Video objavljen na internet sajtu YouTube doneo je njegovim vlasnicima pravo bogatstvo. Snimak brata i sestre od 1998. godine na kojem se deca bezbrižno raduju dok otvaraju Božićne poklone, zapao je za oko mareketinškim stručnjacima BMW-a, kao jedinstven prikaz dečije radosti i odlična podloga za najnoviju televizijsku reklamu. Suma koju je BMW platio za otkup prava prikazivanja drži se u strogoj tajnosti, međutim popularnost koju su Brendon, dečak, i Rejčel, devojčica u međuvremenu stekli dostigla je neslućene razmere.
Brendon, koji je danas sedamnaestogodišnjak, na insistiranje svoje devojke početkom prošle godine, postavio je sada čuveni snimak iz detinjstva na svoj sajt u okviru portala YouTube. Nakon što se “pročulo” da će video postati deo BMW-ove reklame, moć interneta dolazi do izražaja. U kratkom roku, preko 5 miliona ljudi posetilo je Brendonov sajt na YouTube-u, a uskoro su stigli i pozivi za gostovanje u najgledanijim televizijskim programima, poput talk šoa Džej Lena.
Brendon je porastao, pa je sada za Božić dobio auto Dodge Caliber, ali Brendonova majka tvrdi da se on svom poklonu ove godine nije ni približno radovao koliko Nintendu 64, koji je dobio te davne 1998. Ostaje da joj verujemo.
izvor: http://www.autoberza.info/html/advertorials/AB_bmw_decu_18JAN07.html
video: http://www.youtube.com/watch?v=isWoLyG5dpY&eurl=
|