Poslao: 30 Jul 2010 03:40
|
offline
- IvanMitic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 21
|
LJudi molim vas pomozite mi, poceo sam da ludim, nedavno sam se prikljucio na net preko wireless-a, administrator je ninet, i od kad sam se prikljucio ni jednom nisam imao konekciju duzu od desetak minuta.....ponekad mi se iskljucuje na svakih 2,3 minuta a ponekad na svakih desetak minuta, sve bude u redu i od jednom pukne veza......da li mozda znate sta je u pitanju???
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
|
Poslao: 30 Jul 2010 10:03
|
offline
- drummer
- Moderator foruma
- Pridružio: 05 Okt 2005
- Poruke: 3005
- Gde živiš: Valjevo
|
U principu, paušalne izjave tipa "loš provajder, loša oprema, nemoj kod njih najgori su" i sl. nikome nisu dobro donele. Zašto unapred nekoga ocrniti, šta ako je takav problem samo u ovom konkretnom slučaju i greška je na strani korisnika? Dakle, poslušaj savet koji ti je dao @goran9888. Ukoliko ustanoviš da uzrok problema nije na tvojoj strani, onda kontaktiraš provajdera i zatražiš proveru i rešenje problema sa njihove strane. Ukoliko ti njihova tehnička podrška ne izađe u susret, ukoliko budu nekorektni, neposlovni i nekulturni, onda imaš dovoljno razloga da ih napustiš i prekineš saradnju sa njima. Čak i ako te ugovor obavezuje i ne dozvoljava da prekineš saradnju sa njima bez plaćanja određene nadoknade, imaš pravo (po tom istom ugovoru) da se obratiš nadležnim inspekcijskim službama i prijaviš slučaj. Mada, ako je problem do provajdera i ako im je poslovna politika iole korektna (a danas je to neophodno zbog postojanja velike i jake konkurencije) mislim da i njima nije interes da imaju nezadovoljnog korisnika (čiji broj se povećava neslućenom brzinom), jer negativna reklamna kampanja (ono sa početka - "loš provajder, loša oprema...") na izuzetno precizan način definiše buduće poslovanje firme i vreme njenog postojanja.
|
|
|
|
Poslao: 30 Jul 2010 14:10
|
offline
- IvanMitic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 21
|
Scanirao sam kompjuter Avastomi prizao mi je nekoliko malware koji su premesteni u onaj chest ili kako se vec kaze....ja zivim u selu i postoji vise korisnika koji su prikljuceni kod ovog administratora medjutim ovaj problem je samo kod mene i moje drugarice....Misilm da je i ranije bilo kod mog druga koji je promenio administratora ali kada se taj isti uredjaj koji je bio kod njega postavili na drugoj kuci sve je bilo u redu....Meni je brzina dovoljna i sve to, ali nikada nisam siguran koliko ce mi trajati konekcija i to me uzasno nervira jer za jednu pesmu na youtube moram sto puta iznova cekam da se napuni do kraja jer me uvek izbaci...
|
|
|
|
Poslao: 30 Jul 2010 14:12
|
offline
- Recoba20
- Stručni saradnik
Umrežavanje
- Pridružio: 19 Apr 2003
- Poruke: 2711
- Gde živiš: Beograd
|
1. Koju WiFi opremu imas?
2. Da li si su ti opremu oni prodali, ili si je sam kupio?
|
|
|
|
Poslao: 30 Jul 2010 14:29
|
offline
- IvanMitic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 21
|
Napisano: 30 Jul 2010 14:18
Ja sse ne razumem u to bas nesto previse..ako mislis na to imam TP-link wireless G PCI Adapter TTL-WN350GD
Opremu su mi oni prodali jer kada sam se prikljucio nisam ni znao da mogu kupiti sam...
Dopuna: 30 Jul 2010 14:29
Recoba 20 jel si na to misli pod WIFi opremu?
|
|
|
|
|
|
|