Poslao: 26 Nov 2013 12:09
|
offline
- Darian Pudic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 24 Jan 2012
- Poruke: 19
|
Pozdrav! Imam Samsung Galaxy S2 i do danas sam koristio Gingerbread. Povezao sam telefon sa PC-em preko Kies-a i odradio update na 4.1.2 Jelly Bean. Kada sam ukljucio telefon, ispostavilo se da je SIM kartica zakljucana, nije mi jasno kako i zasto. Nisam imao sifru za nju pre updateovanja, a sada vidim da mi je ta opcija chekirana i kad pokusam da je unchekiram, trazi mi da unesem sifru. Stvarno nisam racunao na nesto ovakvo. Molim vas sto pre za pomoc, veoma je hitno. Hvala unapred!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 26 Nov 2013 12:14
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Ništa drugo ti ne preostaje nego da saznaš PIN kod SIM kartice. Pokušaj da kontaktiraš mobilnog operatera.
|
|
|
|
|
Poslao: 26 Nov 2013 12:24
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Nije ti tražio PIN kod prilikom uključenja telefona nakon update-a?
|
|
|
|
Poslao: 26 Nov 2013 12:33
|
offline
- Darian Pudic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 24 Jan 2012
- Poruke: 19
|
Ako mislis na PIN kod telefona, nije. Trazi mi jedino PIN kod SIM kartice, ona je zakljucana. Telefon iance radi savrseno dobro, imam pristup svim delovima, sem sto sam "izolovan" od svih, znaci ne mogu da koristim bilo sta sto zahteva povezivanje sa mrezom (poruke, pozivi, internet)
|
|
|
|
Poslao: 26 Nov 2013 12:41
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Na PIN od SIM kartice sam mislio.
Čudan je ovaj tvoj problem, informacija o tome da li je PIN kod aktivan, ili ne; je upisana na SIM kartici i nema veze s telefonom. Da bi se opcija zaključavanja SIM kartice uključila, takođe je potrebna potvrda PIN kod-om.
|
|
|
|
Poslao: 26 Nov 2013 12:45
|
offline
- Darian Pudic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 24 Jan 2012
- Poruke: 19
|
Hahah, navikao sam vec da imam specificne probleme koje niko do sad nije imao xD Otici cu danas posle faxa do mts-a, da vidim sta oni kazu, pa ako resimo, okacim vam solution. Hvala u svakom slucaju
|
|
|
|
Poslao: 26 Nov 2013 12:47
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Da nemaš možda onu plastiku na kojo je bila SIM kartica, na njoj piše PIN kod.
|
|
|
|
Poslao: 26 Nov 2013 18:16
|
offline
- Darian Pudic
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 24 Jan 2012
- Poruke: 19
|
Neemam, otislo je u smece :S mozda je ovo problem: telefon je inace nabavljen preko Telenora, pa sam ga ja, posto koristim mts, odneo da se dekodira. Mozda ja update-om ponisteno to sto je radjeno, nzm ni kako bih se izrazio posto ne znam sta se tacno radi tim procesom, pa ga opet mozda treba dekodirati. Moze li to biti problem?
|
|
|
|