RAZOČARANJE KOJE SE UREDNO I SKUPO PLAĆA???
Sklopio sam ugovor sa Orionom za pružanje interneta i fiksne telefonije u toku 2011. godine, najpre nisam imao po nekoliko dana, ali i u toku dana po nekoliko sati interneta ili telefonske veze, na moju intervenciju tri puta sam menjao kod njih ruter, navodno on nije u redu. Na KO ZN VEĆ KOJU REKLAMACIJU ugradili su mi usmerenu antenu naravno sa novim dvogodišnjim ugovorom, koju su oni montirali, ali mi od tad 28.08.2012. godine ne radi fiksni telefon, internet je radio nešto bolje.
Nakon isteka te dve godine i više intervencija da mi telefon ne radi, sa upozorenjem da to mogu proveriti kroz njihov pregled saobraćaja, nije mi otklonjen nedostatak, iako sam sve račune za oba paketa uredno izmirivao, kao da imam i koristim telefon.
Kad je prekipelo 25.12.2014. godine (nakon isteka ugovorenog roka) otkazujem ugovor sa 31.12.2014. godine, ali sa ORIONOM tek počinju muke.
Oni moj otkaz zavode tek 08.01.2015. godine i taj dan zavode kao datum otkaza i traže da platim račun još za mesec dana iako nikave usluge, pa ni internet ne koristim od 25.12.2014. godine i traže da razdužim svu opremu, što ja činim 15.01.2015. godine.Tako da me sada duže sa računom i za januar, jer je navodni njihov otkazni rok 30 dana, iako ne pružaju nikakvu uslugu još od decembra. Očigledno je da njihov nemar i nemogućnost da primljeni otkaz zavedu na vreme i to što nisu došli da demontiraju opremu, traže od mene da ja to platim.
Naravno da su glatko odbili zahtev da mi izvrše povraćaj novca na ime ugovorenih, a nepruženih usluga fiksne telefonije i trajanju od skoro dve ipo godine. Pride, naveli su da će vraćenu opremu poslati na proveru ispravnosti o mom trošku, pa ako "utvrde" da je neispravna i to će mi dodatno tražiti da platim, po njihovom tumačenju, iako takva mogućnost ne stoji u ugovoru niti tzv. njihovim "opštim uslovima".Odbili su da preuzmu i izvrše proveru ispravnosti opreme na licu mesta kod mene.
A da ne pominjem to što su u jednom periodu izdavali, a potom prestali da šalju račune i ja nisam dobio račun i nisam ga blagovremeno platio, onda su me svakodnevno zvali, po meni, neki "reketaši" kojima su oni ustupili potraživanje bez moje saglasnosti, sa kojima sam odbijao razgovore, a po odlasku u njihovu poslovnicu, kratko su mi saopštili da oni više nemaju obavezu da mi šalju račune,jer me o tome nisu ni obavestili već da isti mogu preuzeti na njihovom sajtu i da to sve piše na sajtu, što nisam ni gledao niti proveravao.I niz drugih šikaniranja i nervoze, koje sam kao lojalni građanin, naravno uredno plaćao i ne znam šta će još da mi traže da platim.
Tako dragi moji sugrađani ŠTO DALJE PRSTE OD ORIONA. Razočaranje je previše blaga reč, a uz to dobro pripremite svoj novčanik da platite razlaz sa njima.
|