Poslao: 23 Nov 2007 17:09
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Evo cene delova, delovi su originalni i kod ovlascenih distributera:
Audi A4 1.9 tdi 2001. godina
Zamena ulja i filtera ulja 6000 din
Zamena filtera goriva 4520
Zamena filtera vazduha 3510
Zamena zupcastog kaisa 20750
Zamena prednjih disk kocnica 9250
Zamena rashladne tecnosti 2070
Ukupno 46100
Izvor Porshe Beograd
Problemi: kvarovi meraca protoka vazduha kod dizela i bobine kod benzinaca, cujnost buckanja goriva u rezervoaru, nepravilan rad podizaca prozora, kvarovi na turbine kod tdi verzije, niz slucajeva popustanja kompresora klima uredjaja. Serija proizvedena izmedju 1997. I 1999. god imala je problema sa sponama na prednjoj osovini.
Fokus 1.8 Di 2001. god
Zamena ulja i filtera ulja 4450
Zamena filtera goriva 2650
Zamena filtera vazduha 1350
Zamena zupcastog kaisa 11100
Zamena prednjih disk kocnica 6850
Zamena rashladne tecnosti 2300
Ukupno 28700
Izvor Gran Motors
Problemi: ogibljenje ponekad bucno na neravnom terenu, slucajevi blokiranja ili lomljenja podizaca stakala, problemi sa ubrizgavanjem goriva kod tdci do 2002. godine, povremeno skripanje kocnica. Modeli proizvedeni 1999. menjan e alternator jer je zabelezeno prodiranje vode. Softver u racunaru za kontrolu ubrizgavanja zamenjen je na modelima tdci proizvedenim 2001.
Mercedes C klasa 200 cdi 2001. god
Zamena ulja i filtera ulja 9500
Zamena filtera goriva 4560
Zamena filtera vazduha 3400
Zamena zupcastog kaisa 14800
Zamena prednjih disk kocnica 10160
Zamena rashladne tecnosti 7850
Ukupno 50270
Izvor DiamlerChrysler
Problemi: Lose funkcionisanje instrumenata I navigacije, paljenje kontrolnih lampica za ABS I ESP bez razloga, nepravilan rad klima uredjaja, probleimi sa ubrizgavanjem goriva kod dizelasa. Primeri proizvedeni izmedju avgusta I oktobra 2003. zamenjen im je sigurnosni pojas.
Opel Astra 1.7 dti 2001. god
Zamena ulja i filtera ulja 5300
Zamena filtera goriva 1800
Zamena filtera vazduha 1250
Zamena zupcastog kaisa 24130
Zamena prednjih disk kocnica 5300
Zamena rashladne tecnosti 1920
Ukupno 39700
Izvor Komnenovic auto
Problemi: problemi sa meracem protoka vazduha kod dizela, povecana potrosnja ulja kod dizela, popustanje alternatora kod dizela, zadnje kocnice bucne I nedovoljne trajne. Krajem 1998. pozvana je serija od 21000 primeraka da bi se proverio Slobodan hod donjeg nosaca upravljackog stuba. Verzije sa toja vrata imale su problema sa mehanizmom za pomeranje sedista, dvolitarski dizel pozvan je radi provere I zamene meraca protoka vazduha.
Peugeot 206 2.0 hdi 2001.
Zamena ulja i filtera ulja 2900
Zamena filtera goriva 1900
Zamena filtera vazduha 1880
Zamena zupcastog kaisa 13000
Zamena prednjih disk kocnica 5630
Zamena rashladne tecnosti 1730
Ukupno 27040
Izvor Verano motors
Problemi: Cesto pregorevanje sijalica, skripanje sedista I obloga enterijera, kocnice stvaraju vibracije, problemi sa bobinom.Kod primeraka proizvedenih od juna 1999. do marta 2000. zamenjena je kontrolna jedinica bocnih vazdusnih jastuka jer je postojala mogucnost, da se aktiviraju bez razloga, proizvedeni izmedju jula I septembra 2000. pozvani sun a kontrolu zbog dodatnog ucvrscivanja srafova na prednjoj osovini. Tokom novembra 2002. primecena je greska u sastavljanju gumenig delova servo uredjaja kocnica.
Renaul clio 1.9 D 2001. god
Zamena ulja i filtera ulja 4000
Zamena filtera goriva 1500
Zamena filtera vazduha 900
Zamena zupcastog kaisa 21500
Zamena prednjih disk kocnica 3000
Zamena rashladne tecnosti 2100
Ukupno 33000
Izvor Hit auto
Problemi: kvarovi bobine na benzinskim motorima, nosaci motora stvaraju buku kod dizelasa, nepravilno funkcionisanje klima uredjaja. Za vozila proizvedena izmedju decembra 1998. I maja 2000. predvidjena je zamena racunara za kontrlu rada motora. Pojednini modeli napravljeni izmedju septembra 1998. I novembra 1999. imali su problema sa servo uredjajem kocnica.
Skoda fabia 1.9 sdi 2001.
Zamena ulja i filtera ulja 6700
Zamena filtera goriva 2000
Zamena filtera vazduha 1100
Zamena zupcastog kaisa 17900
Zamena prednjih disk kocnica 3650
Zamena rashladne tecnosti 1250
Ukupno 32600
Izvor Auto Cacak
Problemi: Nepravilan rad klima uredjaja, kvarovi na elektro podizacima, nepravilan rad servo uredjaja. Na pojedinim primerima generator gasova suvazackog vazdusnog jastuka nije bio dobro ucvrscen pa je menjan, manja serija je pozvana na proveru zadnjeg oslanjanja.
VW golf 4 1.9 tdi
Zamena ulja i filtera ulja 6900
Zamena filtera goriva 4250
Zamena filtera vazduha 2110
Zamena zupcastog kaisa 20200
Zamena prednjih disk kocnica 7600
Zamena rashladne tecnosti 2500
Ukupno 43560
Izvor Porshe Novi Bg
Problemi: kvar turbo punjaca kod tdi motora, popustanje mehanizma elektro podizaca prozora, vibracije pri kocenju kod tdi motora, problemi kod ubrizgavanja I zamena senzora protoka vazduha kod tdi motora. Kod pojedinih primeraka sa tdi motorom od 115 ks naprevljenih izmedju novembrai decembra 1999. zamenjen je kompletan motor zbog moguceg preranog habanja kosuljice klipova. Bosovi instrumenti na pojedinim modelima su prestajali da rade a na nekoliko primeraka iz 2001. zamenjeni su vozacevi vazdusni jastuci. Na modelima od marta do septembra 2001. povremene zamene centralne jedinice ABS-a/
VW pasat 1.9 tdi 2001.
Zamena ulja i filtera ulja 7000
Zamena filtera goriva 3100
Zamena filtera vazduha 2550
Zamena zupcastog kaisa 21100
Zamena prednjih disk kocnica 10800
Zamena rashladne tecnosti 2700
Ukupno: 47250
Izvor Porshe Novi Bg
Problemi: Buka u kabini, nepravilan rad elektro podizaca prozora, kvarovi na turbine I senzoru protoka vazduha, prerana pohabanost spona I drugih delova upravljackog mehanizma I oslanjanja. Modeli proizvedeni izmedju drugog dela 1997. I prvog dela 1999. su vise puta pozvani u servis zbog kontrole prednjih spona oslanjanja. Cest problem je bilo popustanje manzetne tj. Ulazak vode I prljavstine , a kod modela sa tdi 115 dolazilo je do preranog habanja kosuljice klipova.
Fiat punto 1.9 jtd 2001.
Zamena ulja i filtera ulja 5900
Zamena filtera goriva 1180
Zamena filtera vazduha 1900
Zamena zupcastog kaisa 14500
Zamena prednjih disk kocnica 3800
Zamena rashladne tecnosti 4250
Ukupno: 31530
Izvor Delta auto
Problemi: Nepravilan rad spojnice, buka u kabini, povecana potrosnja ulja, problemi sa ubrizgavanjem goriva. Automobili proizvedeni izmedju februara I maja 2001. pozvani su na vanredni pregled servo upravljaca, izmedju marta I maja 2002. isli sun a pregled servo uredjaja kocnica. Nekoliko hiljada primera sa motorom 1.2 60 ks imalo je problema sa radom spojnice.
Ako ste zainteresovani mogu jos neke popularne modele kod nas postavim!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 23 Nov 2007 18:29
|
offline
- L A Z A R
- Ugledni građanin
- Pridružio: 21 Avg 2007
- Poruke: 365
- Gde živiš: Gde cveta limun zut
|
@lorki
Zamena zubcastog kajsa kod astre 24130dinara?
jesi li siguran?
|
|
|
|
Poslao: 23 Nov 2007 23:28
|
offline
- Branislav_s
- Elitni građanin
- Pridružio: 27 Feb 2006
- Poruke: 1762
- Gde živiš: Sombor
|
Meni je cudna cena filtera za vazduh, doduse kod Punta to mogu i da obrazlozim, a kod ostalih ne, mada mislim da je slicna situacija.Proletos, a i prethodnih godina sam menjao ulje, filtere za ulje i filtere za vazduh i njihova zamena je izasla tek nesto preko 4.000 dinara, a tu zamenu sam radio u Delta autu na Banovom Brdu.Specifikacija racuna je bila, okvirno, ovakva:
4l ulja (selenia ...) ~2500 dinara
1 filter za ulje ~400
1 filter za vazduh ~200
Montiranje: pola sata = 2200/2 = 1100 dinara
Jedino ako nisu podigle cene od aprila, mada ne verujem da moze tolika razlika da bude.
Ako sam pogresio izvinjavam se.Sve sam pisao na osnovu secanja.U svakom slucaju - pohvala za trud oko postovanja informacija.
|
|
|
|
Poslao: 24 Nov 2007 00:52
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
Stvarno ne znam ni ja sto je to tako skupo! Evo, recimo kod Fiata. Zamena ulja i filtera za ulje kosta 5900 dinara, a jedan penzioner ima penziju 5-6000din.
Kako ljudi uopste voze automobil kad su tako skupi servisi.
|
|
|
|
Poslao: 24 Nov 2007 02:46
|
offline
- NuLLCoDe
- Legendarni građanin
- Đuro Glumac
- dipl. ing. informatike
- Pridružio: 08 Feb 2004
- Poruke: 3640
- Gde živiš: ApAtIn
|
lorki ::VW golf 4 1.9 tdi
Zamena ulja i filtera ulja 6900
Zamena filtera goriva 4250
Zamena filtera vazduha 2110
Zamena zupcastog kaisa 20200
Zamena prednjih disk kocnica 7600
Zamena rashladne tecnosti 2500
Ukupno 43560
Izvor Porshe Novi Bg
Problemi: kvar turbo punjaca kod tdi motora, popustanje mehanizma elektro podizaca prozora, vibracije pri kocenju kod tdi motora, problemi kod ubrizgavanja I zamena senzora protoka vazduha kod tdi motora. Kod pojedinih primeraka sa tdi motorom od 115 ks naprevljenih izmedju novembrai decembra 1999. zamenjen je kompletan motor zbog moguceg preranog habanja kosuljice klipova. Bosovi instrumenti na pojedinim modelima su prestajali da rade a na nekoliko primeraka iz 2001. zamenjeni su vozacevi vazdusni jastuci. Na modelima od marta do septembra 2001. povremene zamene centralne jedinice ABS-a/
Posto vozim golf IV za njega mogu i da diskutujem o ovome...
- Sto se tice cene ulja, sve zavisi koje ulje sipas. Za TDI imas ulje raznih cena. Licno sipam longlife ulje koje se menja na 30 000 km (menjam ga svakih 15 000), a lista kosta 1600 din. U motor ide 4,5l, znaci kupujem 5 litara i samo ulje mi je 8000 din. Ulje mogu da kupim i za 4, tako da je ovo neka realna cena sto je gore navedena.
Ista prica i za filter goriva, MANov, UNICO i slicne filtere mozes da pronadjes u pola te cene... auto kvalitet filtera nece ni osetiti.
Filter vazduha, UNICO-ov kosta oko 1000 din, a K&N 6500 din. K&N ima gumene one pregrade i pere se vodom, dok je unicov klasicni filter.
Sto se tice diskova i kaiseva to jos nisam menjao tako da iskreno ni ne znam cene.
Menjao sam disk plocice, uzeo sam DELHIJEVE i kostale su oko 4000 din po paru.
Sto se tice ovih problema, za Golf IV od 2002. god pa noviji, mogu da potvrdim probleme sa nosacima prozora. Naime, nosaci prozora su izradjeni od plastike i znaju da puknu.
Meni je pre mesec dana pukao i kupio sam isti takav samo metalni deo i tako resio problem. Isto to se i desilo drugu na Golfu iz 2002. godine.
Sto se tice ostalih problema u to nisam upucen.
Kada vidim ove cene ulja i filtera za ulje sto su navedeni za neke automobile, pomislim da ljudi sipaju jestivo ulje u motore.
|
|
|
|
Poslao: 24 Nov 2007 11:54
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Dobro je da bar neko kaze da je ovo tacno sto sam rekao!
Dalje, ja ove cene nisam izmislio vec lepo pise odakle su te cene,
@Branislav_s jel tvoj punto sa ovim motorom za koji sam naveo cene?
@LAZAR, vec sam odgovorio!
Evo recimo pre dva dana odem u prodavnicu u juznom bulevaru i pitam koliko kosta filter goriva za clio covek mi kaze 350 dinara, ko zna kakav je taj filter, a filter za vazduh 750 din!
|
|
|
|
Poslao: 24 Nov 2007 12:33
|
offline
- Branislav_s
- Elitni građanin
- Pridružio: 27 Feb 2006
- Poruke: 1762
- Gde živiš: Sombor
|
Taj koji sam vozio jeste.To je sluzbeni auto, jedina razlika je u tome sto si ti naveo za 2001. godiste, a ovaj sto sam servisirao je 2002. godiste.Nije ni meni jasno kako je moguce.Probacu da nadjem poslednji racun, pa da ga postavim.Za ulje sam siguran da je ta cena, jedino je onda pitanje kvaliteta filtera koji se stavljaju.
Reci mi kako si dosao do ovih podataka.Jesi li licno kontaktirao pomenute servise ili si preuzeo rezultate?
Poz.
|
|
|
|
Poslao: 24 Nov 2007 14:17
|
offline
- pravnik
- Građanin
- Pridružio: 21 Mar 2007
- Poruke: 207
- Gde živiš: Republika Srpska
|
@nullCode
kakvo je to ulje, tj. ko je proizvodjac i kako uspijes usuti 4,5-5 litara kada se sipaju 4 litre okruglo (normalno sa zamjenjenim uljnim filterom)?
i da te pitam jos kako ti pali sa tim uljem kada su niske temperature, jel upali na prvi kljuc, meni slabo nesto a grijaci su ok, dok drugi put kad zaverglam upali.
taj protokomjer (mijenjao sam ga) ili mjerac protoka vazduha kako mu je vec naziv je osjetljiv na vazdusni filter, treba nesto kvalitetno staviti i redovno mijenjati. ukoliko vam protokomjer otkaze auto ce i dalje ici ali ne prima gas, tj. gusi se ali se ne gasi. cijena mu je 100 maraka. stavio sam bio cip speed buster 2 na auto, pa kad se "spalio" cip on je izgleda spalio usput i protokomjer a informacije sam pokupio od majstora koji je to sve popravljao i mijenjao mi protokomjer, kaze i on da protokomjer cesto rikavela kod VW.
nova turbina u VW za golf 5 2.0 tdi je 2.000 maraka+zamjena iste u ovlastenom servisu Vidovic u BL, isto ispitao prilikom servisa i kazu momci da crkavanje iste na 1.9 tdi od 90 ks spada u domen naucne fantastike, turbina najcesce crkava na 2.5 tdi vw motoru bilo u vw ili audi vozilima, premda nisu sve turbine ni u golfu iste
|
|
|
|
Poslao: 24 Nov 2007 17:12
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
@Bane,
sve cene sam dobio od ovlascenih prodavaca, kao sto sam i napisao, e sad varijacije cena su moguce, ovo je okvirno koliko sta kosta, ima puno sitnica koje uticu na cenu, mada nekih velikih razlika ne bi trebalo da bude, drago mi je sto je nekoliko vas potvrdilo i o ovim manama (kvarovima) o kojima sam pisao!
|
|
|
|
Poslao: 24 Nov 2007 17:34
|
offline
- NuLLCoDe
- Legendarni građanin
- Đuro Glumac
- dipl. ing. informatike
- Pridružio: 08 Feb 2004
- Poruke: 3640
- Gde živiš: ApAtIn
|
pravnik ::@nullCode
kakvo je to ulje, tj. ko je proizvodjac i kako uspijes usuti 4,5-5 litara kada se sipaju 4 litre okruglo (normalno sa zamjenjenim uljnim filterom)?
i da te pitam jos kako ti pali sa tim uljem kada su niske temperature, jel upali na prvi kljuc, meni slabo nesto a grijaci su ok, dok drugi put kad zaverglam upali.
Ulje je Castrol 5W-30 longlife za TDI motore. S obzirom da radim sam sebi servis, a upravo i gledam u Autodati 2006. u 1.9 TDI motore ide 4.3 - 4.5 litara ulja.
Sto se tice paljenja pali uvek na prvi kljuc, neces mi verovati ali nikada mi se grejac jos nije upalio duze od 5 sec, a auto vozim 2 godine (znaci i 2 zime).
Inace, vec sam objasnjavao na forumu kako sipam gorivo u auto... Napravio sam mehanizam pumpa + busilica + filter. Odem na benzinsku, i donesem 50l dizela, ostavim da odstoji malo u garazi, a zatom preko te pumpe i filtera sipam u rezervoar. Za sada hvala bogu nisam imao ni najmanjih problema. To mi je jos savetovao jedan Nemac sto radi u Opelu, jer zna kakvo je nase gorivo i ja sam ga poslusao.
|
|
|
|