Poslao: 29 Sep 2016 20:23
|
offline
- Djokkinen
- Ugledni građanin
- Pridružio: 07 Jul 2007
- Poruke: 312
- Gde živiš: Ruma
|
Provisional calendar 2017:
26 March – Australia (Melbourne)
9 April – China (Shanghai)
16 April – Bahrain (Bahrain)
30 April – Russia (Sochi)
14 May – Spain (Barcelona)
28 May – Monaco (Monte Carlo)
11 June – Canada (Montreal)*
18 June – Azerbaijan (Baku)
2 July – Austria (Spielberg)
9 July – United Kingdom (Silverstone)
23 July – Hungary (Budapest)
30 July – Germany (Hockenheim)*
27 August – Belgium (Spa-Francorchamps)
3 September – Italy (Monza)
17 September – Malaysia (Sepang)
1 October - Singapore (Singapore)
8 October – Japan (Suzuka)
22 October – USA (Austin)
5 November – Mexico (Mexico City)
12 November – Brazil (Sao Paulo)*
26 November – United Arab Emirates (Abu Dhabi)
*Subject to confirmation
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 02 Okt 2016 17:07
|
offline
- Skywhaler
- Moderator foruma
- vampire and philosopher, po©smt, rhd©t
- Pridružio: 13 Dec 2013
- Poruke: 8760
- Gde živiš: Esgaroth
|
Ако ништа друго, трка у Малезији је како-тако разбила монотонију...
Искрено, нисам убеђен ни у Ветелову кривицу за инцидент у првој кривини, ни у Розбергову за контакт са Раиконеном. Обојица јесу деловали агресивније, али то је тркање и, по мени, радило се о два тркачка инцидента. Мада, правила су таква каква су, из године у годину све ригиднија, тако да се плашим да можемо свашта још очекивати по том питању...
Још искреније, иако ме је као неспорни талент у почетку одушевио, почиње да ми се чини да се Верштапен полако претвара у размажено дериште, што можда можемо приписати младости. Исто тако, морам признати и да сам се злурадо осмехнуо када је Хамилтону отказао мотор...
|
|
|
|
Poslao: 01 Nov 2016 14:19
|
offline
- Skywhaler
- Moderator foruma
- vampire and philosopher, po©smt, rhd©t
- Pridružio: 13 Dec 2013
- Poruke: 8760
- Gde živiš: Esgaroth
|
Две трке до краја сезоне разлика између водећег Ника Розберга и првог пратиоца, тимског колеге и актуелног првака Луиса Хамилтона пала је на 19 бодова.
Прашину ипак подиже финиш последње трке вожене протеклог викенда за ВН Мексика. Након што је Верштапен (за којег сам све више убеђен да је оно што сам написао у претходном посту, без обзира на изузетан талент) излетео са стазе и задржао позицију испред Себастијана Ветела, кажњен је са пет секунди и у пласману спуштен на пету позицију.
Међутим, ни ту није био крај, па је ФИА због недозвољеног потеза (промена правца приликом кочења) казнила и Ветела са десет секунди, чиме је на треће место прошао Данијел Рикардо, а на пето место пао Ветел. Узевши у обзир да је Ветелова акција добрим делом била проузрокована Верштапеновим понашањем (узгред, и само правило према којем је кажњен уведено је управо да би се предупредило понашање на стази које је, иронично, ''патентирао'' управо млади Холанђанин), да је Верштапеновим одбијањем да препусти позицију директно утицао на трку других возача омогућивши клупском колеги да знатно смањи разлику за Фераријем, некако се намеће закључак да је четвороструки шампион можда и престрого кажњен. Но, правила су правила...
Ни то није крај. Наши медији преносе да је могуће даље кажњавање Себастијана Ветела пошто је у комуникацији са тимом, благо речено, добро поткачио и Чарлија Вајтинга. Новости чак спекулишу и са могућношћу да буде кажњен са неколико позиција на старту наредне трке ВН Бразила, па чак и дисквалификацијом!?
http://www.novosti.rs/vesti/sport.297.html:632860-.....-ponasanje
Иако не верујем у такву могућност, почињем да се питам да ли је Ветел кажњен због потеза на стази или због ''дугог језика''?... и да ли је и колико је адекватно кажњен Верштапен?
|
|
|
|
Poslao: 01 Nov 2016 15:44
|
offline
- Leonardo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 17 Maj 2007
- Poruke: 2766
- Gde živiš: Apsurdistan
|
Verštapen se ne trka, već igra video igricu. Previše mu se dopušta i pravi sprdnju od pravila. Trebali su njega kazniti sa 10 sec, a Vetela sa 5.
|
|
|
|
Poslao: 12 Nov 2016 20:52
|
offline
- Skywhaler
- Moderator foruma
- vampire and philosopher, po©smt, rhd©t
- Pridružio: 13 Dec 2013
- Poruke: 8760
- Gde živiš: Esgaroth
|
Публика, па тако и ми овде, већ дуго причамо о томе како Ф1 одавно више није што је била... И раније је било сигнала са друге стране, али чини ми се, никад још овако очигледних:Citat:Vozač Meklarena Fernando Alonso rekao je da veruje da bi ljubiteljima Formule 1 trebalo platiti da gledaju taj sport, pošto je umalo zaspao dok je pored staze pratio drugi trening za Veliku nagradu Brazila... http://rs.n1info.com/a207589/Sport-Klub/Formula-1/.....edaju.html
|
|
|
|
Poslao: 14 Nov 2016 13:37
|
offline
- Bobo123
- Građanin
- Zastitar planete Zemlje i majke Prirode
- Pridružio: 24 Jul 2012
- Poruke: 219
|
Koliko ga ne volim kao vozaca nadobudnog i umisljenog sa ovim komentarom Alfonsa se slazem u potpunosti. Formula je postala anemicna, bez rizika i pravog surovog trkanja,u napred pripremljena predstava sa mnostvom nelogicnih pravila, proracunata igra bogatih sponzora i vlasnika F1.
|
|
|
|
Poslao: 23 Nov 2016 09:04
|
offline
- Skywhaler
- Moderator foruma
- vampire and philosopher, po©smt, rhd©t
- Pridružio: 13 Dec 2013
- Poruke: 8760
- Gde živiš: Esgaroth
|
Много тога смо видели последњих година у Ф1, али ако заживи овај предлог Бернија Еклестона...Citat:... Предлог, две трке по 40 минута.
- Људима су много занимљивији краћи догађаји, кратке и динамичне форме. Имали смо већу гледност трке преко телевизије за викенд у Бразилу. Али, то је била дугачка трка са неколико удеса, а имали смо смо и неколико стартова. Зато мислим да би две трке од по 40 минута са исто толиком паузом између њих биле супер за све нас. То би било сјајно, нарочито за спонзоре, наравно и за публику - рекао је Берни Еклстон. - Квалификације би остале у истом формату, док би се стартни поредак за другу трку одређивао по неком новом правилу. Времена су се променила, па зато мислим да можемо и ми да се мењамо... http://www.zurnal.rs/miks/formula-1/41836/radikaln.....n-malezije
Обично овакве вести проверим и на званичном сајту Најбржег циркуса, али овај пут заиста нисам имао снаге за то... Након свега, овај детаљ са једног од тренинга у Сингапуру чак почиње да ми се чини као тренутак године у Ф1 2017...
|
|
|
|
Poslao: 29 Nov 2016 16:56
|
offline
- Skywhaler
- Moderator foruma
- vampire and philosopher, po©smt, rhd©t
- Pridružio: 13 Dec 2013
- Poruke: 8760
- Gde živiš: Esgaroth
|
Протеклог викенда трком у Абу Дабију спуштена је завеса на шапионат Ф1 2016.
Иако се не може порећи да је, барем из угла борбе за титулу, трка била интересантна, целокупни шампионат тешко да може добити ту оцену. У сваком случају, нови шампион је Нико Розберг, мада је можда интересантније што је тако постао и возач којем је, међу свим освајачима титуле, било потребно највише трка од дебија до звања првака света - целих 206 гран-при трка! Поређења ради, претходно је Најџелу Менселу било потребно 176 гран-прија, али док је Менсел чекао титулу 12 година и 2 дана, дотле је Розбергу било потребно ''само'' 10 година и 263 дана...
Розберг је уз то са својим оцем Кекеом који је освојио титулу првака 1982. постао други у историји тандема ''отац и син'' који је понео звање најбољег у Ф1. Претходно су то учинили Грејем (1962, 1968) и Дејмон Хил (1996), с тим да су Хилови сваки пут односили победу у последњој трци сезоне. Кеке и Нико су до титуле дошли као пети и други у финишу сезоне.
У анале се уписао и троструки шампион Луис Хамилтон поневши звање возача који је највише пута тријумфовао током једне сезоне, али на крају није понео и титулу. Луис се ове сезоне десет пута пењао на највиши степеник подијума, али је титула отишла у руке Розберга. Претходно су по седам пута у сезони побеђивали Алан Прост (1984, 1988), Кими Раиконен (2005) и Михаел Шумахер (2006).
Иначе, у Најбржем циркусу нема много одмора па је већ након ВН Абу Дабија уследило прво међусезонско тестирање, такође на истој стази, где је акцент био на новој врсти пнеуматика које ћемо гледати у следећој сезони...
|
|
|
|
Poslao: 29 Nov 2016 18:46
|
offline
- Leonardo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 17 Maj 2007
- Poruke: 2766
- Gde živiš: Apsurdistan
|
Mensel je vozio u eri kad je broj trka bio manji 15/16 po sezoni, dok Rosberg najčešće 19. Razlika za 10 sezona ispadne 30 GP.
To stoji da je Luis postigao najveći (10) broj pobeda (na 21 trci) u jednoj sezoni, a da nije osvojio titulu. Šumaher i Fetel su zabeležili 2004. 13/18 i 2013. 13/19, te 2002. 11/17 i 2011. 11/18, respektivno. Iz čega se vidi da su procentualno daleko ispred.
|
|
|
|