Ok,here is the deal. Dugo vremena vec "programiram",nista ozbiljno,vise iz hobija. Radio sam neke igrice jako kompleksne u C# sa XNA frameworkom.
Kako sam presao na Linux skoro,zelim da pravim igrice koje mogu na njemu da se igraju.
E,sad. Sta god da sam citao o pocetku pravljenja igara za linux,sve me je teralo u pravcu SDL-a. I uzeo sam da se igram sa njime,napravio neki mali i jednostavan game engine sa njime u C++. Ali,ne svidja mi se bas. Tj,bar koliko sam ja (slabo) upucen u to,on ne moze ni da uvecava/smanjuje slike koje crta,ni da ih rotira. A bez toga nema nista od igre....kako najvise volim da pravim efekte (dim,oblake,kisu itd...) a on nema te mogucnosti,odustao sam. Onda sam saznao da ima neki dodatak SDLgfx,ali njega kad sam pokrenuo izbacio mi je pun terminal gresaka jer koristim 64bit linux.
Tako da sam odlucio da pocnem da se bakcem sa OpenGL-om. 3D me ne interesuje. Zelim samo 2D da radim. Problem je,sto kada kucam na googleu "OpenGL 2D Tutorials" izlaze neke stvari koje i bas ne odgovaraju onome sto trazim. Treba mi neka serija tutorijala koja pocinje od osnova,ne previse opsirno i onda ide dalje. Da li je neko u mogucnosti da mi predlozi neki sajt/PDF knjigu (a da nije na 10000) strana o tome?
|