|
Poslao: 19 Jul 2006 05:54
|
offline
- Pridružio: 04 Apr 2006
- Poruke: 306
|
Da li se bavis arhitekturom ili je ovo samo malo vezbanje? Moje misljenje je da bi trebao boje da promenis, izgleda tmurno, depresivno. Zidovi su u boji cementa, sto i nije dobro, plocice bez-braon, nikako ne idu sa ovim, namestaj u istoj boji. Ukljuci osvetljenje, da se vide i senke, a time ces videti da ove kombinacije boja i nisu bas najsrecnije. Inace ideja za glavni hol je dobra, svidja mi se ideja za platoe.
|
|
|
|
Poslao: 19 Jul 2006 07:01
|
offline
- MoscowBeast
- Nepopravljivi optimista
- Civil Works Team Leader @ IKEA Centres Russia
- Pridružio: 22 Jun 2005
- Poruke: 7912
- Gde živiš: Moskva, Rusija
|
Za modeliranje lobija je ovo ok. Materijalizacija je nesto sto mora da se radi uz konsultacije sa arhitektama, ako zelis iole profesionalniji rezultat. Pitaj bilo kog arhitektu i prvo sto ce da ti kaze je - nabavi bolje teksture. Na par mesta se vidi da je tekstura zida mnogo manja od povrsine zida i vidi se ponavljanje nekih tacaka.
Nisam strucan za modeliranje, al vidjam arhitektonske modele enterijera i eksterijera svaki dan... Dobro si krenuo, samo nemoj sve sam, uzmi literaturu, poseti neke forume i sajtove o modeliranju, imas talenta, iskoristi ga. Modeliranje u arhitekturi je vrlo unosan posao (bar ovde).
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Jul 2006 10:19
|
offline
- Stane
- Legendarni građanin
- Pridružio: 13 Jan 2004
- Poruke: 3590
- Gde živiš: Niš
|
Ok ovako modeli su ok ali materijali/texture i render moraju da se odrade bolje. Prvo i osnovno ukljuci senke. Nisam siguran sta pokusavas da izvedes ali kad pravis arhitektonske rendere enterijera dobro bi bilo da postavis kameru na visinu na kojoj bi bile oci coveka posmatraca, dakle na nekih recimo 1.6 ili 1.7 metara. Ovako mi se cini da ti malko lebdi pa se dobija utisak kucice za lutke. Sledeca bitna stvar je sirina vidnog ugla koja treba da bude od 45 do 60 stepeni.
Treca stvar koju treba da namestis je realno svetlo. Nisam siguran koji alat koristis ali mislim da svi aktuelni paketi podrzavaju radiosity u nekom obliku. Potrazi neki tutorijal za to. Radiosity daje najrealniji proracun prostiranja svetlosti po objektima i pravi odlicne rezultate cak i na objetima totalno bez tekstura. Posle toga mozes lagano da uklopis boje i realnije materijale.
|
|
|
|
Poslao: 19 Jul 2006 12:07
|
offline
- Vertices
- Ugledni građanin
- Pridružio: 10 Dec 2005
- Poruke: 355
|
Sve to sto ste mi rekli ja znam...
Ali pola toga ne znam da uradim...
Moram da ucim...
A za ovo sta gledate tek je 1 faza...
I radio sam od 11.00-05.30
18.30 sati...
Ove texture me najvise nerviraju jer njih bas ne znam da odradim...
Uradio sam animaciju ali zauzima 16 MB, a sa mojih 56 kbps ne mogu d aokacim...
|
|
|
|
Poslao: 19 Jul 2006 12:30
|
offline
- Stane
- Legendarni građanin
- Pridružio: 13 Jan 2004
- Poruke: 3590
- Gde živiš: Niš
|
Ma samo lagano, kao vežba ovo je super. Jedino se kroz eksperimentisanje napreduje.
|
|
|
|
|
|
Poslao: 12 Sep 2006 17:58
|
offline
- hacker_PeTkO
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 05 Sep 2006
- Poruke: 29
- Gde živiš: Area 51
|
Da li bi mogao da mi das link za taj tut. Hteo bih i ja da probam da napravim takvo nesto pa malo da takmicimo koje je bolje.Ja radim u 3d max-u nekih dva meseca tako da imam neko predznanje.
|
|
|
|