Šef kompanije "Epl" (Apple) Stiv Džobs je nedavno najavio nov, spektakularan projekat iCar, proizvodnju kompaktnog, malolitražnog automobila za koji stručnjaci pretpostavljaju da će pre svega osvojiti mlade, baš kao što se dogodilo s prethodnim, kultnim proizvodima ove korporacije iPod-om i iPhon-om.
Budući automobil je po ugledu na te proizvode dobio i ime, piše "Politika".
U izboru partnera za realizaciju projekta, koji treba da otvori potpuno novu etapu primene najnaprednijih digitalnih tehnologija u automobilskoj industriji, "Epl" se odlučio za nemački gigantski koncern "Folksvagen" (Voklswagen).
Podrazumeva se da novi automobil treba da integriše dve dizajnerske linije, tako da će najnaprednija tehnološka i inženjerska rešenja "Folksvagena" biti "nafilovana" vrhunskim digitalnim rešenjima korporacije "Epl".
Šta će to praktično značiti može samo da se naslućuje, ali čak ni eksperti nisu spremni da iznose preuranjene zaključke.
Saradnja "Epla" i automobilske industrije, naravno, nije spektakularna novost. Ova korporacija je ranije zaključila ugovore s nizom proizvodjača automobila, na primer kompanijom "BMW", integrišući u njihove modele sopstvene proizvode.
Zvanično nije potvrdjeno, ali se u automobilskim krugovima šuška da je "Epl" počeo saradnju i sa "Mercedes-Bencom" (Mercedes-Benz), zbog konstrukcije principijelno potpuno novog sistema navigacije na komandnoj tabli automobila.
Fascinantne mogućnosti digitalne elektronike očigledno su definitivno okrenule novu stranicu u razvoju automobilske industrije, čiji će proizvodi, kako stvari sada stoje, već u bliskoj budućnosti ličiti na maštarska predvidjanja pisaca naučne fantastike ili autora futurističkih strip-serijala.
Izvor: http://www.mtsmondo.com/lifestyle/vesti/text.php?vest=77530
|