Poslao: 22 Dec 2008 21:30
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Ja neću krenuti sa predstavljanjem ovog automobila, već ću dati lični osvrt iz vožnje koju sam imao.
Imao sam to zadovoljstvo da se vozim u ovom modelu. Iako je već odlazeći, mislim da ne može niti u jednom segmentu da se postidi svog mlađeg brata, ili njegove druge konkurencije.
Ovaj model u kome sam se ja vozio prije jedno pola sata je rađen specijalno za arapsko tržište. U CG je došao preko nekih arapskih investitora, tako da sam ja imao to zadovoljstvo da se na kratko vrijeme osjećam kao šeik.
Imao oko 500ks, motor je V12.
Od opreme ima sve što možete da pomislite. Sve je na dugme i senzore. Ubrzava bolje od jatovih boinga ili fokera Montenegroairlinesa. Ali stvarno. Sa uključenim DTC, ide kao po šinama. Sa isključenim DTCom, pod punim gasom tek će te malo osjetiti kako auto od preko dvije tone malo proklizava. Uh, ne mogu da objasnim kako je to kada se pod punim gasom prenose 500ks na zadnju osovinu. Mislim da komplet zadnjih guma može trajati mjesec-dva.
Kako sam ja mislio da sam se što se tiče automobila "iživio", sve je to palo u vodu. Vozio sam dosta automobila, vozio se u još više(i M3 je tu bio), ali ovo treba doživjeti. Sada znam zašto srednjovječni milioneri liječe krize srednjih godina i zašto se žene lijepe na te stvari.
Ne znam šta još da dodam, jer sam još pod utiskom. Nadam se da ću skoro imati priliku da se vozim i u Cayenna turbo, pa prenosim utiske.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 23 Dec 2008 08:56
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Na žalost, nemam. Nisam stigao od ushićenja da ponesem aparat. Na netu nisam mogao ništa da nađem o ovom 765i modelu, jer je to posebna verzija za arapsko tržište. Ne znam da li ih je bilo i u Evropi. Znamo da je najveći motor u ponudi bio 750i. Na netu sam iskopao slike kako spolja izgleda ovaj model.
|
|
|
|
|
|
Poslao: 24 Dec 2008 12:43
|
offline
- igor86
- Stručni saradnik
Web programiranje
- Pridružio: 24 Maj 2006
- Poruke: 1633
|
Kakva je razlika u odnosu sa M3 sto se tice voznje. Pretezak?
|
|
|
|
Poslao: 24 Dec 2008 13:20
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Pa razlika je naravno u težini. Ipak je toliko auto teže držati u krivinama pod punim gasom. Prednost, ili mana, je što se brzina uopšte ne osjeća. Tako da ubrzanje se više osjeća kod M3, dok u ovom modelu imaš kod kretanja, tu zalijepi, a poslije ništa. Ulazak u krivine takođe se skoro ne osjeća, tj. nema da te "baca" kroz automobil-. Mislim, stvarno ne mogu da objasnim taj osjećaj. Ono, nisam paljevina za brzu vožnju i automobile, ali ovako nešto vrijedi imati. Pod uslovom da imaš tričavih 150-200000e.
Npr. duga svjetla mu se automatski gase kada auto naiđe iz suprotnog smjera. Dalje, ima termo senzore koji pretvaraju sliku na monitoru u automobilu, tako da i po noći ništa ne može da ti promakne a da ga ne opaziš. Duplo ojačana stakla(nisu blind) i sl. E sada znam kako je šeicima majko moja.
|
|
|
|
|
Poslao: 26 Jan 2009 22:48
|
offline
- M5
- Ugledni građanin
- Pridružio: 16 Sep 2007
- Poruke: 376
|
Koliko ja znam, najjaca sedmica trenutno je 760LI. Odlican auto, ali ova najnovija sedmica je uzas!
|
|
|
|
Poslao: 27 Jan 2009 08:53
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Ovaj lik mi je rekao da je 765i. Ajde da mu vjerujemo. Znam i ja za 760, ali možda je ovo i zaista 765i.
|
|
|
|