animirani vicevi

1

animirani vicevi

offline
  • Pridružio: 08 Jun 2007
  • Poruke: 11
  • Gde živiš: Beograd

Pozdrav od novog tipa na ovom forumu.
Ja sam radio na Filmu Noir (koji je ovde kod nas radjen), ko nezna evo linka za trailer.
Trenutno su razvoju animirani vicevi tacnije serija "Kais crtaci" pa evo nekih primera:
isus
tegla krastavca
zanimaju me misljenja, sugestije,ideje, saveti... pisite!

ps. za one koje vole animaciju evo i nekih kratkih animacija za mobilne:
fora01
fora02
fora03



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 16 Mar 2007
  • Poruke: 51
  • Gde živiš: Novi Sad

uvek mi je dobro da vidim domacu scenu i sve mane i vrline

meni je isus skroz dobar....



offline
  • Gman  Male
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 20 Jul 2007
  • Poruke: 4

Brate Isus ti je najbolji ! Smile

offline
  • Pridružio: 08 Jun 2007
  • Poruke: 11
  • Gde živiš: Beograd

OOO fala fala.... zaboravio sam da sam i postavio ovu temu ovde...
No, uskoro cu baciti na net novi vic sa zekom, mravom i slonom. Mislim da mi je za ovih 5 godina to najbolji rad. Uskoro... very soon.
ps. bice bolji od Isusa

A uz malo srece mozda i krene na nekoj TV serial Smile
Jel bi neko nesto dodao? Ima li zamerki? Doduse Isus je test, ovaj vic sa Zecom je pravi pilot, al opet... kazite!

offline
  • Pridružio: 16 Mar 2007
  • Poruke: 51
  • Gde živiš: Novi Sad

muzika me je odusevila ....
frula , gitra i dobra melodija

- nesvidja mi se pokret kamere u krastavcima i sto ste (si)
animaciju karaktera zguzvao za circa 20 sec
-nevolim ink and paint (LICNI STAV)
- i bode mi oci nesinhronizacija poklopca koji se rotira i zvuka istog...
-dinamika se povremeno gubi
-i cini mi se da ste previse pojednostavili karaktere

offline
  • Pridružio: 08 Jun 2007
  • Poruke: 11
  • Gde živiš: Beograd

Konacno nesto konkretnije ! Tnx pirates021...

Evo jedne tajnice: lopov iz isusa i pandur su isti karakter. Ceo "crtac" sa pandurom je uradjen i izrenderovan za dan i po. Sto se tice ink i painta - ja obozavam taj nacin i dalje planiram da nastavim samo u tom fazonu (videces sledeci vic - oci naglasenije, mnogo veci kontrast...). Meni i dalje solid boja sa linijom okolo neprevazidjeno... Licno sa Isusom upravo zato nisam zadovoljan jer nije mi izgledao uverljivo... Lopov mi isuvise deluje ko vestacka lutka a mrzim takav izgled 3D-a.Al ko sto si rekao - to je licni stav... Inace meni pokret kamere je ok jer upravo sam ga tako zamisljao a poklopac znam da sam usrao (cisto moja greska jer sam uradio animaciju i izrendo pa tek onda stavio zvuk) ali uopste se neuzbudjujem jer ova dva rada su posluzila svrsi - malo dok sam video organizovanje, uskladjivanje, brzina i sve to kako moze da se sklopi. And by the way svi buduci vicevi ce biti zaokruzeni na dva minuta trajanja ( znaci nece se desavati da neki traje 20 sec kao pandur)

I eto... jedno je sigurno - idemo ka boljem i organizovanijem. Ovo je samo skroman pocetak...
tnx jos jednom

Dopuna: 01 Avg 2007 9:08

A evo i tog novog crtaća sa kojim sam pretio... Kavgadžije

Komentare molim.......

offline
  • Pridružio: 16 Mar 2007
  • Poruke: 51
  • Gde živiš: Novi Sad

Lepo napredujete...

sve pohvale generalno...
ima propusta u animaciji , pokusajte sa skriptama za sekundarne pokrete
usi rep stomak.... jako skripi ustajanje , trebalo bi da karakteri koriste i ruke za tu radnju...
i da se sad ne raspisujem kao ovi na es-u

kadar kad zeka izlazi iz kafane po drugi put je totalno odsustvo mase


svidja mi se model zeke sem dela oko njuske , ne znam zasto
koristite animirane texture za oci umesto 3d ociju , zasto
izbegavate texturisanje karaktera, pogledaj npr zekinu ruku kada vadi
oruzije...

kadriranje je pravilno mada nisam bas strucnjak za to
ali mi se dopada...

ziveli i jos jednom muzika je skroz...

offline
  • Pridružio: 08 Jun 2007
  • Poruke: 11
  • Gde živiš: Beograd

Yup, zeka mi je slaba tacka.... oci koristimo jer sa njima mogu da radim sta hocu i lakse je zbog drugih likova (nepravim ponovo ispocetka, nemam blend shapove). Na isti nacin su i usta i obrve... No, manje vise oko modelovanja - animacija je ono sto bih zeleo da sve vise i vise napredujemo. Polako... kvalitet dolazi vremenom. Meni je ipak najvaznije da se prica lepo isprica a kad dodje vreme prepusticu animaciju boljima od mene..... za sad ih nema mnogo nazalost. Inace ova serija je predvidjena da se strasno brzo radi i u skladu sa time moram tako i da razvijam - nemozemo sebi da dopustimo bas sve sto zelimo. A muzika je ok. Ipak muzicki najbolje je obradjen "Čardak ni na nebu ni na zemlji" al on još nije objavljen....

offline
  • Pridružio: 16 Mar 2007
  • Poruke: 51
  • Gde živiš: Novi Sad

ja sam kontao da si ti radio modele a ne animaciju....
mislim da bi trebalo da se vise oslanjas na 3d mada i ovako je dobar trip..



i plz reci sta je to strasno brzo... koliko izbacujes dnevno ako je ovakvog kvaliteta...

offline
  • Pridružio: 08 Jun 2007
  • Poruke: 11
  • Gde živiš: Beograd

Pa tesko je reci precizno jer neki vic moze da bude samo dijalog sto se izbaci za 1 dan a opet neki kao Kavgadzije za dve do cetiri nedelje... Inace paralelno se radi vise tako po jednom vicu treba vise vremena ali u proseku vic na dva dana! Neznam kolko znas o ovom poslu ali mnogim mojim kolegama ovo zvuci neizvodljivo i nemoguce.... Al tako mora biti jer ako ce na TV biti vic dnevno ( il ajde radnim danima), sa 100 komada oni ce biti zakrpljeni nekih 4 meseca. Nemoze da se dopusi da oni cekaju , lupam, 2 godine na seriju, mora da ide brzo! Al nebrini kroz ovo ja vec razvijam nesto sledece gde cu biti mnooooogo stroziji. Zato sam recimo na Film Noiru potrosio 3 i po godine zivota - za 100 minuta gde neko moze da kaze "pih....". Zvuci odvratno zar ne?

Inace - ja sam radio modele i animaciju. Pozadine sam manje vise delio sa drugima. Ja sam montirao, kompozitovao (ne muziku nego kadrove) cak sam i dao glas za papagaja jer niko drugi nije mogao odgovarajuci (inace nije obradjen u kompu - to sam ja ^^). A muziku obavezno prisustvujem i radim sa drugima jer mi je muzicka podloga jedna od bitnijih faktora! Desava se da i nekad dobijem iseckanu muziku (skoro i u taktovima) i onda je sklopim da bi kasnije tacno znali kad sta treba... No da nebi ispalo pogresno da sve radi jedan lik... vremenom cu se ja petljati sve manje i manje - kad ljudi udju u fazon i ja steknem poverenje onda cu i prepustiti... Meni je cilj prica i kontrola produkcije. Evo recimo na primer za Pandura pozadinu nisam pipnuo, takodje je i za lika. Animaciju jesam al tamo ni nema neke animacije jel tako?

Inace 3D il 2D - sve jedno je - problemi su isti, samo je u pitanju alat (dal je obican šavciger ili onaj sa baterijom i motorcicem...)

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1098 korisnika na forumu :: 30 registrovanih, 3 sakrivenih i 1065 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 8u47, ArmyBoss, Avalon015, banebeograd, Dimitrije Paunovic, doktor1964, dzoni19, Georgius, goxin, HogarStrashni, hyla, Istman, mikki jons, milenko crazy north, Milos ZA, MilosKop, moldway, nuke92, opt1, pein, Povratak1912, Reddot, repac, Tvrtko I, vaso1, wolverined4, Wrangler, zixmix, |_MeD_|, šumar bk2