Naglo i drastično usporio laptop

1

Naglo i drastično usporio laptop

offline
  • Pridružio: 15 Feb 2006
  • Poruke: 232

Poštovani, pa skoro "preko noći", laptop je drastično usporio i kako sam mogao da primetim, pregreva se. Da li može biti problem vezan sa ovom temom?
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]

[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]



offline
  • Pridružio: 26 Avg 2010
  • Poruke: 10622
  • Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building

Otvori Notepad i iskopiraj sljedeći tekst koji se nalazi unutar Kod polja.

VirusTotal: C:\ProgramData\efiLINQ\efiLINQ.exe


U okviru Notepad-a klikni na File --> Save As
Pod Encoding izaberi UTF-8.
Fajl nazovi Fixlist i sačuvaj na Desktop
Dvoklikom ponovo pokreni FRST.exe
Klikni na Fix i sačekaj dok program ne završi.
Ukoliko program zatraži restart računara, omogući mu da to nesmetano obavi.
Nakon završetka rada, otvoriće se fixlog.txt, sa sadržajem koji treba da kopiraš u temu.
Takođe, na Desktop-u će se nalaziti (fixlog.txt).



offline
  • Pridružio: 15 Feb 2006
  • Poruke: 232

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 26-10-2017
Ran by Petar (26-10-2017 09:46:17) Run:1
Running from C:\Users\Petar\Desktop
Loaded Profiles: Petar (Available Profiles: Petar)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
VirusTotal: C:\ProgramData\efiLINQ\efiLINQ.exe
*****************

VirusTotal: C:\ProgramData\efiLINQ\efiLINQ.exe => [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]

==== End of Fixlog 09:46:18 ====

offline
  • Pridružio: 14 Jun 2016
  • Poruke: 535

Pozdrav,

1. Otvori Notepad (Text Document) i iskopiraj sledeći tekst unutar kod polja ispod:

CreateRestorePoint:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3617313305-794614797-3256264849-1001\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
HKU\S-1-5-21-3617313305-794614797-3256264849-1001\...\MountPoints2: {c6b0ac6c-4256-11e7-a0aa-507b9de8a88b} - "F:\timeUpdater.exe"
F:\timeUpdater.exe
IFEO\OSppSvc.exe: [Debugger] [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
IFEO\SppExtComObj.exe: [Debugger] [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
R2 KMS-R@1n; C:\Windows\KMS-R@1n.exe [26112 2016-10-26] () [File not signed]
C:\Windows\KMS-R@1n.exe
Task: {8956D2CF-6670-4051-A08F-ED4EF9039FDE} - System32\Tasks\KMSAuto => C:\WINDOWS\KMSAuto.exe [2015-04-18] (Ratiborus, MSFree Inc.)
Task: {A2841170-1557-4468-B6E2-D8B4AD2F2C87} - System32\Tasks\R@1n-KMS\Office15ProPlus => wmic [Argument = path SoftwareLicensingProduct where (ID="b322da9c-a2e2-4058-9e4e-f59a6970bd69") call Activate]
Task: {EC966CAB-83C3-489B-B27F-749E642C5F8C} - System32\Tasks\LINQ_wxWidgets => C:\ProgramData\efiLINQ\efiLINQ.exe [2015-11-11] (Electronics For Imaging, Inc.) <==== ATTENTION
Task: {F6B765CD-D082-419A-AB24-9CA22B066A30} - System32\Tasks\R@1n-KMS\Windows64Professional => wmic [Argument = path SoftwareLicensingProduct where (ID="2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588") call Activate]
EmptyTemp:


2. Sačuvaj notepad na Desktop pod nazivom fixlist.txt
To možes uraditi i iz notepad-a => klik na File potom na Save As i u novom prozoru, dole pod File Name: staviš za naziv fixlist.txt
Napomena: Važno je da se oba fajla, FRST i fixlist nalaze na istoj lokaciji jer u suprotnom fix nece raditi.

3. Ponovo pokreni FRST/FRST64, klikni jednom na dugme Fix i sačekaj.
Ukoliko alat zatraži restart sistema, dozvoli mu i postaraj se da alat kompletira fix nakon restarta sistema.



Alat će formirati log (Fixlog.txt) na Desktop-u. Potrebno je sadržaj tog loga iskopirati u poruku.
Napomena: Ukoliko te alat upozori da postoji novija verzija, postaraj se da preuzmes i koristiš ažuriranu kopiju FRST-a.

offline
  • Pridružio: 15 Feb 2006
  • Poruke: 232

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 26-10-2017
Ran by Petar (27-10-2017 12:01:23) Run:2
Running from C:\Users\Petar\Desktop
Loaded Profiles: Petar (Available Profiles: Petar)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
CreateRestorePoint:
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3617313305-794614797-3256264849-1001\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
HKU\S-1-5-21-3617313305-794614797-3256264849-1001\...\MountPoints2: {c6b0ac6c-4256-11e7-a0aa-507b9de8a88b} - "F:\timeUpdater.exe"
F:\timeUpdater.exe
IFEO\OSppSvc.exe: [Debugger] [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
IFEO\SppExtComObj.exe: [Debugger] [Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
R2 KMS-R@1n; C:\Windows\KMS-R@1n.exe [26112 2016-10-26] () [File not signed]
C:\Windows\KMS-R@1n.exe
Task: {8956D2CF-6670-4051-A08F-ED4EF9039FDE} - System32\Tasks\KMSAuto => C:\WINDOWS\KMSAuto.exe [2015-04-18] (Ratiborus, MSFree Inc.)
Task: {A2841170-1557-4468-B6E2-D8B4AD2F2C87} - System32\Tasks\R@1n-KMS\Office15ProPlus => wmic [Argument = path SoftwareLicensingProduct where (ID="b322da9c-a2e2-4058-9e4e-f59a6970bd69") call Activate]
Task: {EC966CAB-83C3-489B-B27F-749E642C5F8C} - System32\Tasks\LINQ_wxWidgets => C:\ProgramData\efiLINQ\efiLINQ.exe [2015-11-11] (Electronics For Imaging, Inc.) <==== ATTENTION
Task: {F6B765CD-D082-419A-AB24-9CA22B066A30} - System32\Tasks\R@1n-KMS\Windows64Professional => wmic [Argument = path SoftwareLicensingProduct where (ID="2de67392-b7a7-462a-b1ca-108dd189f588") call Activate]
EmptyTemp:
*****************

Restore point was successfully created.
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION => restored successfully
HKU\S-1-5-21-3617313305-794614797-3256264849-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\AdobeBridge => value removed successfully
HKU\S-1-5-21-3617313305-794614797-3256264849-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{c6b0ac6c-4256-11e7-a0aa-507b9de8a88b} => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{c6b0ac6c-4256-11e7-a0aa-507b9de8a88b} => key not found.
"F:\timeUpdater.exe" => not found.
HKLM\Software\microsoft\windows nt\currentversion\Image File Execution Options\OSppSvc.exe => key removed successfully
HKLM\Software\microsoft\windows nt\currentversion\Image File Execution Options\SppExtComObj.exe => key removed successfully
KMS-R@1n => Unable to stop service.
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\KMS-R@1n => key removed successfully
KMS-R@1n => service removed successfully
C:\Windows\KMS-R@1n.exe => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{8956D2CF-6670-4051-A08F-ED4EF9039FDE} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8956D2CF-6670-4051-A08F-ED4EF9039FDE} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\KMSAuto => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\KMSAuto => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{A2841170-1557-4468-B6E2-D8B4AD2F2C87} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A2841170-1557-4468-B6E2-D8B4AD2F2C87} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\R@1n-KMS\Office15ProPlus => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\R@1n-KMS\Office15ProPlus => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{EC966CAB-83C3-489B-B27F-749E642C5F8C} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{EC966CAB-83C3-489B-B27F-749E642C5F8C} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\LINQ_wxWidgets => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\LINQ_wxWidgets => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F6B765CD-D082-419A-AB24-9CA22B066A30} => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F6B765CD-D082-419A-AB24-9CA22B066A30} => key removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\R@1n-KMS\Windows64Professional => moved successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\R@1n-KMS\Windows64Professional => key removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 7888896 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 8630140 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 100278900 B
Windows/system/drivers => 201021012 B
Edge => 0 B
Chrome => 429594315 B
Firefox => 15202875 B
Opera => 12249913 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 822 B
NetworkService => 0 B
Petar => 5996863 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 744.7 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 12:03:03 ====

offline
  • Pridružio: 14 Jun 2016
  • Poruke: 535

Preuzmi Malwarebytes Anti-Malware sa ovog ili ovog ili ovog linka i instaliraj aplikaciju.
Pokreni mb3-setup-consumer-{verzija}.exe i isprati uputstva za instalaciju programa. Nakon instalacije, klikni na Finish

Prilikom prvog pokretanja, program će prikazati prozor "dobrodošlice". Slobodno zatvori taj prozor.
Napomena: Premium funkcije programa su već aktivirane i važe 13 dana od trenutka instalacije. Premium funkcije možeš isključiti preko Settings > My Account tab podešavanja.

• Podešavanja skenera - u Settings, klikni na Protection tab. Ispod Scan Options sekcije, uključi "Scan for rootkits" opciju.
• Pripremi podešavanja za Threat Scan - u Dashboard , klikni na Scan Now dugme. MBAM će ažurirati bazu i započeti skeniranje.

Kada se skeniranje završi, ako je infekcija detektovana, obrati pažnju da je sve označeno, pa klikni na Remove Selected. Restartuj računar ako program upita za restart.
• Dostavi log: Pod Reports izaberi trenutni datum izveštaja Scan Report i potom klikni na View Report.

Izvezi log na Desktop;
- Klikni na Export dugme na dnu, pa onda izaberi 'Text file (*.txt)'
# U Save File dijalogu koji se pojavi, klikni na Desktop. U File name: polje, upiši "mbam" (bez navodnika) i klikni na Save.
- Pojaviće se poruka "Your file has been successfully exported", klikni Ok i zatvori prozor.



• U odgovoru prikači mbam.txt log koristeći "Prikači fajl" opciju.



Zatim:


Preuzmi AdwCleaner i sačuvaj ga na Desktop
Dvoklikom pokreni program.
U EULA prozoru klikni na I agree.
U Tools odaberi Options.
U dijaloškom okviru koji se pojavi isključi Reset Winsock settings ako je uključen.
Klikni na dugme Scan i sačekaj da se završi skeniranje.
Ako ti javi da postoji novija verzija, postaraj se da je preuzmeš.

Klikni na dugme Clean i pričekaj da program završi.
Program će zatvoriti sve aktivne programe i izbaciti prozor sa tim upozorenjem. Klikni OK kao potvrdu.
Pojavit će se poruka da računar treba restartovati. Klikni OK

Računar će se restartovati, a potom otvoriti Notepad (C:\Adwcleaner\AdwCleaner[C0].txt) sa izvještajem.
Sačuvaj taj izvještaj na Desktop i okači ga uz poruku koristeći opciju "Prikači fajl"


Javi kakvo je stanje nakon ovoga.

offline
  • Pridružio: 15 Feb 2006
  • Poruke: 232

[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]

[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]

offline
  • Pridružio: 14 Jun 2016
  • Poruke: 535

Kakvo je stanje sada?

offline
  • Pridružio: 15 Feb 2006
  • Poruke: 232

Nije mnogo bolje ali je bolje. U svakom slučaju, hvala za sve ove intervencije koje ste mi napisali da odradim i bar po tom pitanju očistim računar.
Sad ću se posvetiti samom OS-u i aplikacijama, jer verujem da i tu ima što šta da se sredi.
Dakle, bolje je mada još uvek ne kao što je bilo.

offline
  • Pridružio: 14 Jun 2016
  • Poruke: 535

Završili smo ovdje.

Sledeća procedura će implementirati završno čišćenje.



Arrow Preuzmi "Xplode"-ov DelFix alat i snimi ga na Desktop.

Dvoklikom pokreni alat i štikliraj kućice ispred sledećih opcija;
Remove disinfection tools
Create registry backup
Purge System Restore


Klikni na dugme Run i pričekaj trenutak dok alat ne završi svoj rad.

Od ovog trenutka, svi korišćeni alati u ovoj temi bi trebali biti obrisani.
Ukoliko neki alat ili izveštaj nije uklonjen, slobodno ih obriši ručno.


Alat će takođe formirati izveštaj za tebe. (C:\DelFix.txt)
- Alat će snimiti i zdravo stanje registy-ja i napraviti backup koristeci integrisan program "ERUNT" u %windir%\ERUNT\DelFix
- DelFix briše stare system restore tačke i pravi novu, svežu tačku nakon čišćenja.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1066 korisnika na forumu :: 102 registrovanih, 10 sakrivenih i 954 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: A.R.Chafee.Jr., Albin0, Alexa77, annon, bgs, bigfoot, blatruc82, Brankojle, Cian, Citalac, cyprus, Ddavid998, Desmond, djboj, djuradj, dozorni, draganl, Dragon Order, Electron, esx66, Feller, Frunze, galerija, gorankuba, Heisenberg99, iceburn, Igor Antonic, IQ116, istokzapad, ivan_8282, ivica976, jalos, jimi_agf, Još malo pa deda, kn19, kNikS, kolle.the.kid, komsija1, krkalon, kunktator, ladro, laurusri, Lazur_01, LjutaGuja, Lucije Kvint, majstro, Makeitdrip, markoni.slo, marsovac 2, mercedesamg, Metanoja, miki kv, mikidragi, milanpb, milikonst, Mineral, narandzasti, nenad81, neutrino, Nobunaga, nobutado, oldtimer, operniki, pablojepao, Parker, Pavle29L, pein, pisac12, raso76, Rebel Frank, Rogan33, Sagotolio, sekretar, shone34, Singidunumac, sony771, Sr.Stat., Srle993, starlights, stegonosa, stevo svinja, stokssone, TalicniTom, taomaster, Tila Painen, tuja, Tumansky, uruk, Velički, vidra1, vjetar, vladaa012, x011, XiaomiX, Yellow Pinky, Zeljo980, zlaya011, zmajbre, zombicar153, Zoran1959, zrno, Zvlade