Lunar Conflict (space shooter WIP)

Lunar Conflict (space shooter WIP)

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2011
  • Poruke: 297

Da ne bih spamovao temu "Jeste li za malo takmicenje?" otvorio sam ovde novu.
Naravno ako nije nesto protiv pravila foruma?

Zeleo bih da nastavim da radim na igri pa me interesuje da li ima zainteresovanih ljudi da mi pomognu?
Zanimaju me vase ideje, odnosno sta bi ste vi hteli da se nadje u igri. Razume se ne mora da bude i orginalno, mislim ako ste uocili nesto interesantno u nekoj drugoj/slicnoj igri.
Ako neko zna da smislja koncept/pricu, pravi animacije, texture, obradjuje/pravi audio materijale, ima neke ideje i slicno... pa bih ja video sta mogu od toga da izvedem.
Sigurno bi bilo vredno iskustvo, pogotovu za mene posto nikad nisam radio u nekom timu, a znaci imati nesto iza sebe uradjeno ako kasnije bude neke prilike za posao pa mozete da pokazete na cemu ste sve radili.
Pored programiranja, ja znam neke osnovne stvari za pravljenje asset-a u Photoshop-u i 3Ds max-u tako da mogu lako da komuniciram i radim sa nekim ako bude radio na ovome.

Trenutno sam rasturio kod i radim dosta ispravki da bi bilo lakse za odrzavanje i razvoj pre nego nastavim dalje, pa cu ako bude zainteresovanih i za programiranje podeliti kod i objasniti sta je sve neophodno za postavku projekta.

Ja cu polako nastaviti sam da radim, pa kad bude nekih zanimljivih stvari postavljacu moj progres sa igrom ovde pa je mozete preuzeti, igrati i kritikovati... ako nista drugo.



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • drejk 
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 31 Mar 2005
  • Poruke: 448
  • Gde živiš: Novi Beograd

Nazalost nisam vican programiranju (bar ne na tom nivou i u tom jeziku) ali srdacno pozdravljam ideju.

Nadam se da ce se ljudi javiti i ovom prilikom ih pozivam da ne bude samo jedan u nizu pokusaja za open source saradnju...

Ja bi npr cim pre voleo da vidim neki vid multiplayera Smile pa mozda ako Peca bude bio voljan da "sponzorise" i npr. inkorporira igru na Mycitizju jer znam da je ranije bilo slicnih ideja za unapredjenje Smile

Pozdrav i ako kako mogu pomoci tu sam..

Drejk



offline
  • Pridružio: 19 Maj 2011
  • Poruke: 297

Prvo da razjasnim jos jednu stvar.
Do sada imam dosta radjenih projekata koje nikad nisam zavrsio i trebalo mi je dosta vremena da shvatim da ne treba biti previse ambiciozan i zato zelim da radim na necemu prostijem gde su realne sanse da to i zavrsim u neko relativnoim kratkom vremenskom roku (par meseci).
Ali to znaci da na nekim stvarima moram praviti i kompromise, kao na primer "multiplejer" sto si spomenuo. Prvo, nemam uslove da bih testirao takve stvari a drugo morao bih da provedem dosta vremena istrazivajuci i uceci u vezi toga, a vec imam preko glave drugih stvari sa kojima moram da se izborim.
Moras shvatiti da to nije nesto jednostavno sto moze za par dana da se skrpi a da bude funkcionalno kako treba.
Drugo, ne treba niko nista da sponzorise, ovaj projekat treba da bude samo edukativne prirode zarad neko iskustva.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

Kreni od recimo nivoa, to je osnova u ovakvim igrama, zar ne ?
Radiš po malo animacije, razmišljaš o različitim neprijateljima, praviš beleške i onda kada imaš vremena to realizuješ. Možda je pak ovo drugačiji vid igre gde neće biti nivoa već talasi i talasi nasumičnih neprijatelja sa sve težim napadima ? itd. ruke su ti slobodne i možeš sve što poželiš da napraviš od igre.

Obavezno razmisli o nekom sistemu nadogradnje glavnog broda, to će držati igrače dosta dugo jer imaju želju da otvore sve mogućnosti.

Generalno mislim da trebaš krenuti od neke osnovne strukture, kada to uradiš, lako se ispolira sve ostalo Smile

Kada je originalnost u pitanju, trebaš da smisliš nešto što ranije nije viđeno ili preurediš već postojeći sistem toliko da se oseća sveže a pritom privlači igrača i jeste zanimljiv, sve to skupa čini igru fenomenalnom, mada iskreno oni efekti su mene već privukli dosta tako da bih zaista želeo dublji gameplay ovde da upotpuni doživljaj.

Svakako, kao što rekoh, obavezno razmisli o tome da širiš ovu igru jer ima ogroman potencijal.
Imao sam popriličan broj ideja inače, jutros, međutim sada nisam u stanju da se posvetim tome (žurka neka danas itd Smile )
Ziveli

offline
  • Pridružio: 19 Maj 2011
  • Poruke: 297

Mislim da bih pravio sa vise nivoa, gde bih u medju-nivoima mozda moglo da se kupuju/nadogradjuju neke stvari, ali bih ostavio "talase" protivnika.
Znaci iz prva bih podelio igru na njene komponente da bih otprilike video sliku sta mi sve treba, recimo grubo:
1. Player
1.a Brod
- da se menja model/izgled nakon upgrejda ?
...
1.b Oruzija
- mogucnost menjanja trenutno aktivnog oruzija
- uvek ima neki default gun sa beskonacno municije
- svako ima svoj fire-rate, brzinu projektila, ograniceno vremenom, brojem ili neki mix?
- sa sirim/uzim kolizionim volumenom
- da idu i dijagonalno
- specijalna oruzija, recimo da imaju polja "atrakcije" (privlace protivnike pre explozije kao u Borderlands-u granate recimo)
...

1.c Stit
- ima vise vrsta stitova, recimo moze da deflektuje neku municiju koju ispaljuju protivnici
...

2. Protivnici
- vise vrsta protivnika
- imaju razlicita oruzija
- kamikaze ?
- kraljice
- staticni topovi na nekim nosacima brodova ?
...
3. Statusi
- kako treba da izgleda i gde da se postavi status energije stita/health-a
- isto i za protivnike ?
...
4. Pickup-i
...

Kad vidim ovo, onda sve to treba da pribelezim i da razmislim dobro kako da izbalansiram da bude normalno i igrivo, onda da se urade/skinu modeli da bi se napravile animacije, razliciti zvukovi, efekti, implementirati ponasanja u kodu...
Od modela sto sam koristio do sada sam skinuo "free" sa net-a pa obradio u max-u, jednino sto sam ja pravio su pickup-i, a odradio sam ih kako sam ih uradio posto ne znam bolje.

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12403

Sem ako baš želiš, mislim da je dinamično pomeranje neprijatelja veliki posao, zbog bagova koji se mogu desiti i zbog vremena koje ti treba da osmisliš perfektan sistem i implementiraš ga.
Zašto recimo ne implementiraš statične nivoe, dakle već unapred se zna šta se dešava u tom nivou i pustiš ih igraču redom ? Mislim da ti je to dosta lakše a imaš punu kontrolu nad onim što će se desiti i jedina dinamična stvar na ekranu je igrač.

Upgrade sistem - više gledaj kao nešto što će igrača držati da nastavi da igra a vizuelan promena pri nadogradnji je svakako poželjna, jer igrač ima odličan utisak da se nešto menja i konstantnu želju da otkrije šta je sledeći upgrade.
Upgrade može biti šve, od štitova, različitih oružja (Single, double, triple, quad), pa recimo različita oružja, bustovi itd.
Što se tiče kontrolisanja bursta municije, mislim da je (ako pratiš statičnu putanju nivoa) bolje da to isprogramiraš unapred takođe uz sam nivo ako treba a igrač može biti jedna promenljiva koja kontroliše burst npr.

Toliko za sada od mene, mogu takođe da doprinesem oko priče kada dođeš do tog dela i naravno drugim idejama Smile
Ziveli

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 740 korisnika na forumu :: 1 registrovan, 0 sakrivenih i 739 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: kybonacci