Kada se prekidala konekcija uradim Disable pa Enable na "Local Area Connection" da bi ponovo imao internet i tada proradi ili vadjenjem kabla iz porta rutera ili kompjutera i ponovnog ubadanja.
Do samog ISP-ja nije, posto je kvalitet interneta odlican + imam dobre parametre ADSL signala pa jedino sto moze da zeza je sama oprema.
|
|
|
|